eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriapurpurowe zloto › Re: purpurowe zloto
  • X-Received: by 2002:a05:620a:4cb:b0:783:4887:156d with SMTP id
    11-20020a05620a04cb00b007834887156dmr46034qks.8.1705269593364; Sun, 14
    Jan 2024 13:59:53 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a05:620a:4cb:b0:783:4887:156d with SMTP id
    11-20020a05620a04cb00b007834887156dmr46034qks.8.1705269593364; Sun, 14
    Jan 2024 13:59:53 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!n
    ews-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 14 Jan 2024 13:59:53 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <uo15hg$732j$1@news.icm.edu.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=31.0.50.236;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 31.0.50.236
    References: <1g9r0n1klsns3.i1762sv3mhgb$.dlg@40tude.net>
    <unjjl3$bej$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <11z9w157aniwv$.eid49618p95c.dlg@40tude.net>
    <unp7in$3oc49$1@news.icm.edu.pl>
    <8nxgdn7hup72$.1a11ip08c0h2t$.dlg@40tude.net>
    <unu275$1750$1@news.icm.edu.pl> <unuasa$sq4$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <a...@g...com>
    <unuu2c$2nv6$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@g...com>
    <uo0imf$5tb6$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <0...@g...com>
    <uo15hg$732j$1@news.icm.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: purpurowe zloto
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 14 Jan 2024 21:59:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49345
    [ ukryj nagłówki ]

    niedziela, 14 stycznia 2024 o 18:27:13 UTC+1 PeJot napisał(a):
    > W dniu 14.01.2024 o 17:50, Zenek Kapelinder pisze:
    > > I na podstawie jednej wiazki jaka w zyciu widziałeś jesteś w stanie stwierdzić
    autorytatywnie ze we wszystkich albo w wiekszosci samochodow jest 40 kilogramow
    miedzi w przewodach. Wyglada na to ze wysoki jestes bo jak rozumy rozdawali to dwa
    razy stanałes w kolejce po wzrost i zabrakło czasu na wpisanie całego mózgu. Amen.
    > "Według
    > raportu Deutsches Kupferinstitut 2016 [4] w instalacji
    > elektrycznej samochodów spalinowych obecnie średni
    > ciężar wiązki wynosi około 35 kg."
    >
    > http://pe.org.pl/articles/2019/10/46.pdf
    > --
    > P. Jankisz
    > Sygnaturka zastępcza
    Aha to juz jest 35 kilogramow wiazei a nie 40 kilogramow miedzi. W wiazkach miedź
    jest w izolacji. PCV stosunkowo ciezkie jest. Ze zlaczkami itp z piec do siedmiu
    kilogramowodejdzie na sama izolacje. To pojawia sie ze miedzi będzie dwadziescia
    kilka kilogramow. Opisałeś ze w samochodach spalinowych. Ciężarówki to tez samochody
    spalinowe. W nich w przewodzie od akumulatora do rozrusznika może w przewodzie byc
    kilka kilogramow miedzi ta miedź wejdzie do średniej. W średniej wielkości
    wspołczesny samochodzie będzie nie więcej niz 15 kilogramow wiazek czyli z 13
    kilogramow miedzi. I wiekszosc go będą przewody nisko prasowe i sygnałowe. Do
    ledowego swiatła stopu albo kierunkowskazów nie potrzeba 2? wystarczy 0,5?. I to
    bardziej ze względów na wytrzymałość mechaniczna niz elektryczna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: