  • 71. Data: 2021-02-20 23:15:43
    Temat: Re: Tesla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 lutego 2021 o 21:47:11 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

    > Tylko dodam, bo 2 filmy mi wystarczyły, żeby sprawdzić kto to jest, że
    > takie megabrednie głosi. Dawno takich bredni nie słyszałem, nawet na
    > usenecie czegoś takiego nie ma :) Mówię sobie: "to się nie dzieje" :)
    >
    > No ale...
    > Spojrzałem tylko na nieliczne komentarze, i jak zwykle, debile klaszczą
    > :) Masakra jakaś, bo albo ja żyję w innym świecie, albo ten świat się
    > cofnął w rozwoju, tyle że to nie mój świat :(
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ
    Żyjesz w innym świecie. Twój ubeckich folksdojcze się skończyl. Teraz zachowanie
    jakiego się dopuściłeś, czyli zamiast uznać że poprawiłeś sobie humor wyczynami
    tamtego gościa musiałeś wystąpić jako ubeckie sumienie narodu. Link dałem w celach
    rozrywkowych bo do takich się kwalifikuje. Trzeba być debilem żeby tego nie zauważyć.

  • 72. Data: 2021-02-20 23:45:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    rozrywkowych bo do takich się kwalifikuje. Trzeba być debilem żeby tego nie zauważyć.

    Napisałem to w pierwszej odpowiedzi, łosiu :)

    Nono, wynalazca, wielki Polak :D

    Jak dla mnie to jesteś popierdolony, ale zwyczajnie. Nic nowego :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 73. Data: 2021-02-21 00:57:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 lutego 2021 o 23:45:15 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    >
    > Nono, wynalazca, wielki Polak :D
    >
    > Jak dla mnie to jesteś popierdolony, ale zwyczajnie. Nic nowego :D
    To w jakim celu kurwo ubecka przetrzasnoles net żeby się dowiedzieć kto to taki i jak
    znalazłeś niekoniecznie prawdziwe opinie to je opublikowałes? Nie twierdzę że gość od
    HMPP nie jest popierdolony, bo albo jest albo takiego udaje. Do rozrywkowego
    potraktowania co mówi informacje jakie podałeś nie miały żadnego znaczenia.

  • 74. Data: 2021-02-21 18:15:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]

    jak znalazłeś niekoniecznie prawdziwe opinie to je opublikowałes?

    Drogi debilu. Zajęło mi to 3 minuty i niczego, debilu nie publikowałem.
    Podałem tylko link do publikacji i są to prawdziwe dane a nie zmyślone.

    > Nie twierdzę że gość od HMPP nie jest popierdolony, bo albo jest albo takiego
    udaje. Do rozrywkowego potraktowania co mówi informacje jakie podałeś nie miały
    żadnego znaczenia.

    Skoro nie potrafisz odróżnić pranka od oszustwa i wyłudzeń, to się
    zwyczajnie nie dziwię. Taki masz charakter. Każdy sądzi po sobie :]
    Proste.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 75. Data: 2021-02-21 19:11:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 21 lutego 2021 o 18:16:31 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    > >
    > Skoro nie potrafisz odróżnić pranka od oszustwa i wyłudzeń, to się
    > zwyczajnie nie dziwię. Taki masz charakter. Każdy sądzi po sobie :]
    Spierdalaj kapusiu.