  • 21. Data: 2021-03-25 10:51:25
    Temat: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Klawiter ostatnio tłukł jakiegoś wypasionego samsunga ze szkłem na plecach
    MASAKRA

  • 22. Data: 2021-03-25 10:53:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-25-marca-2021 o 01:15, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Przód można chronić: hartowanym szkłem; wzmacniającą
    > folią odporną za zadrapania; ceramicznymi powłokami
    > -- elastycznymi, ale odpornymi na zadrapania...

    A można mieć to w dupie i chodzić z S7 za 300 zł i żyć pełnią życia ;-)

  • 23. Data: 2021-03-31 01:38:41
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
    > Klawiter ostatnio tłukł jakiegoś wypasionego

    SzamboNur ponownie bimbruje i tu widac cuchnace zalosne skutki!

    --
    Tanatoreon Eppstonn

  • 24. Data: 2021-03-31 01:40:39
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>

  • 25. Data: 2021-03-31 01:42:58
    Temat: Re: I POCO MI TO?
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>

  • 26. Data: 2021-03-31 17:17:09
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > ma czytnika palca w ekranie...
    >
    > F3 nawet podoba się mi... [albo -- mnie?...]
    >
    > - LPDDR 5
    > - UFS 3.1
    > - GG6 z przodu? -- co z tyłu?
    > - AMOLED
    > - SD870
    > - 4520 mAh (do amoleda i SD870 wystarczy, jeśli
    >  nie straci swej pojemności zbyt szybko)
    > - IP53 (można używać podczas deszczu?)
    >
    > Poza tym czytnikiem całkiem nowy...
    > Mógłby mieć dwie kamerki z przodu -- najlepiej
    > w rogach, zamiast jednej, centralnej...
    >
    > Jeszcze trochę i dobre smartfony będą tanie?...

    1000zł to niby taniość?? Przynajmniej ja dziękuję, poczekam jak taniość
    będzie postrzegana jako 100-200zł.

  • 27. Data: 2021-04-01 01:10:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" s423pj$v0g$...@g...aioe.org

    > 1000zł to niby taniość?? Przynajmniej ja dziękuję,
    > poczekam jak taniość będzie postrzegana jako 100-200zł.

    Może daj znać, gdy już tak będzie -- może
    wówczas laptopa kupię za trzy stówki plnów... ;)

    -=-

    Na razie zaktualizowałem ;) (co to za aktualizacja?!)
    Acera do 20H2...

    Wersja Windows 10 Home
    Wersja 20H2
    Zainstalowano dnia ?31 ?mar ?2021
    Kompilacja systemu operacyjnego 19042.867
    Możliwości Windows Feature Experience Pack 120.2212.551.0

    To aktualizowanie zacząłem wieczorem 30 marca i prawie ;) skończyłem
    01 kwietnia... Opera [i filharmonia?] oraz inne przeglądarki (poza
    Edge) nie chcą współpracować z Nvidią... Już kiedyś zaktualizowałem
    W10 na Acerze do 20H2, ale wywaliłem -- właśnie z powodu Opery...
    [filharmonii chyba też...] Na Fujitsu-Siemensie mam tylko Ati
    Radeona (nie ma zintegrowanej z Intelowskim C2D) i jest OK...
    (o ile w ogóle można mówić, że W10 jest OK)

    VBox uruchomiłem chyba 7 razy po zaktualizowaniu W10:
    - najpierw zainstalowałem aktualizację VBoxa (chyba
    kwadrans -- choć szła na SSD)
    - następnie rozszerzenie
    - później odpaliłem WXP na VBoxie w trybie awaryjnym,
    bo kiedyś tak można było zainstalować kolejne
    rozszerzenia w pełni (teraz już nie można -- od dawna)
    - następnie zrestartowałem WXP
    - pierwszy raz zawiesił się
    - drugi raz znów nie zechciał współpracować
    - wreszcie ruszył

    Została jeszcze masa aktualizacji 20H2...

    -=-

    Ciekawe, czy za jakiś czas nie będzie tak, że laptopy
    będą służyły przede wszystkim aktualizowaniu Win... ;)

    -=-

    Wszelkie pornusy nie będą obsługiwane przez Nvidię?...
    Z jej RAMką DDR5?... Chlip, chlip... Na początku (tuż
    po kupnie Acera) też tak fatalnie było... Później jakoś
    uporałem się tym problemem...

    -=-

    Quadranoja...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 28. Data: 2021-04-01 11:34:16
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > Z jej RAMką DDR5?... Chlip, chlip... Na początku (tuż
    > po kupnie Acera) też tak fatalnie było... Później jakoś

    Pewnie szybko się nie doczekamy, a więc trzeba kupować drogie, np takie
    i za 500zł.

    Co to znaczy i czym się objawia ta niechęć Nvidii do Opery? Bo prawdę
    pisząc to pierwsze słyszę żeby wyświetlanie filmu zależało od parametrów
    karty graficznej.

  • 29. Data: 2021-04-02 00:24:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" s4442l$87h$...@g...aioe.org

    > Co to znaczy i czym się objawia ta niechęć Nvidii do Opery?

    Opera teraz nie korzysta z Nvidii... Ani filmami, ani
    czymkolwiek... Korzysta jedynie z Intelowskiej, czyli
    zintegrowanej... Nvidia leży odłogiem -- razem ze swą
    dedykowaną RAMką...

    VBox korzystał czas jakiś -- od dawna nie korzysta...
    Być może Nvidia stanie się zupełnie niepotrzebna...

    -=-

    MZ słaby zysk z nowego laptopa -- lepszy byłby stary
    (czyli kilka razy tańszy) sprawny... Słaby też zysk
    z SSD, bo SSD zużywa się... Najlepszy zysk jest
    z RAMki -- tej, która drastycznie zaczęła drożeć
    tuż po kupnie Acera (tak, że nie kupiłem jej
    przez niemal 2 lata) a która zaczęła tanieć
    tuż po tym, jak ją wreszcie kupiłem...

    -=-

    Za 500 pln kupić można smartfon chyba tylko do
    rozmawiania i SMSowania -- taki telefon można
    kupić za kilka dych... Nokia dualSIM za 85 pln...
    Mały, lekki, 1200mAh -- starczy na tydzień bez
    ładowania?...

    Mnie raczej potrzebny wytrzymały (GG6 itp. po obu
    stronach) smartfon z: DF GNS4S, quadSIM, pojemnym
    (7Ah lub lepszym) akumulatorem, SAMOLEDem dającym
    1300 nitów, 8GB/128GB... Za 500 pln teraz takiego
    raczej ;) nie znajdę...

    -=-

    Cieszę się z Redmi Note 9 Pro -- nie narzekam.
    Koszmarną pomyłką są kamerki wystające (na pół
    cm) a niemiłą ciekawostką jest brak Galileo...

    SD 720G obsługuje zarówno Galileo, jak i DF...

    -=-

    Kiedyś ludzie mieli świeże powietrze, ale na
    ulicach leżało końskie łajno -- teraz mamy
    smartfony i inne kompIutery...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 30. Data: 2021-04-02 11:40:41
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > dedykowaną RAMką...
    >
    > VBox korzystał czas jakiś -- od dawna nie korzysta...
    > Być może Nvidia stanie się zupełnie niepotrzebna...

    Jak to rozumieć - Opera się nie uruchamia? W laptopach chyba tak jest,
    przynajmniej w moim Asusie, generalnie chodzi on na intelowskiej karcie,
    a w przypadku potrzeby, np po włączeniu jakiejś wymagającej gry 3D to do
    głosu dochodzi karta Nvidii.

    A tak ogólnie to cały mój sprzęt komputerowy (2 PC i laptop) jest
    wyposażony w karty Nvidii ale nie zauważyłem z tego tytułu że np Opera
    ostatnio zaczęła źle chodzić.

> [...]
    > (7Ah lub lepszym) akumulatorem, SAMOLEDem dającym
    > 1300 nitów, 8GB/128GB... Za 500 pln teraz takiego

    Z GPSem, z bluetoothem z aparatem i kamerą, z kalkulatorem i programem
    biurowym, taki za 500zł ma dosłownie wszystko to co jego droższy o 100%
    odpowiednik.

    Tak szczerze to naprawdę Ci potrzebne te samoledy, DFy pojemne baterie
    czy 128GB pamięci?

> [...]
    > Koszmarną pomyłką są kamerki wystające (na pół
    > cm) a niemiłą ciekawostką jest brak Galileo...
    >
    > SD 720G obsługuje zarówno Galileo, jak i DF...

    A można wiedzieć ile kosztował?

    > -=-
    >
    > Kiedyś ludzie mieli świeże powietrze, ale na
    > ulicach leżało końskie łajno -- teraz mamy
    > smartfony i inne kompIutery...

    Kiedy to było? Na początku lat 80tych miałem nieszczęście mieszkać przez
    jakiś czas w Sosnowcu, takie tam było "czyste powietrze" ze regularnie
    kilka razy w tygodniu chwytały mnie skurcze mięśni, a miejscowy ściek
    zwany rzeką Przemszą kilka razy w ciągu dnia zmieniał kolor..