  • Data: 2022-08-03 14:16:35
    Temat: Re: ostrzenie noza
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 3 August 2022 at 14:09:57 UTC+2, J.F wrote:

    > [...]
    > No wiesz, wydawaloby sie, ze ja inzynier, potrafie nóż naostrzyc
    > lepiej niz krązkowa przeciągałka.
    >
    > A tu d* ... i troche mnie to meczy :-)
    > -mieso surowe przeciąć ... bez wysilku,
    > -bochenek chrupiacego chleba,
    > -pomidora
    >
    > -no i oczywiscie kartke papieru, jak to sie na YT chwalą :-)

    > W nierdzewkach chyba niewiele.
    > No wlasnie - cos mi sie tu nie zgadza.
    >
    > superstop nierdzewno-weglowy?

    > IMO - to moje noze sa zasadniczo trapezowe, w sensie ze np od grzbietu
    > ma 1 mm, zweza sie do ok 0.5mm po drugiej stronie,
> [...]
    Cwane Zenki nakupiły tanich noży i ostszałek od Chincyka po 10 centów
    a bendom wciskać szmelc Gienkom po 100zl

    i bendom ględzić, ściemniać, aby wyrwac kasę
    a wiadomo, że nikt syfu nie kupi , gdy na rynku wysokiej jakości, duże noże ze stali
    nierrdzewnej po 5zł
    i są ich miliony i nie wymagaja ostrzenia, bo ostrze potężne, jak w nożach
    rzeźniczych
    do codziennego użytku, a nie żadna brzytwa czy kosa, co sie wygina jak dziób pingwina
    Ale będa kit reklamowac i sprzedawac na aledrogo.

    Co za gópki do kwadratu