  • Data: 2020-11-24 15:31:21
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-11-2020 o 14:49, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Pytam o skale...

    > Jezeli podaje ci ceny około 500zł to o ile nizszych cen spodziewasz sie
    > za gole OC?

    A dlaczego zakładasz, że się czegoś spodziewam?
    Nie mam rozeznania co do cen gołych OC, bo praktycznie nigdy czegoś
    takiego nie kupuję.

    > Bo skoro twierdzisz ze zle porównuje ceny to znaczy ze mozna to zrobic
    > lepiej i osiagnac lepszy rezultat czyli nizsza cene.
    > A zatem które porównywarki proponujesz przejrzec aby zamiast tych 500zł
    > otrzymac cene w zakresie 350-400zł?

    Zazwyczaj korzystam z cuk - nigdy na żadnej innej porównywarce nie
    dostałem lepszych ofert.
    Ale ostatnio z nimi jest problem, bo większość ofert podają tylko
    telefonicznie.
    > Ale przeciez wyraznie pisałem o gołym OC.

    Ale ja nie pisałem o gołym OC.

    > A i tak napisałes ze zle porównuje...

    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

    > W moim przypadku na przykładzie 3 samochodów ceny wyszły bardzo ok, w
    > pełni satysfakcjonujac mnie swoja konkurencyjnoscia.
    > Na to przyszedł Cavallino i napisał:

    Mylisz się - nie odpisywałem Ci na tego typu sformułowanie.
    Musisz się bardziej starać rozumieć co czytasz.

    HINT:
    KAŻDA moja odpowiedź dotyczy ostatniego zdania z cytatu, a nie całej
    historii czyjejś korespondencji z ostatniego półwiecza.

    Tutaj chodziło mi tylko o to, czy mubi zawyża cenę, żeby dać ten rabat
    czy nie.
    Jednostkowy przypadek że Tobie gołe OC wyszło tak czy inaczej, totalnie
    mnie nie interesuje i nie ustosunkowywałem się do niego w ogóle.
    Jeśli już, to TYLKO do samej metodologii porównań w w/w kontekście (cen
    prezentowanych przez mubi przed bonem).