    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
    Date: Tue, 21 Apr 2009 05:26:00 -0700 (PDT)

    Witam,

    pisałem ostatnio o ślizgającym się sprzęgle w ZZR 1200, ale
    pokojarzyło mi się wczoraj że było to powiązane z mieszaniem
    ustawienia klamki sprzęgła ze względu na to że wczoraj też mieszałem i
    doświadczyłem tego samego.

    W Service Manualu stoi:
    #v+
    Cluch Lever Adjustment
    The adjuster has 4 positions so that the clutch lever position can be
    adjusted to suit the operator's hand.
    #v-

    Czyli generalnie jak mi tylko leży mam sobie ustawić. Wczoraj
    ustawiłem sobie na maksymalny skok i po ruszeniu zauważyłem podobne
    objawy jak wtedy.

    Pytanie: Jak to naprawdę jest z regulacją dźwigni sprzęgła? Ja to
    tłumaczę sobie tylko tak że przy większym skoku jest pchane w układ
    więcej płynu hamulcowego i później sprzęgło jest minimalnie wyciśnięte
    (nie wraca wszystko?).

    Dzięki za odpowiedzi.
    --
    Artur