  • 11. Data: 2021-10-07 13:08:22
    Temat: Re: zorientował się, że słabo działa ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 12:31, viktorius wrote:
    > Tylko skąd tu brać telewizory na dawców?

    Jak sprzedajesz sztukę za 25 patyków, można wtedy kupować telewizory CRT
    za 50zł po olxie, przebiedujesz ;). Ich ceny *jeszcze* nie rosną jak
    innego sprzętu retro.

  • 12. Data: 2021-10-07 13:32:34
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    viktorius napisał(a):

    > Tylko skąd tu brać telewizory na dawców? Albo zezłomowane na lokalnych
    > PSZOK-ach, albo gdzieś w lasach leżą.

    Szaleńcy, tyle miedzi do produktu?!

    http://www.6moons.com/audioreviews/acousticrevive/3.
    jpg
    https://tinyurl.com/2xvvbjf3

  • 13. Data: 2021-10-07 14:02:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 13:32, Astralny Rębajło wrote:
    > Szaleńcy, tyle miedzi do produktu?!
    > http://www.6moons.com/audioreviews/acousticrevive/3.
    jpg

    A jeśli to nadprzewodząca i trzyma ze 4 Tesle?

  • 14. Data: 2021-10-07 14:56:05
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 13:32, Astralny Rębajło pisze:

    > Szaleńcy, tyle miedzi do produktu?!
    >
    > http://www.6moons.com/audioreviews/acousticrevive/3.
    jpg
    > https://tinyurl.com/2xvvbjf3

    To drugie ładniejsze i pewnie sprawniejsze. Bo ścieżki nie zakręcają pod
    kątem 90 stopni. Czyli elektrony mają łatwiej na zakrętach, co na pewno
    słychać w odbiorze. ;)

    --
    viktorius

  • 15. Data: 2021-10-07 15:19:55
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 14:56, viktorius pisze:

    jpg

    > To drugie ładniejsze i pewnie sprawniejsze. Bo ścieżki nie zakręcają pod
    > kątem 90 stopni. Czyli elektrony mają łatwiej na zakrętach, co na pewno
    > słychać w odbiorze. ;)

    Czy oby na pewno?
    Ścieżki mają cechy uzwojenia bezindukcyjnego. Może być problem z
    uzyskaniem odpowiedniego nasycenia pola rozmagnesowującego.
    P.G.

  • 16. Data: 2021-10-07 15:30:38
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 07.10.2021 o 15:19, Piotr Gałka pisze:

    jpg

    > Czy oby na pewno?
    > Ścieżki mają cechy uzwojenia bezindukcyjnego. Może być problem z
    > uzyskaniem odpowiedniego nasycenia pola rozmagnesowującego.

    No przecież właśnie o to chodzi żeby się tego pola z płyty pozbyć ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 17. Data: 2021-10-07 15:47:45
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 15:30, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > No przecież właśnie o to chodzi żeby się tego pola z płyty pozbyć ;)

    Człowiek się uczy całe życie. Nie wiedziałem o takim działaniu uzwojenia
    bezindukcyjnego :)
    P.G.

  • 18. Data: 2021-10-07 15:48:54
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> wrote:

    > w tym sklepiku nabyć taki Verictum Cogitari SX, cokolwiek by to nie
    > było:
    > https://allegro.pl/oferta/verictum-cogitari-sx-78134
    86087

    Wygląda na to, że po prostu listwa sieciowa...

    https://www.verictum.pl/produkty/kondycjonery-zasila
    jace-ac/13_cogitari-sx-nowosc

    Jest nawet test.

    http://highfidelity.pl/@main-2900&lang=

    Jest i zdjęcie w środku.

    http://highfidelity.pl/foto_testy/1612/verictum/c.jp

    To religia, podobnie jak różne inne szurowskie wynalazki, odpromienniki
    itd.

    --
    Psychiatra mówi do pacjenta:
    - Mam dla pana dwie wiadomości: dobrą i złą. Ta zła to, że ma pan

  • 19. Data: 2021-10-07 16:16:10
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Thu, 7 Oct 2021 13:48:54 +0000 (UTC), Arnold Ziffel pisze:
    86087
    > Wygląda na to, że po prostu listwa sieciowa...
> [...]

    Uuu... ,,Producent: VERICTUM Cena (w czasie testu): 22 800 zł". Test
    z 2016. A w roku Pańskim 2021 można kupić za 21 900,00 zł + 20 zł
    dostawa. A taaaka inflacja niby. Teraz będzie można mówić, że staniały
    lokomotywy i verictumy.

    > Jest i zdjęcie w środku.
    > http://highfidelity.pl/foto_testy/1612/verictum/c.jp

    Piękne. To musi kosztować.

    k.

  • 20. Data: 2021-10-07 17:07:01
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On 07 Oct 2021 14:16:10 GMT, Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> wrote:
> [...]
    > z 2016. A w roku Pańskim 2021 można kupić za 21 900,00 zł + 20 zł
    > dostawa. A taaaka inflacja niby. Teraz będzie można mówić, że staniały

    Chała. Obudowa powinna być skręcona śrubami mosiężnymi. Stalowe w polu
    magnetycznym generowanym przez przewody będą wibrować.

    --
    Artur Stachura