  • 61. Data: 2021-06-11 16:01:03
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 15:55, _Master_ wrote:
    > Podałem Ci kilka modeli nie najdroższych
    > Wyszukujesz ciągle nowe argumenty na NIE.

    Owszem, bo wiele z nich sprawdziłem. Jeśli chcesz mnie przekonać, że
    warto zmienić, to chciałbym się dowiedzieć do dostanę w zamian. Kabel mi
    nie przeszkadza. Co jeszcze dostanę *pozytywnego* kupując myszkę radiową?

    > Nie wiem co programujesz ale ja 20 lat siedząc przed tymi wymysłami
    > szatana ;-) nie dziaduję 200 zł na wygodną myszkę bo ręka też potrafi
    > boleć.

    Ale to co jest wygodne w/d designerów, nie jest wygodne dla mnie.

    > To była odpowiedź na Twoje "najdroższa w sklepie"

    "Najdrosza w sklepie" była odpowiedzią na zarzucane dziadowanie. Ja
    najzwyczajniej sprawdziłem wiele modeli myszek i okazało się, że
    najwygodniej używa mi się zwykłych, jajowatych myszek w stylu ~2005r. I
    nic nie poradzę, że są inne lepsze. One są niewątpliwie lepsze dla
    *kogoś*, ale ja ich nie lubie używać.

    Przekonałą by mnie jakaś wyraźna zaleta, ale zamiast niej mam własne,
    negatywne doświadczenia z myszkami radiowymi i doświadczenie to nie
    miało dużego związku z ich ceną.

    Najzwyczajniej nie ma argumentu za, jest natomiast kilka przeciw. Czekam
    na ten "za" nieciepliwie.

  • 62. Data: 2021-06-11 17:13:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-11 o 11:03, _Master_ pisze:

    > Nie nadążasz? ;-)

    Chyba jednak ty. ;-)

    > "Bo baterię trzeba wymieniać/ładować i zawsze w złym momencie"

    > To jest dopiero argument z DUPY

    I tylko szkoda że nie mój.
    Pytanie dlaczego za mną dyskutujesz przypisując mi nie moje
    argumenty?

    > 10-20 lat temu może i tak. Ale nie dziś.

    Poczytaj co napisał heby.
    Są i inne niedoskonałości rozwiązania za którym gardłujesz
    bo "sam masz i jesteś z niego zadowolony".
    I zapominasz że nie oznacza to że musi od odpowiadać innym.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2021-06-11 23:04:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 16:01, heby pisze:
    > "Najdrosza w sklepie" była odpowiedzią na zarzucane dziadowanie.

    Dziadowanie było specjalnie abyś ruszył dupę przestał się ograniczać i
    znalazł najlepszą myszkę dla siebie.
    A to wszystko po zacytowaniu przez Ciebie stereotypów z poprzedniej dekady.

  • 64. Data: 2021-06-11 23:33:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 23:04, _Master_ wrote:
    > Dziadowanie było specjalnie abyś ruszył dupę przestał się ograniczać i
    > znalazł najlepszą myszkę dla siebie.

    Znalazłem. Przewodową. Jajowatą. Brzydką. Wygodną.

    > A to wszystko po zacytowaniu przez Ciebie stereotypów z poprzedniej dekady.

    Ale ja je sprawdzałem w tej dekadzie. No może lekko przesadzam: w ciagu
    ostatnich 3 lat, tak pi x drzwi.

  • 65. Data: 2021-06-12 00:49:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-11, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Problemem nie jest czas wytrzymywania tylko niespodziewaność zakończenia
    > żywota. We wszystkich moich myszkach dzieje się to *nagle* (gaśnie) i
    > pozwala na odplenie na minutę dwie i znowu umiera.

    No ale czy to naprawdę problem rzeczywisty? Skoro tak się dzieje i
    dezorganizuje Ci to pracę, to posiadanie tych maks 2ch baterii w zapasie,
    nie jest chyba czymś mocno upierdliwym? To są przecież na ogół AA lub AAA,
    więc używane też w innym sprzęcie. Nie mogłeś wyjąć jakiejś z pilota, jak
    już CIę o tej 23. w nocy dopadło? :)

    Nb. przy umiarkowanym machaniu biurowego typu, baterie w myszy wystarczają
    mi na 1-2 lata, sam robisz głównie na klawiaturze, więc powinno być
    porównywalnie.
    Używam od wielu lat różnych "combo" Logitechów, tych nieco droższych,
    gdzie klawiatury mają AES.

