  • Data: 2020-11-24 14:49:58
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Jaja sobie robisz?

    Pytam o skale...

    > Skąd miałbym wiedzieć jaka jest cena dla konkretnego modelu,
    > człowieka, czy miejsca zamieszkania, jeśli ich nie znam (a to na
    > ich podstawie liczy się cena)?
    >
    > Pytam o proste porównanie tej samej ceny z różnych porównywarek.
    > Czy mubi nie wychodzi w nich najdrożej, nie licząc bonu?

    Jezeli podaje ci ceny około 500zł to o ile nizszych cen spodziewasz sie
    za gole OC?
    Bo skoro twierdzisz ze zle porównuje ceny to znaczy ze mozna to zrobic
    lepiej i osiagnac lepszy rezultat czyli nizsza cene.
    A zatem które porównywarki proponujesz przejrzec aby zamiast tych 500zł
    otrzymac cene w zakresie 350-400zł?

    > Bo pewnie jest tak, że dla taniego ubezpieczenia (np. gołego OC),
    > mimo najwyższej ceny i tak suma sumarum po doliczeniu bonu może
    > wyjść taniej, ale jak szukasz pakietu za kilka tys, to te 150 zł
    > nie wpłynie już zbytnio na atrakcyjność oferty, w porównaniu do
    > konkurencji nie stosującej bonów.

    To jest oczywiste.
    Ale przeciez wyraznie pisałem o gołym OC.
    A i tak napisałes ze zle porównuje...

    > Tak jak w wielu promocjach,w których najpierw podniesie się cenę,
    > a potem daje od niej duuuuuży rabat kwotowy.
    > Przy on jest duży tylko na papierze, bo w sklepie obok cena jest
    > zbliżona, mimo braku rabatów.

    Dlatego ja nie patrze na goła cene przed bonusem, nie patrze na bonus -
    patrze na łaczna cene.
    W moim przypadku na przykładzie 3 samochodów ceny wyszły bardzo ok, w
    pełni satysfakcjonujac mnie swoja konkurencyjnoscia.
    Na to przyszedł Cavallino i napisał:
    "Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z
    celem...."

    Czyzbys sugerował ze to był zwykły fart iz złymi metodami osiagnałem
    porzadany efekt?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".