  • Data: 2023-05-27 13:18:48
    Temat: Re: upgrade Xeon E5-1620 v3
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:8HSbM.5$y_R9.1@fx15.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

    > Jesli w jakikolwiek sposób moje komentarze uraziły PiteR'a to
    > przepraszam Cię PiteR serdecznie.

    Mnie nie można urazić. Jestem dwulicowym trolem,
    Dla obcych ludzi mam twarz jednakowa, Cisze blekitu :)

    Puszczam balony i patrzę jaka odpowiedz.

    Ale nieco irytuje mnie, że świat, internet zdąża w stronę
    głupszą niż mądrzejszą.

    np w pracy dostałem nstrukcję montażu, która porusza banalne rzeczy
    które operator opanuje w jeden dzień. Za to trudnych nie ma bo
    niewiedza lub lenistwo.

    na zapytanie, słysze odpowiedz ale po co ci to?
    rzadko kto odpowiada nie wiem, projektanci dali dupy.

    czyli wzięcie problemu na klatę vs unik.

    punkt widzenia statystycznego Kowalskiego.

    np że mam żonę :)

    jeszcze czego, może dzieci które filmuję?
    jeszcze chcę trochę pożyć :)

    jak wyłączyć na dobre hdd? ale po co?
    dlaczego tv nie mają Display Port? ale po co?
    chciałbym zawijać trwale tekst na 80 kolumnie ale po co?

    --
    Piter

    za Tuska nie mieliście Tik Toka