  • 531. Data: 2011-05-27 17:30:39
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 16:43:32 +0200, w
    <4ddfb893$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Fri, 27 May 2011 15:33:23 +0200, w
    > <4ddfa822$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > I nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,
    > czego Ty nie rozumiesz.

    Nie manipuluj cytatami, nawet gdy nie masz racji i brakuje argumentów.

    "Oskarżony, zdawał sobie sprawę z tego, że wyprzedza więcej niż jeden pojazd, a
    tym samym mógł oraz powinien zdawać sobie sprawę, iż ma ograniczoną możliwość
    obserwowania zachowania kierowców pozostałych wyprzedzanych pojazdów i uzyska
    wystarczającą w tym zakresie wiedzę dopiero wtedy, gdy znajdzie się na lewym
    pasie. Z tego oczywisty wniosek, że przemieszczając się na lewy pas jezdni
    oskarżony powinien rozpocząć wykonywanie manewru wyprzedzania w takiej
    odległości od pierwszego z wyprzedzanych pojazdów i z taką prędkością, by co
    najmniej móc zatrzymać swój pojazd na lewym pasie przed miejscem, gdzie
    pierwszy z wyprzedzanych pojazdów wykonywał manewr skrętu w lewo."

    Wiesz kto był winny czy też zacytować skoro nie potrafisz sam?

  • 532. Data: 2011-05-27 17:35:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 16:44:13 +0200, w
    <4ddfb8bd$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > czego Ty nie rozumiesz.
    >
    > Które powstały samoistnie i nie miały nic wspólnego z wypadkiem.....

    Obawiam się, że twoja kompletna indolencja przekracza granice śmieszności. Sio
    do czytania artykułów, trollu. Czy ty czerpiesz jakąś przyjemność z
    autokompromitacji?

  • 533. Data: 2011-05-27 17:52:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 16:41:39 +0200, w
    <4ddfb823$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Tak.
    > Już miałeś napisane co masz zrobić, jeśli nie rozumiesz o co chodzi w
    > wątku.

    >Nie

    Tak.
    Wróć do początku wątku, przeczytaj całość, jeśli nie zrozumiałeś czynność
    powtórz.
    I tak do skutku.

  • 534. Data: 2011-05-27 17:52:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > <4ddfa822$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > I nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,

    Tak.
    I nie bredź na inny temat.

  • 535. Data: 2011-05-27 17:53:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Które powstały samoistnie i nie miały nic wspólnego z wypadkiem.....
    > Twoja głupota aż krzyczy.

    >Obawiam się, że moja kompletna indolencja przekracza granice śmieszności.
    >Musiałbym siąść
    >do czytania artykułów, zamiast trollować. Czerpię przyjemność z
    >autokompromitacji.

    Dokładnie.

  • 536. Data: 2011-05-27 18:00:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    >Wiesz kto był winny czy też zacytować skoro nie potrafisz sam?

    Nie musisz, cytowałem już wielokrotnie:

    "Sąd Rejonowy w K., w wyroku z dnia 26 czerwca 2008 r., uznał oskarżonego
    Janusza P. za winnego tego, że w dniu 11 maja 2006 r. w R., na skrzyżowaniu
    drogi krajowej nr 25 z drogą prowadzącą do miejscowości G., nieumyślnie
    naruszył zasady bezpieczeństwa w ruchu lądowym w ten sposób, że kierując
    samochodem osobowym Fiat 126p, nie zachował należytej ostrożności podczas
    wykonywania manewru skrętu w lewo oraz zastosował niewłaściwą technikę
    wykonania tego manewru przez to, że zjechał od prawej krawędzi jezdni
    bezpośrednio pod nadjeżdżający z tyłu samochód Peugeot kierowany przez
    Ireneusza P., czym doprowadził do zderzenia z tym pojazdem, w następstwie
    czego pasażerka Fiata 126p Anna S. doznała obrażeń w postaci złamania kości
    łonowej prawej, skręcenia stawu krzyżowo-biodrowego, skręcenia kręgosłupa
    szyjnego oraz wstrząśnienia mózgu, naruszających czynności narządów ciała na
    czas powyżej 7 dni - tj. popełnienia przestępstwa z art. 177 § 1 k.k. i na
    podstawie tego przepisu, przy zastosowaniu art. 58 § 3 k.k. wymierzył mu
    karę 10 miesięcy ograniczenia wolności z obowiązkiem wykonywania
    nieodpłatnej pracy na cele społeczne, po 30 godzin miesięcznie na terenie
    Urzędu Gminy w R."

  • 537. Data: 2011-05-27 18:57:02
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Skończ najpierw jakąś zawodówę wieczorowo, czy cuś,
    Skurwysynu, to może kiedyś ~pogadmy. ;)

    BTW moje małe dzieci mają wyższe czoła od takich pop*ch
    Debili niedorobionych jak ty.

    Dziekuję. ;)

    --
    CB

  • 538. Data: 2011-05-27 19:00:13
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-05-27 10:09, Cavallino wrote:

    > Zgadza się.
    > Za niebezpieczny manewr wyprzedzania ma odpowiedzieć wyprzedzający.
    >
    > Skręcający za doprowadzenie do wypadku przez niezgodny z prawem skręt.

    Bzdurce opowiadasz. Wedle twojej logiki to jak wjade na czerownym
    swietle i ktos na zielonym z poprzecznej we mnie przywali to ja
    odpowiadam za wjazd na czerownym a on za spowodowanie wypadku (no bo to
    on uderzal we mnie a nie ja w niego) bo zmienial pas ruchu jadac na
    wprost i nie ustapil pierszenstwa pojazdom co sie nim juz w danje chwili
    znajdowany. Co wiecej nie zachowal szczegolnej ostroznosci a do tego
    smial nie widziec, ze wjazd na skrzyzowanie jest dla niego zabroniony
    skoro jest tam jakis pojazd w danej chwili.

    Czytalem troche grupe i twoje posty wydawaly sie nieco kontrowersyjne
    ale jednak zazwyczaj sensowne.

    Ostatecznie okazalase sie jednak niebezpiecznym wariatem drogowym.

    --
    Pozdr
    mk4

  • 539. Data: 2011-05-27 19:02:01
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    BTW czy ta grupa na pewno ma nie pomyloną nazwę?

    Dlaczego mam wrażenie, że bardziej pasowałaby tu nazwa
    pl.sci.psychiatria.samochody?

    ;)

    --
    CB

  • 540. Data: 2011-05-27 19:48:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bzdurce opowiadasz.

    Niestety - jednak Ty.
    Ponieważ widocznie jesteś na tyle opóźniony w rozwoju, że nie potrafisz
    przeczytać całego wątku, to przypomnę i zapamiętaj na zawsze:

    "POSTANOWIENIE z dnia 12 sierpnia 2009 r. V KK 34/09
    Warunkiem sprostania obowiązkowi szczególnej ostrożności, nałożonemu na
    uczestnika ruchu drogowego w sytuacjach wskazanych w ustawie, jest
    nieustająca obserwacja sytuacji na drodze, umożliwiająca percepcję
    wszystkich zmian i odpowiednie dostosowanie się do nich. Odbiega od takiego
    modelu zachowania wykonywanie manewru skrętu w lewo, bez upewnienia się, czy
    nie spowoduje on zajechania drogi także pojazdowi jadącemu z tyłu.
    Zaniechanie takiego upewnienia się o braku zagrożenia przy wykonywaniu
    skrętu w lewo oznacza niezachowanie szczególnej ostrożności, jako warunku
    prawidłowego wykonania manewru zmiany kierunku jazdy, określonego w art. 22
    ust. 1 prawa o ruchu drogowym, a tym samym naruszenie zasady bezpieczeństwa
    w ruchu lądowym.

    Przewodniczący: sędzia SN H. Gradzik (sprawozdawca).

    Sędziowie: SN J. Szewczyk, SA (del. do SN) A. Ryński.

    Prokurator Prokuratury Krajowej: B. Mik.

    Sąd Najwyższy w sprawie Janusza P., skazanego z art. 177 § 1 k.k., po
    rozpoznaniu w Izbie Karnej na rozprawie w dniu 12 sierpnia 2009 r. kasacji,
    wniesionej przez Rzecznika Praw Obywatelskich od wyroku Sądu Rejonowego w K.
    z dnia 26 czerwca 2008 r.

    oddalił kasację (...).

    Uzasadnienie: