  • Data: 2021-04-05 18:44:58
    Temat: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.04.2021 16:50, Irek.N. wrote:

    > Jak coś znajdziesz, daj znać. Moim zdaniem żaden z producentów o takim
    > kretynizmie jak kondensatory kompensujące moc bierną na silniku
    > podłączonym do falownika nawet nie pomyślał. Ale z drugiej strony, ja
    > poruszam się w małych mocach, mnóstwa rzeczy nie wiem. :)

    Siadłem do kompa, zaraz poszukam plików ale jak masz silnik,
    skompensowany lata temu i teraz chcesz go sterować falownikiem to się
    nie zastanawiasz czy tam jest kondensator czy nie.
    Powiem ci, że do głowy by mi nie przyszło, że silnik ma nie być
    skompensowany czy nie :-)

    Dokładałem tylko filtry EMI, takie blaszaki montowane pod falownik,
    oryginalne od producenta i za falownikiem ferryt toroidalny 5 zwojów.