eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaspawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk" › Re: spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"
  • Data: 2009-08-25 20:11:23
    Temat: Re: spawanie blach karoseryjnych palnikiem "na styk"
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Czego jeszcze więcej chcesz. Napisałem ze masz rację i wiesz wszystko, a
    > > że
    > > skłamałem. To już mój problem.
    >
    > ROTFL :)
    >
    > > Dokąd będą rdzewiejące samochody dokąd będzie
    > > potrzeba precyzyjnego wykonania lub naprawienia jakiegoś elementu
    > > nadwozia,
    > > dokąd będą samochody kolekcjonerskie wymagające ze względu na wiek napraw
    > > blacharskich. Dotąd palnik acetylenowo tlenowy będzie używany do takich
    > > napraw.
    > > I nie ma znaczenia czy Ci się to podoba albo nie podoba.
    >
    > Tia... wpisz na youtube: Car restoration, repair fender etc... może coś
    > zobaczysz
    >
    > > Nie twierdzę ze metody
    > > spawania elektrycznego są złe. Są szybkie, tanie, nie wymagają wysokich
    > > kwalifikacji. Czasami wystarczy ustawienie gałek na spawarce żeby
    > > określony
    > > symbol wskazywały. Resztę zrobi spawarka. Człowiek jest potrzebny do
    > > przystawienia odpowiedniej końcówki miga w określonym miejscu.
    >
    > Oczywiście :D samo się to robi, ciekawe ciekawe - jeżeli mówisz o
    > "heftowaniu" to tak, ale nie o _spawaniu_
    > Chętnie dałbym Ci próbkę do pospawania np pachwinkę MAGiem ciekawe czy się
    > wtopisz poprawnie - troszeczkę w życiu przerobiłem takich bohaterów kończyło
    > się na złamaniu próbki: "miszczu" miał inną minę...
    >
    > > Potem
    > > zaszpachlują i na rok jest świetnie. Jak byś widział spawacza
    > > samochodowego,
    > > potrafiącego z kawałka blachy zrobić na przykład błotnik do samochodu
    > > mającego
    > > 60 lat to byś pewno wiedział po co się używa palnika acetylenowego.
    > > Niektórych
    > > operacji, na przykład prostowania blachy elektrycznie się nie zrobi.
    >
    > To metoda która niszczy stal, są inne mechaniczne narzędzia (wiele rodzajów)
    > do formowania blach również w warunkach warsztatowych - to jeżeli chodzi o
    > zabytki, natomiast sądzę, że autor wątku pisze o stosunkowo "młodym"
    > samochodzie i prawdopodobnie można kupić odpowiednio uformowane elementy i
    > je przyspawać...
    >
    >        Garść haseł do youtube: "metal sheet forming shrinker"
    >        Może na początek wpisz w youtube: "English Wheels 201" - jakoś sobie
    > radzą bez palnika...
    >
    >
    > > Pokaż takiego co w warunkach warsztatowych potrafi migiem pospawać na styk
    > > blachy o
    > > grubości 0,3mm.
    >
    > A o stosowaniu cienkich drutów 0,6mm + puls (lub podwójny) + UMIEJĘTNOŚCI
    > spawacza? (MAGiem bo migiem to robota idzie)
    > Jest jeszcze lutospawanie - np świetnie się łączy tą metodą cienkie blachy
    > pokryte AlZn i nie korodują...
    > Zależy co masz na myśli warunki warsztatowe - np mikroplazmą można spawać
    > 0,1mm...
    >
    >
    >
    >
    Już Ci napisałem że masz rację. Ale bez względu na informacje jakie posiadłeś z
    internetu ja w dalszym ciągu, jak mi się dziura w tłumiku albo rurze wydechowej
    zrobi. Pojadę tam gdzie mi to palnikiem acetylenowym pospawają. Jak będę musiał
    wymienić cały błotnik to niech to zrobią migiem.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: