  • 11. Data: 2009-04-24 08:58:36
    Temat: Re: moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    a...@d...pl napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=M_p9EgeKt6g

    Laska w niebieskim passacie nie miala biustonosza. Ale jaja.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 12. Data: 2009-04-24 09:04:04
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    po pierwsze nie jestem weteranem (wiekowo moze i tak ;) ale na moto
    smigam dopiero kilka lat). po drugie nie wolno tak jezdzic ;)
    po trzecie to aparat ma taki tryb ze robi klatke na sekunde wiec tego
    filmu sie nie da obadac inaczej

    -----------------

    Jak nie wolno jezdzic?
    Mam zerowe doswiadczenie w przeciskaniu sie miedzy pojazdami (co jest
    dozwolone) - bo na kursie tego mnie nie naucza. Dlatego chetnie obejrze taki
    instruktaz. Mam swoje lata i duze doswiadczenie w samochodzie - mozesz byc
    spokojny, ze nie bede slepo kopiowal zachowan innych, jesli uznam je za
    niebezpieczne.

    Takze smialo nagrywaj i pokazuj - czekam niecierpliwie.

  • 13. Data: 2009-04-24 09:06:24
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

> [...]
    > uznam je za niebezpieczne.
    >
    > Takze smialo nagrywaj i pokazuj - czekam niecierpliwie.

    Nie wiem czemu, ale zjadlo mi polskie czcionki.

  • 14. Data: 2009-04-24 09:06:53
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Fri, 24 Apr 2009 10:58:36 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Laska w niebieskim passacie nie miala biustonosza. Ale jaja.

    Biustonosz na jajach? Bezsensu.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 15. Data: 2009-04-24 09:25:19
    Od: a...@g...com

    On 24 Kwi, 11:04, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:

> [...]
    > niebezpieczne.
    >
    > Takze smialo nagrywaj i pokazuj - czekam niecierpliwie.
    Chyba za bardzo wczuwasz się jeżeli chodzi o jakieś pierdoły, typu
    kichanie w kasku, przeciskanie się w korkach. Pytanie: po co?

    Co tu jest się uczyć? Jest miejsce - jedziesz, nie ma miejsca - stoisz
    albo jedziesz tam gdzie jest.

    No i jeszcze jedna ważna rzecz: tym co ustępują miejsca dziękujesz
    podnosząc rękę, tym co zajeżdzają specjalnie drogę urywasz lusterko
    nogą w tym samym momencie pokazując faka. To by było na tyle.

    --
    Artur

  • 16. Data: 2009-04-24 09:28:30
    Od: "strzala" <poor-nemo{@}wp.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=M_p9EgeKt6g

    ten an rowerze prawie Cie wzial...: P

  • 17. Data: 2009-04-24 11:31:50
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 24 Apr 2009 11:04:04 +0200, Marcin Narzynski
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:

    [...]
    > po pierwsze nie jestem weteranem (wiekowo moze i tak ;) ale na moto
    > smigam dopiero kilka lat). po drugie nie wolno tak jezdzic ;)
    [...]
    > Jak nie wolno jezdzic?

    Tak że się przejeżdża przez podwójną ciągłą. :-)

    > Mam zerowe doswiadczenie w przeciskaniu sie miedzy pojazdami (co jest
    > dozwolone) - bo na kursie tego mnie nie naucza.

    Spoko, ja na kursie to myślałem, że przez pierwsze parę miesięcy będę
    grzecznie jeździć żeby się nauczyć dobrze panować nad maszyną, a potem
    zacznę się przeciskać, stanąłem pierwszy raz w korku, stwierdziłem że
    mi się nie chce czekać i pojechałem. :-)) Szybko się nauczysz sam. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 18. Data: 2009-04-24 11:52:06
    Od: d...@w...pl

    On 24 Kwi, 10:52, a...@d...pl wrote:
    > On Apr 24, 8:00 am, "Marcin Narzynski"

    > po trzecie to aparat ma taki tryb ze robi klatke na sekunde wiec tego
    > filmu sie nie da obadac inaczej

    wystarczy spowolnic film (ustawic mniejsze fps)
    ale po obejrzeniu go 3-ci raz stwierdzam, ze dobrze jest jak jest
    ladnie obrazuje czas przejazdu moto vs samochody w korku

    > dzisiaj chcialem nagrac cala trase w real tajmie ale ustawilem aparat
    > na filmy sportowe i w pracy sie okazalo ze po minucie aparat sie
    > wylaczyl.

    :) a czego sie spodziewales?
    to nie jest kamera tylko aparat
    chcesz robic filmy - polecam zainwestowac w kamerke mini dv

  • 19. Data: 2009-04-24 12:07:53
    Od: a...@d...pl

    On Apr 24, 1:52 pm, d...@w...pl wrote:

> [...]
    >
    > :) a czego sie spodziewales?
    > to nie jest kamera tylko aparat
    > chcesz robic filmy - polecam zainwestowac w kamerke mini dv

    e tam. w opcj film zwykly moge nagrac 16 giga :)
    tylko pierdola jestem i nie doczytalem.
    a kamerka to kolejny klamot w domu :)
    ale dziekuje

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 20. Data: 2009-04-24 12:19:54
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Laska w niebieskim passacie nie miala biustonosza. Ale jaja.

    No, po Twoim poście nie można się dostać na YouTuba :D. Teraz
    kilkadziesiąt tysięcy motocyklistów przewija film w poszukiwaniu gołych
    cycków.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !