  • 61. Data: 2021-02-19 23:45:18
    Temat: Re: Tesla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 17 lutego 2021 o 00:23:29 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    > "Kapanadze" /"kapagen" (szukać w google lub na YT) to też ciekawe pomysły.
    > Długie zimowe wieczory i mrozy spowodowały to zainteresowanie.
    > Rozumiem doskonale sceptycyzm ale nie poszukuję PM (bo nie istnieje).
    > Interesuje mnie, czy ktoś z was podążał tym tropem i ma jakieś
    > osiągnięcia czy raczej porażki?
    >
    > Filozofię proszę sobie odpuścić, bo nie o to pytam.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    > (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)
    Masz link do jednego z wykładów zawodowca w tych sprawach. Do tego to rodak. Ma dużo
    nakręconych filmów instruktażowych. Link potraktuj jako kierunek poszukiwań jakie ten
    wybitny Polak prezentuje a nie docelową informacje. W komentarzach do jego filmów
    sporo wpisów że ludzie zbudowali urządzenia które omawia i że one działają. Polecam
    filmy o HMPP. Facet to kopalnia wiedzy.
    https://youtu.be/r_WH76e493c

  • 62. Data: 2021-02-19 23:46:32
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    piątek, 19 lutego 2021 o 20:13:48 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

    > No nie, LED da się nawet zapalić:)
    > https://youtu.be/XpLCK88nVgU

    https://www.youtube.com/results?search_query=thermoe
    lectric+Energy+Harvesting+linear+technology

  • 63. Data: 2021-02-20 13:21:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    Też to tak czytam, jakby napisał to premier Morawiecki :)

    > cyt.
    > Taki układ zapewnia poważną moc, wystarczającą do spowodowania obrażeń lub zabicia
    nieostrożnego człowieka.

    Jeśli użyjesz tam większych kondensatorów i dasz długi czas ładowania,
    to jeden impuls mógłby Ci dziurę wypalić w palcu, przy dużym napięciu.
    Każdego to nie zabije ale znane są przypadki zgonu przy jednym impulsie
    nieszczególnie wysokiego napięcia.

    > Dzięki dwóm modułom bardzo jasno zapali diodę LED, doprowadzając ją do 2,6 wolta.
    Jeśli dioda LED zostanie usunięta, napięcie wzrośnie do około dwudziestu woltów

    Jak widać, to prawda.

    > i z łatwością wystarcza do naładowania akumulatora lub zestawu akumulatorów 12 V,
    choć zajmuje to dużo czasu.

    Z pewnością te akumulatory się rozpadną w ciągu wieków ze starości :D

    > Za pomocą dwudziestu modułów akumulator 12 V może być ładowany przez noc.

    Totalna brednia.

    > Szacuje się, że przy dwustu modułach moc byłaby wystarczająca do zasilania
    gospodarstwa domowego, chociaż nie zostało to jeszcze zrobione.

    A to prawda, mając na myśli gospodarstwa Amiszów :D

    > -poważną
    > -jasno
    > -dużo
    > -szacuje się
    >
    > Ano, sama ścisła terminologia:)
    >

    > OT. Powinien napisać 94,7W. Takie szczegóły podobno podnoszą wiarygodność
    > o 1 a nawet 2 levele wyżej.

    Bo to takie obietnice wyborcze są :D

    Niczego tutaj nie bronię i niczego w sumie nie sugeruję :) Nie mam
    pojęcia kto popełnił ten tekst w źródle ale raczej miał na celu
    zachęcenie do doświadczenia i empiryczne zbadanie zjawiska.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 64. Data: 2021-02-20 13:41:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [...]

> [...]
    filmów sporo wpisów że ludzie zbudowali urządzenia które omawia i że one działają.
    Polecam filmy o HMPP. Facet to kopalnia wiedzy.

    Idealna kandydatura do TVPiS :) Idealna. Sprzeda każde ściemnianie :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 65. Data: 2021-02-20 13:52:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.02.2021 o 13:21, LordBluzg(R) pisze:
    [...]
    > Totalna brednia.

    Wróóóć! Czysta prawda. Może być ładowany, kto komu zabroni? :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 66. Data: 2021-02-20 18:24:42
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Masz link do jednego z wykładów zawodowca w tych sprawach. Do tego to
    > rodak. Ma dużo nakręconych filmów https://youtu.be/r_WH76e493c
    Z tego co wiem to ten fachowiec jest specjalistą z kinetyki, ale chyba nie
    bardzo ogarnia elektrotechnikę bo się dziwił, że prądnica 22 kVA jest
    oszukana bo nie daje 22 kW poza tym chyba też nie wie, że prądnica pod
    obciążeniem ma większe opory mechaniczne niż na biegu jałowym. Również z
    tego jego pomysłu w jednym z jego filmików na turbinę wodną w puszce na
    śmieci się uśmiałem.

  • 67. Data: 2021-02-20 20:03:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.02.2021 o 18:24, Marek pisze:
> [...]
    > pod obciążeniem ma większe opory mechaniczne niż na biegu jałowym.
    > Również z tego jego pomysłu w jednym z jego filmików na turbinę wodną w

    Tu masz pokaz prądnicy 1kW :) https://youtu.be/o8bdPFm8NLU tego pana.

    Nie wiem z jakiej wkrętarki jest ten silniczek ale opis i test
    pierwszorzędny :D

    A tutaj profil tego pana.
    http://www.wielkabrytania.org/czarna_lista.php?id=11
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 68. Data: 2021-02-20 20:39:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 lutego 2021 o 20:03:10 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

    > Tu masz pokaz prądnicy 1kW :) https://youtu.be/o8bdPFm8NLU tego pana.
    >
    > Nie wiem z jakiej wkrętarki jest ten silniczek ale opis i test
> [...]
    Tak dla scislosci ubecki folksdojczu. Co ma wspólnego link z prądnica do czarnej
    listy która dałeś? Link o zamieszczeniu tego wynalazcy na jakiejś czarnej liście
    stworzonej przez kolejnego ubeckiego chuja nic nie wnosi do tematu. Umieszczając taki
    link okazałeś się gownozjadem ze stołówki pizdziaka.

  • 69. Data: 2021-02-20 21:12:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    stworzonej przez kolejnego ubeckiego chuja nic nie wnosi do tematu. Umieszczając taki
    link okazałeś się gownozjadem ze stołówki pizdziaka.

    https://youtu.be/Ik-AtOnc770
    https://youtu.be/EDmTrBSKPac
    https://youtu.be/3V_VIwbUJY0

    A tutaj jako redaktor naczelny wspomnianego portalu.

    https://youtu.be/tdbjJ0kLcTk

    Zenuś, łatwo cie wkręcił ten oszust :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 70. Data: 2021-02-20 21:46:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.02.2021 o 21:12, LordBluzg(R) pisze:

    > https://youtu.be/Ik-AtOnc770
    > https://youtu.be/EDmTrBSKPac
    > https://youtu.be/3V_VIwbUJY0
    >

    > A tutaj jako redaktor naczelny wspomnianego portalu.
    >
    > https://youtu.be/tdbjJ0kLcTk
    >
    > Zenuś, łatwo cie wkręcił ten oszust :)

    Tylko dodam, bo 2 filmy mi wystarczyły, żeby sprawdzić kto to jest, że
    takie megabrednie głosi. Dawno takich bredni nie słyszałem, nawet na
    usenecie czegoś takiego nie ma :) Mówię sobie: "to się nie dzieje" :)

    No ale...
    Spojrzałem tylko na nieliczne komentarze, i jak zwykle, debile klaszczą
    :) Masakra jakaś, bo albo ja żyję w innym świecie, albo ten świat się
    cofnął w rozwoju, tyle że to nie mój świat :(

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>