  • 41. Data: 2009-08-20 12:33:09
    Temat: Re: Rozgałęźnik TV o najmniejszym tłumieniu.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello William,

    Thursday, August 20, 2009, 1:58:00 PM, you wrote:

    > Raczej skończył ją na etapie wyższym niż LO humanistyczny :). Cosinus
    > wartości zespolonej może przybrać taką liczbe.

    Demagogia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2009-08-20 13:04:40
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > W szkole byłeś prymasem?

    Nie, jak mówili o liczbach zespolonych to padało i nie poszedłem na wagary.

  • 43. Data: 2009-08-20 13:10:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zbych,

    Thursday, August 20, 2009, 3:04:40 PM, you wrote:

    > Nie, jak mówili o liczbach zespolonych to padało i nie poszedłem na wagary.

    I jesteś pewien, że moduł wartości cosinusów może osiągnąć 2?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2009-08-20 13:32:49
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    RoMan Mandziejewicz schrieb:

    > I jesteś pewien, że moduł wartości cosinusów może osiągnąć 2?

    może:

    ans = 0 + 1.3170i

    Co dowodzi, że wojsko jest wartością urojoną.

    Waldek

  • 45. Data: 2009-08-20 16:31:04
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > I jesteś pewien, że moduł wartości cosinusów może osiągnąć 2?

    Jeśli potrafisz rozwiązać równanie z jedną niewiadomą, to możesz sam
    sprawdzić:
    http://upload.wikimedia.org/math/0/6/9/0697560cda7e2
    b5037b56b52fb95c38b.png

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

  • 46. Data: 2009-08-20 18:21:35
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    > Tu nie chodzi czy sygnał wcz , czy m.cz . Zasada jest taka,że pasywny
    > rezystorowy rozdzielacz sygnału np. na dwa, nie może mieć mniejszego
    > tłumienia jak 3 dB na każde wyjscie( teoretycznie ). Prakrycznie jest więcej
    > niż 3 db.

    dobra zwracam honor , odpowiadajac na pytanie mialem na mysli gnmiazdo abonenckie
    co dla mnie jest rozdzieleniem sygnalu na 2 TV z najmniejszymi stratami, gdzie
    to rozdzielenie jest zrobione na rdzeniu 4 otworowym , straty wtrącane to 0,3db

    dla rozgaleznika teoretycznie 3dB , praktycznie do kupienia sa 4dB dla 2 wyjsc

  • 47. Data: 2009-08-21 12:25:58
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Aug 20, 8:21 pm, "nenik" <n...@o...pl> wrote:

    > dobra zwracam honor , odpowiadajac na pytanie mialem na mysli gnmiazdo abonenckie
    > co dla mnie jest rozdzieleniem sygnalu na 2 TV z najmniejszymi stratami,

    my tez. NAdal jest min 3dB.

    --
    Marek Lewandowski
    ICQ#/GG#: ask per mail. mail: locust[X]poczta/onet/pl

  • 48. Data: 2009-08-22 07:40:59
    Od: AS <a...@w...pl>

    kola pisze:
    > Wszystko jasne. Chodziło o rozdzielacz rezystorowy. Ale niech ktos mi powie
    > ile dB ma tłumienie połączenia kabla z kablówki 50 om do wejscie TV 75 om.
    > Bo tak jest chyba we wszystkich kablówkach. Wspólczynnik fali stojącej (
    > SWR ) wynosi 1,5.

    a jak to niby kablówka używa kabla 50 ohm?

    Pozdrawiam

    AS