  • Data: 2024-01-14 17:50:22
    Temat: Re: purpurowe zloto
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 14 stycznia 2024 o 16:19:32 UTC+1 Adam napisał(a):
> [...]
    ujmij tutaj z tych kilogramow co napisałeś bo jest z czego. Dla praktycznie
    wszystkich odbiornikow w samochodzie tak jak w Fordzie T jednym wspolnym przewodem
    jest karoseria. Do tylnych swiatel Nie ma więcej niz 10 przewodow o przekroju max
    1mm?.

    długosci i jakie przekroje. Idę po chrupki i kole.

    > No właśnie. Czasem nawet kilkanaście klawiszy, do niektórych po więcej niż
    > dwa przewody. Do tego silnik i czujniki szyby, siłownik zamka, kilka lub
    > więcej kabli do sterowania lusterkiem i do składania lusterek, do
    > podgrzewania.
    >
    > Nie można porównywać do pf 125p czy podobnych.
    >
    > Widziałem złomowane autko u mechanika, coś z wyższej serii audi czy innego
    > vw, gdzie przecięta wiącha do drzwi kierowcy (których już nie było)
    > skojarzyła mi się z wiązką małej centrali telefonicznej.

> [...]
    I na podstawie jednej wiazki jaka w zyciu widziałeś jesteś w stanie stwierdzić
    autorytatywnie ze we wszystkich albo w wiekszosci samochodow jest 40 kilogramow
    miedzi w przewodach. Wyglada na to ze wysoki jestes bo jak rozumy rozdawali to dwa
    razy stanałes w kolejce po wzrost i zabrakło czasu na wpisanie całego mózgu. Amen.