    O lagach i braku dokładnosci się nie wypowiem, bo jeśli jakieś są to nawet
    nie zauważam.

    > Teraz: mógłbym oczywiście, jak typowy idiota od Apple, uważać że to
    > niewygodne ale drogie jest lepsze. Ale jestem racjonalistą. Skoro tańsze
    > powoduje mniejsze zmęczenie ręki, to używam tańszego, a to że lachonów w
    > starbucksie na to nie wyrwę, to małą strata.

    Nie wiem jakie są te fikuśne, to co mam obecnie wygląda tak:
    https://www.logitech.com/en-us/products/combos/mk540
    -advanced-wireless-keyboard-mouse.920-008671.html
    Klawiatura za to nie do końca mi leży.

    Miałem kiedyś mysz Logitecha, jedną z tych zdaje się:
    https://www.logitech.com/en-us/products/mice/m705-wi
    reless-mouse.910-001935.html
    Dużo gorzej mi się z tym pracowało niż na prostej.

    --
    Marcin

  • 66. Data: 2021-06-12 00:57:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-11, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak równiez nie jest to powód aby krytykować kablowośc i utrwalać
    > stereotyp, że komuś pasuje to reszcie tez powinno.

    No ale sam nagminnie robisz to z produktami Apple, N'est-ce pas?
    MSPANC.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2021-06-12 01:02:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    https://www.logitech.com/en-us/mice

    --
    Marcin

  • 68. Data: 2021-06-12 04:17:09
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    heby w news:s9ttd6$680$1@dont-email.me
> [...]
    > baterii a robota pilna, przechodziłem kilka razy. Pewnego razu na nowych
    > bateriach. Tylko z powodu tego że myszka wcisneła się pod książkę i tak
    > została na cały dzień, z wduszonym klawiszem.
    > Był kiedyś jakiś projekt myszki ładowanej indukcyjnie, przez podkładkę,
    > czymś jak Qi, tylko na większej powierzchni. Chyba nikt nie chciał bo poza
    > pomysłem nigdzie produktu nie widziałem. Była też myszka pokryta panelami
    > słonecznymi jako koncept, podobno wystarczały do samoładowania, ale ciezko
    > mi w to uwierzyć, chyba że komputer przy południowym oknie latem, to

    i wlasnie *dlatego* - nigdy nie uzywalem akumulatorowej. Z premedytacja
    szukam myszy kablowej usb.

  • 69. Data: 2021-06-12 09:17:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie wiem co chcesz udowadniać kolejnymi wpisami.

  • 70. Data: 2021-06-12 09:30:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-czerwca-2021 o 00:49, Marcin Debowski pisze:
    > Miałem kiedyś mysz Logitecha, jedną z tych zdaje się:
    > https://www.logitech.com/en-us/products/mice/m705-wi
    reless-mouse.910-001935.html
    > Dużo gorzej mi się z tym pracowało niż na prostej.

    Nie rozumiem. Dla mnie myszka jest albo za duża albo za mała albo ma źle
    rozmieszczone przyciski (mam małą rączkę pijanisty ;-) )

    To że lewa strona jest wyżej wynika z ułożenia dłoni.
    Mój nadgarstek opiera się tylko prawą stroną (miałem kiedyś nawet tam
    "odcisk" jak nie dbałem o BHP ;-)
    Tak stosuję odpowiednią podkładkę. Kupiłem taką dużą miękką jak syn do
    grania. Głownie z uwagi na właśnie nadgarstek. Taka bardziej wykładzina
    biurka ;-)
    Przyłożenie nadgarstka na płasko powoduje u mnie dyskomfort aż do łokcia
    (łokieć tenisisty też miałem ;-) )

    Moim kolejną myszką będzie prawdopodobnie "pionowa"
    Tylko jeszcze nie znalazłem odpowiedniego rozmiaru.