eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaspawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk" › Re: spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"
  • Data: 2009-08-25 11:11:01
    Temat: Re: spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"
    Od: "Alexander" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czego jeszcze więcej chcesz. Napisałem ze masz rację i wiesz wszystko, a
    > że
    > skłamałem. To już mój problem.

    ROTFL :)

    > Dokąd będą rdzewiejące samochody dokąd będzie
    > potrzeba precyzyjnego wykonania lub naprawienia jakiegoś elementu
    > nadwozia,
    > dokąd będą samochody kolekcjonerskie wymagające ze względu na wiek napraw
    > blacharskich. Dotąd palnik acetylenowo tlenowy będzie używany do takich
    > napraw.
    > I nie ma znaczenia czy Ci się to podoba albo nie podoba.

    Tia... wpisz na youtube: Car restoration, repair fender etc... może coś
    zobaczysz

    > Nie twierdzę ze metody
    > spawania elektrycznego są złe. Są szybkie, tanie, nie wymagają wysokich
    > kwalifikacji. Czasami wystarczy ustawienie gałek na spawarce żeby
    > określony
    > symbol wskazywały. Resztę zrobi spawarka. Człowiek jest potrzebny do
    > przystawienia odpowiedniej końcówki miga w określonym miejscu.

    Oczywiście :D samo się to robi, ciekawe ciekawe - jeżeli mówisz o
    "heftowaniu" to tak, ale nie o _spawaniu_
    Chętnie dałbym Ci próbkę do pospawania np pachwinkę MAGiem ciekawe czy się
    wtopisz poprawnie - troszeczkę w życiu przerobiłem takich bohaterów kończyło
    się na złamaniu próbki: "miszczu" miał inną minę...

    > Potem
    > zaszpachlują i na rok jest świetnie. Jak byś widział spawacza
    > samochodowego,
    > potrafiącego z kawałka blachy zrobić na przykład błotnik do samochodu
    > mającego
    > 60 lat to byś pewno wiedział po co się używa palnika acetylenowego.
    > Niektórych
    > operacji, na przykład prostowania blachy elektrycznie się nie zrobi.

    To metoda która niszczy stal, są inne mechaniczne narzędzia (wiele rodzajów)
    do formowania blach również w warunkach warsztatowych - to jeżeli chodzi o
    zabytki, natomiast sądzę, że autor wątku pisze o stosunkowo "młodym"
    samochodzie i prawdopodobnie można kupić odpowiednio uformowane elementy i
    je przyspawać...

    Garść haseł do youtube: "metal sheet forming shrinker"
    Może na początek wpisz w youtube: "English Wheels 201" - jakoś sobie
    radzą bez palnika...


    > Pokaż takiego co w warunkach warsztatowych potrafi migiem pospawać na styk
    > blachy o
    > grubości 0,3mm.

    A o stosowaniu cienkich drutów 0,6mm + puls (lub podwójny) + UMIEJĘTNOŚCI
    spawacza? (MAGiem bo migiem to robota idzie)
    Jest jeszcze lutospawanie - np świetnie się łączy tą metodą cienkie blachy
    pokryte AlZn i nie korodują...
    Zależy co masz na myśli warunki warsztatowe - np mikroplazmą można spawać
    0,1mm...




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: