  • 61. Data: 2021-02-21 15:21:08
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ma to jak dobra teoria spiskowa. Można sobie poudawać
    > wtajemniczonego :)

    No to wyjaśnij czemu CNG jest eko a LPG nie? Może znasz odpowiedź?

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2021-02-21 15:38:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-02-21 o 11:57, RadoslawF pisze:

    > Cztery godziny jedzą?
    > A mozę dwa obiady po dwie godziny?

    > Pod warunkiem że tam gdzie ładujesz jest co zwiedzać.
    > Pod warunkiem że masz dzieci na tyle duże że warto im coś pokazać.
    > Pod warunkiem że masz na to zwiedzanie czas.
    > Czyli praktycznie nigdy.

    Jak nie potrafisz zaplanować, to już Twój problem.

  • 63. Data: 2021-02-21 15:43:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co w tym dziwnego? Potrzebujesz na 2 tyg. jachtu na Mazurach czy
    > Egejskim to się zapisujesz do kolejki. Możesz i na auto się zapisać.

    Tylko po co ma kombinować, skoro mam auto i daje ono radę przejechać
    więcej niż 300km? Co więcej, jest ono równie "ekologiczne". No dobra -
    trochę mniej, ale powiedzmy że silnik 2,5 turbo to rzeczywiście trochę
    fanaberia;)

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2021-02-21 15:50:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-21 12:02, RadoslawF wrote:
    [...]
    > Ty chłopie w rosji mieszkasz?
    > Bo u nas w polsce meble czy inne AGD przywiezie dostawca ze sklepu.
    A to w Polsce jest już tak dobrze, że tylko nowe meble i RTV/AGD się
    przewozi?

    > Stare meble zabierze nowy właściciel lub wystawiasz w miejsce
    > wskazane przez spółdzielnie
    Raczej nie dotyczy tych, co mieszkają w domach jednorodzinnych. Np. u
    mnie gmina odbiera duże odpady dwa razy w roku, co może być i czasami
    jest problemem.

    a do wożenia gruzu ludzie kupują przyczepki.
    > Wychodzi taniej niż wynajm dostawczaka.
    Przyczepka to pewnie minimum 2k, do tego hak i diagnosta. Do
    okazjonalnego wywożenia gruzu taniej wyjdzie dostawczak. Poza tym na
    przyczepkę za 2k to strach patrzeć bo od samego patrzenia może się połamać.

  • 65. Data: 2021-02-21 17:39:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Feb 2021 15:21:08 +0100, Shrek napisał(a):

    > No to wyjaśnij czemu CNG jest eko a LPG nie? Może znasz odpowiedź?

    Najpierw powiedz z czego to wyssałeś bo ja jako żywo pierwszy raz o tym
    słyszę.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 66. Data: 2021-02-21 17:53:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Najpierw powiedz z czego to wyssałeś bo ja jako żywo pierwszy raz o tym
    > słyszę.

    Co z czego? e LPG miało być dozwolone w "czystych" strefach, ale spadło
    z rowerka?

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-02-21 19:09:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 21.02.2021 17:53 you wrote:

    > Co z czego? e LPG miało być dozwolone w "czystych" strefach, ale
    > spadło z rowerka?

    Zapewne na stronach rządowych będzie pełna dokumentacja konsultacji tego
    projektu, to sobie tam znajdziesz czym to umotywowal. Strzelam, że
    wyszło im że w czystej strefie będzie tyle samo aut co wcześniej i cały
    pi-ar ustawy weźmie w łeb. Tak naprawdę to jest ustawa o wywaleniu aut z
    centrum aż ekologią nie ma nic wspólnego.

    --
    Pete

  • 68. Data: 2021-02-21 19:17:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2021 o 19:09, Pete pisze:

> [...]
    > projektu, to sobie tam znajdziesz czym to umotywowal. Strzelam, że
    > wyszło im że w czystej strefie będzie tyle samo aut co wcześniej i cały

    No właśnie o tym piszę, że nie chodzi o ekologię a promowanie na siłę
    elektryków. Póki co LPG jest w polsce ekologiczniejsze od samchodów na
    węgiel (o ile oczywiście nie pali litra oleju na 1000 i jest sensownie
    zestrojone - ale od tego to są stacje diagnostyczne).

    Zresztą oficjalne uzasadnienie jest gówno warte - robią to dla dobra
    obywateli - głównie dlatego, że obywatele się upierają i owego dobra
    oddać nie chca.

    > Tak naprawdę to jest ustawa o wywaleniu aut z
    > centrum aż ekologią nie ma nic wspólnego.

    Dokładnie. I jakby tak to opisali - płatny wjazd do centrum (dla
    wszystkich) to nawet byłbym może i za.

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2021-02-21 19:40:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-21 o 15:50, JDX pisze:

    > A to w Polsce jest już tak dobrze, że tylko nowe meble i RTV/AGD się
    > przewozi?

    Dostawcy raczej tylko nowe dostarczają.

    > Raczej nie dotyczy tych, co mieszkają w domach jednorodzinnych. Np. u
    > mnie gmina odbiera duże odpady dwa razy w roku, co może być i czasami
    > jest problemem.

    Może być ale można tez zgrać termin wystawienia z terminem wywozu.

> [...]
    > okazjonalnego wywożenia gruzu taniej wyjdzie dostawczak. Poza tym na
    > przyczepkę za 2k to strach patrzeć bo od samego patrzenia może się połamać.

    Mnie taniej wyszła przyczepka, no i została w bonusie do dzisiaj.

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2021-02-21 19:43:56
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-21 o 15:38, cef pisze:

    > Jak nie potrafisz zaplanować, to już Twój problem.

    Co ma potrafienie lub nie do kwestii niepotrzebnej straty
    czterech godzin na jednym przejeździe?
    Ja wiem że jest na świecie sporo biedoty której czas
    nie jest nic wart. Mój jest warty sporo i nie będę go
    tracił w trasie na wielogodzinne ładowanie.