eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik indukcyjny i kompensacja Q › Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews-2.dfn.de!news.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.
    net!usenet.goja.nl.eu.org!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!newsfeed.xs4all.nl
    !newsfeed9.news.xs4all.nl!50.7.236.10.MISMATCH!news-out.netnews.com!news.alt.ne
    t!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <6068c2e6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <606966ce$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <6069ae3c$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <6069b633$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <6069b633$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Date: Tue, 6 Apr 2021 16:54:52 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 16
    Message-ID: <606c763b$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.130.164
    X-Trace: 1617720892 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 83.30.130.164:64665
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1821
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:763781
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6069b633$0$523$6...@n...neostrada.
    pl...
    >.. aa i jeszcze pytanie... czy silnik schowany za falownikiem też
    >powinien być wstępnie skompensowany? Mam też takie motory 1-2kW i za
    >falownikiem dają pojemnościową od -200 do -300 VAr ale same silniki
    >nie
    >mają kondensatorów. Są po prostu podłączone kablem silnikowym, tym w
    >oplocie.

    A instrukcja falownika nic o tym nie mowi?

    Bo IMO - kondensator kompensujacy pomoglby i falownikowi, ale moze
    bardziej zaszkodzil niz pomogl, a sam silnik niewiele przeszkadza ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: