  • 261. Data: 2021-11-23 14:09:24
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Nov 2021 13:45:07 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > To mniej więcej jak z LPG, gdzie moment odcięcia gazu jest niewiadomą
    > i tankuje się wcześniej... Tyle, że elektryk jednak podaje zasięg
    > dokładniej.

    No wlasnie - zasieg jest w miare wiadomy, rezerwa plynna, predkoscia
    mozna dopasowac, jedyna niewiadoma, to czy ladowarka bedzie wlaczona
    ... i czy np korka nie bedzie. Lepiej wczesniej zatankowac :-)

    J.

  • 262. Data: 2021-11-23 14:31:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-11-2021 o 14:07, J.F pisze:

    > To jest wlasnie pytanie - jak wolno trzeba jechac,

    Teslą z 90 km/h

    > Film bylo se obejrzec.

    Umiem czytać, więc nie muszę nic oglądać.

    > Ale w ciezarowce to zaden wyczynowiec, ot - zwykly pracownik.

    Czyli wyczynowiec - robi to na codzień,jest przyzwyczajony i wytrenowany.
    A nie niedzielny kierowca z osobówki.

    Wystartuj w maratonie to zobaczy różnicę.

  • 263. Data: 2021-11-23 17:31:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2021 o 10:07, J.F pisze:

    > A uran to skad bedziesz bral - w sklepie kupisz ?

    Podobno owsiak od czeczenów kupuje. No tak w sklepie kupie, a co? Też
    się kończy jak ropa. Zanim się skończy to nikt nie bedzie uranu kopał a
    będziemy "palili" obecnymi odpadami.

    > Zalezy. Czy nas, Polakow, to ocieplenie klimatu tak bardzo boli?

    Poniekąd tak. Jesteśmy częścią unii a oni mają pierdolca... No i
    rzeczywiści jak się w afryce zrobi nie do zamieszkania to przyjdą do
    eurupy - choć w sumie pewnie niekoniecznie do polski;)

    > No za gorace te lata, ale tylko 35 stopni ...

    To akurat mały problem. Większy to susze (ale to chyba do opanowania,
    tylko retencje trzeba zrobić). No i to, że jak się na poważnie ociepli
    to wiele wskazuje, że w europie to akurat się chłodniej zrobi.

    --
    Shrek