  • Data: 2020-11-25 12:59:52
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nieprawda.
    > Albo niedokładnie czytasz lub nie zwracasz na to uwagi.
    > Wiele osób rozumie co oznaczają zapisy netykiety, nie tylko ja.

    Nie pierwszy raz mamy odmienne zdanie w jakims temacie.

    > Ale pokażę Ci na czym to polega, na przykładzie tego wątku:
    >
    > 1. Ty sobie piszesz o mubi, kwotach za OC i że warto, bo bon 150
    > 2. Ja odpisuję, że dla innych przypadków to się nie opłaca, bo
    > mubi jest droższe niż konkurencyjne porównywarki.
    > 3. Ty z uporem maniaka rzucasz cenami swojego ubezpieczenia, do
    > których nijak się nie odnosiłem, podobnie jak do sensowności i
    > opłacalności Twojego wyboru.

    Alez oczywiście ze odnosiłes sie do sensownosci mojego wyboru bo
    napisałes ze moje porownania moich cen do moich cen z poprzedniego roku
    nie ma sensu.
    Dla mnie mialo sens, pokazało ze zapłaciłem mniej niz rok temu.
    Ja przeciez tez nie opisywałem sytuacji kazdej osoby z kazdym
    samochodem zawierajacej potencjalną umowe ubezpieczenia w dowolnym
    zakresie.

    > I NIE ODNOSISZ się bezpośrednio do tego co ja napisałem, tylko do
    > tego co Ty już raz napisałeś na początku (Twoich cen), czyli
    > dyskutujesz sam ze sobą i na własny temat.
    > 4. Ja Cię pytam czy porównywałeś ceny w porównywarkach
    > (podpowiadając że inne źródła i dane historyczne nie dadzą się
    > bezpośrednio porównać). 5. Ty NADAL ignorując totalnie to o co
    > pytam, obrażasz się, że neguję Twój wybór najniższej kwoty (mimo
    > że nigdy tego nie zrobiłem) i Twój sposób dojścia do niej (tego
    > też nigdy nie robiłem, po poruszyłem zupełnie inny temat, niejako
    > przy okazji Twojego wpisu o mubi).

    Oczekiwałes ode mnie danych których nie miałem bo dane które miałem
    pokazałem w pierwszym poscie.

    > Dopiero po kilkunastu następnych postach, podajesz wreszcie liczby
    > ze zródeł o które pytałem (czyli prawidłowo odpowiadasz na post z
    > p. 2 de facto), dzięki czemu dyskusja (której tak naprawdę nie
    > było, bo nie było między nami sporu), kończy się po 1 poście i
    > wszystko staje się jasne.

    Zrobiłem to bo miałem juz dośc twojego trucia dupy.
    Stracilem 10 minut i wniosek był dokładnie taki sam jak w pierwszym
    poscie - warto przeliczyc mubi bo maja teraz ciekawa oferte i zawarłem
    mozliwie najtansze ubezpieczenie.

    > Rozumiesz teraz jaki ma sens odpowiadanie wyłącznie na to co
    > zostało napisane BEZPOŚREDNIO przed odpowiedzią, a nie pół roku
    > wcześniej? Gdybyś tak zrobił od razu, wątek między nami miałby 3-4
    > posty.....

    Nie chodziło o to co ktos napisał pol roku wczesniej - nie sprowadzaj
    rozmowy do argumentów ad absurdum.

    Jak zreszta sam widzisz - nie tylko ja zwracam ci uwage na kwestie
    ciecia cytatów - sadzisz ze sie umowilismy? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."