  • Data: 2021-12-22 20:23:44
    Temat: Re: nazewnictwo wału korbowego
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 22 December 2021 at 19:43:26 UTC+1, robot wrote:

    > A jak będzie drzewo po angielsku powiesz?
    > Czy mam zadzwonić do producenta drzew?
    dalej robisz z nas wala

    jest katalog drzew ze zdjęciami bo gatunków, odmian są setki
    i tylko specjalista je wszystkie zna, może lesnik

    jest katalog grzybów, jadalnych i niejadalnych i tez ze zdjęciami,
    aby Zenek wiedzial, czy to co zbiera ma zeżrec czy wyrzucić

    Walów korbowych może kilkadziesiąt odmian i stąd różne nazewnictwo

    Wujek pracował w technikum i jeździli do stoczni oglądac budowę statków, silników i z
    pewnościa by wiedział, bo szkoła tego uczyła

    Zatem poszukaj na youtube, facebook odpowiedzi
    bo ta musi pochodzić od fachowca brażowca, a takiego możesz na usenecie nie znaleźć
    do końca przyszłego roku

    Jak jade do hurtowni samochodowej kupić linke sprzęgła to sprawdzają różne modele,
    sprzedaja mi, podchodze do samochodu i sprawdzam, że to nie ta, oddaje i znów szukają

    Jak kupuje pasek klinowy to tez kupuje sprawdzam , że nie ten rozmiar, oddaję,
    a oni odpowiadaja, achaaaa
    ma byc pasek do modelu bez klimy i
    w koncu sprzedaja właściwy

    A ty bierzesz udzial w teleturnieju i odpowiedź musi być właściwa i zweryfikowana
    przez branżowca

    Zadzwon jutro do hurtowni