  • Data: 2020-11-25 13:08:28
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-2020 o 12:59, Budzik pisze:

    > Oczekiwałes ode mnie danych których nie miałem bo dane które miałem
    > pokazałem w pierwszym poscie.

    Nie do końca oczekiwałem ich od Ciebie, nie do końca ich też
    potrzebowałem w ogóle.
    Bo już je posiadałem, z innego przypadku (od syna).

    Natomiast jeśli chciałeś zanegować moją wypowiedź, o droższym mubi, no
    to takie porównanie było z Twojej strony niezbędne.

    > Zrobiłem to bo miałem juz dośc twojego trucia dupy.

    Raczej swojego.
    A następnym razem po prostu pozbieraj porównywalne dane ZANIM zanegujesz
    czyjeś stwierdzenie, albo informację....

    Może w ogóle nie będziesz musiał nic negować.
    Tak jak było w tym przypadku.

    > Stracilem 10 minut i wniosek był dokładnie taki sam jak w pierwszym
    > poscie - warto przeliczyc mubi bo maja teraz ciekawa oferte

    Dopóki wartość 150 zł jest wyższa niż różnice spowodowane wyższą cenę
    wyjściowa w mubi.
    Czyli praktycznie dla gołego OC, a przy pakiecie tylko dla bardzo tanich
    i wiekowych aut.

    > Nie chodziło o to co ktos napisał pol roku wczesniej - nie sprowadzaj
    > rozmowy do argumentów ad absurdum.

    Nie ma znaczenia czy pół roku, czy 10 minut.
    Odpowiada się na to co cię czyta, a nie na to co się pamięta z x postów
    wstecz.
    Po to są cytaty właśnie.

    > Jak zreszta sam widzisz - nie tylko ja zwracam ci uwage na kwestie
    > ciecia cytatów - sadzisz ze sie umowilismy? :)

    Sądzę, że nie każdy umie poprawnie cytować i używać newsów.
    Ale to nie powód, żeby to ci co umieją dostosowywali się do tych, co nie
    umieją.
    A już podpieranie się zdaniem hejtera, który przywala się do
    wszystkiego, jest w ogóle słabe.....