  • 51. Data: 2021-06-11 15:08:01
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 14:43, _Master_ wrote:
    > Używam myszki na różne sposoby. Akurat w pracy opiekuję się
    > drukarkami/maszynami i odkładanie myszki nawet na pół godziny jest częste.

    Nie rzeczy w tym, że przestaje działać, rzecz w tym że ma laga na pół
    sekundy po pierwszym dotknięciu, a czasami nie zauważa przesunięcia i
    wymaga kliknięcia aby się obudzić. Ponieważ nie wiadomo czy zauważyła,
    to to kliknięcie może być uznane za wybudzenie, albo, jesli masz pecha,
    za kliknięcie naprawdę. I shutdown kliknięte przypadkiem przestaje śmieszyć.

    Ogólnie interesowała by mnie myszka bezprzewodowa "always on". Nie
    wykluczam że ten pomysł z ładującą podkładką rozwiązywał własnie to
    zagadnienie.

  • 52. Data: 2021-06-11 15:15:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 15:04, heby pisze:
    > Jak równiez nie jest to powód aby krytykować kablowośc i utrwalać
    > stereotyp, że komuś pasuje to reszcie tez powinno.

    Wymiękam po raz drugi. Nie będę dyskutować z kształtem twojej myszki ;-)
    Chciałem Cię UWOLNIĆ od kabla co w moim przypadku ułatwia pracę.
    Jest bardziej komfortowa. A klikam DUŻO.

    Mam kolegę w pracy który dostał nowego laptopa 15".
    Przez kilka miesięcy namawiałem go żeby sobie podpiął drugi monitor (IPS
    21" 1600x1200) który używał wcześniej.
    W końcu się udało. Jest wniebowzięty

    Takie luźne skojarzenie. ;-)

  • 53. Data: 2021-06-11 15:24:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 15:15, _Master_ wrote:
    > Wymiękam po raz drugi. Nie będę dyskutować z kształtem twojej myszki ;-)

    A jest oczym, obawiam się.

    > Chciałem Cię UWOLNIĆ od kabla co w moim przypadku ułatwia pracę.

    Nie. Nie ułatwia. Kabel przeszkadza albo nie. U mnie nie. Radio nie ma
    zalet dla mnie, ma same wady. Przekona mnie natomiast *wygodna* myszka,
    wtedy może być i radiowa.

    > Jest bardziej komfortowa. A klikam DUŻO.

    Moja też.

    > Mam kolegę w pracy który dostał nowego laptopa 15".
    > Przez kilka miesięcy namawiałem go żeby sobie podpiął drugi monitor (IPS
> [...]

    Ale róznica polega na tym, że analogicznie: ja takich monitorów
    podpiąłem 10 i w końcu uznałem że ten Medion jest najlepszy, bo najmniej
    razi w oczy. A że nie IPS - może mam inne potrzeby niż żywe kolory. Na
    przykład gapinie się w literki przez 12h na dobę. Albo uzywanie myszki
    pasującej mi do reki a nie najdroższej w sklepie. Ludzie miewają różne
    potrzeby, w moim przypadku niebyt czesto są one związane z trendami na
    rynku.

  • 54. Data: 2021-06-11 15:24:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 15:07, _Master_ wrote:
    > Dobra wymiękam. Nie wiem co programujesz. ;-)

    Programy.

  • 55. Data: 2021-06-11 15:28:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 15:05, _Master_ wrote:
    > I koniecznie oblukaj
    > https://www.ceneo.pl/47524398#tab=click

    Nie, to jedna z tych absurdalnych, wzorowanych na Butelce Kleina, do
    wyrywania lachonów w starbucksie. Wszystkie, o tym kształcie, powodwały
    u mnie ból ręki. Może jestem starej daty.

  • 56. Data: 2021-06-11 15:43:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 15:28, heby pisze:

    > Nie, to jedna z tych absurdalnych, wzorowanych na Butelce Kleina, do
    > wyrywania lachonów w starbucksie. Wszystkie, o tym kształcie, powodwały
    > u mnie ból ręki. Może jestem starej daty.

    Za duża czy za mała?

    M705 jest mniejsza.

    MX Master DUŻA

    A najmniejsza VX.

    To może symetrycznie: M545

  • 57. Data: 2021-06-11 15:48:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 15:24, heby pisze:
    > Programy.

    A te programy testujesz na tej samej maszynie? wirtualnej? serwerze?
    urządzeniach mobilnych?

    PS. ja w domu mam dwie maszyny fizyczne. Jedna do ważnych rzeczy: praca,
    poczta, bank a druga do wszelakiej rozrywki.
    Można to załatwić inaczej ale jestem staroświecki ;-)

  • 58. Data: 2021-06-11 15:53:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 15:43, _Master_ wrote:
    > Za duża czy za mała?

    Chodzi o to, że przez 20 kilka lat wyrobiłem sobie sposób uzywania
    myszki, który z grubsza wyglada tak, że nie macham cała ręką, bądź
    nadgarstkiem, tylko dotykam myszkę, za górną częśc obudowy, opuszkami
    palców. I manipuluje kursorem przemieszczając palce a jak najmniej rękę
    i nagarstek. Dodatkowo, aby nie utrzymywać dłoni w powietrzu, stosuje
    zwykła dzwignie, opierając przedramie na krawędzi stołu w optymalnym
    miejscu.

    To pozycja w której męczę się najmniej i jest wypracowana przez bardzo
    długi czas pracy z komputerami.

    Myszki o fikuśnych kształtach zakładają że przywieram do niej cała ręką.
    Ja tak tego nie robie, to powoduje u mnie ból nadgarstka związany z jego
    pracá.

    > To może symetrycznie: M545

    Być może lepsza, ale coś mi się wydaje że jej używałem, wygląda bardzo
    podobnie do czego co miaem w rękach. Zadowolny specjalnie nie byłem,
    dalej moja przewodowa jest lepsza.

  • 59. Data: 2021-06-11 15:55:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 15:24, heby pisze:
    > pasującej mi do reki a nie najdroższej w sklepie.

    Podałem Ci kilka modeli nie najdroższych

    Wyszukujesz ciągle nowe argumenty na NIE.

    Nie wiem co programujesz ale ja 20 lat siedząc przed tymi wymysłami
    szatana ;-) nie dziaduję 200 zł na wygodną myszkę bo ręka też potrafi boleć.

    To była odpowiedź na Twoje "najdroższa w sklepie"

    NIE. NIE będę już odpowiadał na nowe "nie bo nie"

    Obiecuję ;-)

  • 60. Data: 2021-06-11 15:55:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 15:48, _Master_ wrote:
    > A te programy testujesz na tej samej maszynie?

    Te programy testuje używają unit testów. Dalsze kroki są mało istotne z
    perspektywy częstości testowania unit testami. Możliwe, że to głównie
    dlatego, że nie jestem "programistą HTMLa".