  • Data: 2020-11-25 11:13:34
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > Przez dwadziescia kilka lat mojego uczestnictwa w tysiacach rozmow na
    > usenecie jestes jedyna osobą która w ten sposób tnie cytaty.

    Nieprawda.
    Albo niedokładnie czytasz lub nie zwracasz na to uwagi.
    Wiele osób rozumie co oznaczają zapisy netykiety, nie tylko ja.

    Ale pokażę Ci na czym to polega, na przykładzie tego wątku:

    1. Ty sobie piszesz o mubi, kwotach za OC i że warto, bo bon 150
    2. Ja odpisuję, że dla innych przypadków to się nie opłaca, bo mubi jest
    droższe niż konkurencyjne porównywarki.
    3. Ty z uporem maniaka rzucasz cenami swojego ubezpieczenia, do których
    nijak się nie odnosiłem, podobnie jak do sensowności i opłacalności
    Twojego wyboru.

    I NIE ODNOSISZ się bezpośrednio do tego co ja napisałem, tylko do tego
    co Ty już raz napisałeś na początku (Twoich cen), czyli dyskutujesz sam
    ze sobą i na własny temat.
    4. Ja Cię pytam czy porównywałeś ceny w porównywarkach (podpowiadając że
    inne źródła i dane historyczne nie dadzą się bezpośrednio porównać).
    5. Ty NADAL ignorując totalnie to o co pytam, obrażasz się, że neguję
    Twój wybór najniższej kwoty (mimo że nigdy tego nie zrobiłem) i Twój
    sposób dojścia do niej (tego też nigdy nie robiłem, po poruszyłem
    zupełnie inny temat, niejako przy okazji Twojego wpisu o mubi).

    Dopiero po kilkunastu następnych postach, podajesz wreszcie liczby ze
    zródeł o które pytałem (czyli prawidłowo odpowiadasz na post z p. 2 de
    facto), dzięki czemu dyskusja (której tak naprawdę nie było, bo nie było
    między nami sporu), kończy się po 1 poście i wszystko staje się jasne.

    Rozumiesz teraz jaki ma sens odpowiadanie wyłącznie na to co zostało
    napisane BEZPOŚREDNIO przed odpowiedzią, a nie pół roku wcześniej?
    Gdybyś tak zrobił od razu, wątek między nami miałby 3-4 posty.....