  • 21. Data: 2009-05-21 20:17:17
    Temat: Re: Telewizor Elektron D350 (?) /352 (?) /382i (?)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Przemioty jednak /i na szczęście/ nie zastępują człowieka
    > i to dziecko potrzebuje przede wszystkim serca i ciepła.
    > Na szczęście ma go pod dostatkiem :)

    Skoro tak się sprawy mają, to ja tym bardziej gorąco namawiam
    do kontaktu w tej sprawie z rodzicami dziecka.

    -- Jarek

    PS
    Moje dziecko (obecnie na studiach doktoranckich) również jako jedyne
    nie obejrzało *do tej pory* kasety VHS z podobnej uroczystości.
    Smutnych oczu nie było.

  • 22. Data: 2009-05-21 21:58:17
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > [...]
    >
    > To chyba ma sporo kartek, nie wiem czy podołam. Może poproszę przystępne
    > o przybliżenie mi tych idei pozytywizmu. Najlepiej tak w dwóch zdaniach,
    > bo u mnie z czytaniem ze zrozumieniem, to nie najlepiej.

    Bardzo (no dobra przesadzam...) bym chciał przybliżyć ci temat, ale jak
    sam przyznajesz, z czytaniem u ciebie nietęgo ;->
    I tu zła wiadomość dla ciebie. Usenet polega w dużej części na czytaniu...

    --
    AW