  • 71. Data: 2021-02-21 20:16:43
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2021 o 14:41, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Mowiłem ci ze do wszystkiego sie dorasta ;-P

    Ja to nazywam starzeniem się... ;-)

  • 72. Data: 2021-02-21 20:17:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2021 o 15:50, JDX pisze:

    > a do wożenia gruzu ludzie kupują przyczepki.

    Elektrykiem ich nie pociągniesz, bo większość z nich nie ma możliwości
    instalacji haka....

  • 73. Data: 2021-02-21 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ja to nazywam starzeniem się... ;-)

    To juz tylko kwestia przyjetej nomenklatury. Ale wychodzi na to samo
    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 74. Data: 2021-02-21 21:07:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2021 o 20:59, Budzik pisze:

    > To juz tylko kwestia przyjetej nomenklatury. Ale wychodzi na to samo
    > ;-D

    E tam. Jakby na starość został kapeluszem to byłoby starzenie. Jak by
    pozapierdalał ale nie ma jak to usprawiedliwanie się:P

    --
    Shrek

  • 75. Data: 2021-02-21 21:33:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.02.2021 o 15:56, Cavallino pisze:

> [...]
    > Jechałem 6h, za to ładowałem po drodze 4h...
    >
    > Jedno ładowanie mogłem odpuścić, bo miało tylko na celu wykorzystanie
    > (może ostatnie) ostatniego bezpłatnego Orlenu pod Poznaniem, po drodze
    > (powrotnej).
    > Drugie w sumie też, bo drugi darmowy Orlen był 100 km od Poznania, a
    > optymalnie byłoby ładować z 80 km dalej, ale to już by było płatne, a
    > chodziło o to żeby było taniej niż pkp.
    >
    > Ale 2 raz musiałem ładować tak czy tak.
    >
    > Więc mu się nie dziwię.
    > Zima to nie jest dobry okres dla elektryków.

    Te twoje wywody bez związku są. Tu o drugi łikend otwarty na turystów
    chodzi. Taki jakby długi łikend. Ludzie tłumnie odwiedzają Zakopane a
    nie Łódź. Żeby wrócić będą musieli doładować się.

  • 76. Data: 2021-02-21 21:43:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.02.2021 o 19:17, Shrek pisze:

    > Dokładnie. I jakby tak to opisali - płatny wjazd do centrum (dla
    > wszystkich) to nawet byłbym może i za.

    No i czemu do centrum miasta nie możnaby wjechać elektrykiem a na wieś
    możnaby?

  • 77. Data: 2021-02-21 22:14:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.02.2021 o 19:43, RadoslawF pisze:

    > Co ma potrafienie lub nie do kwestii niepotrzebnej straty
    > czterech godzin na jednym przejeździe?
    > Ja wiem że jest na świecie sporo biedoty której czas
    > nie jest nic wart. Mój jest warty sporo i nie będę go
    > tracił w trasie na wielogodzinne ładowanie.

    Aukcje możnaby organizować, kto da więcej, ten pierwszy.

  • 78. Data: 2021-02-21 22:21:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Pete.
    On 21.02.2021 19:09 you wrote:

    > Zapewne na stronach rządowych będzie pełna dokumentacja konsultacji
    > tego projektu, to sobie tam znajdziesz czym to umotywowal. Strzelam,
    > że wyszło im że w czystej strefie będzie tyle samo aut co wcześniej
    > i cały pi-ar ustawy weźmie w łeb. Tak naprawdę to jest ustawa o
    > wywaleniu aut z centrum aż ekologią nie ma nic wspólnego.

    Znalazłem.

    https://legislacja.gov.
    pl/docs//2/12340506/12740132/12740133/dokument490911
    .pdf

    Chełm, ekoterroryści z Krakowa i jakiś ćwok RODO.

    --
    Pete

  • 79. Data: 2021-02-21 22:53:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > A co w tym dziwnego? Potrzebujesz na 2 tyg. jachtu na Mazurach czy
    > Egejskim to się zapisujesz do kolejki. Możesz i na auto się zapisać.

    Od ekskluzywności urlopów odeszliśmy.

  • 80. Data: 2021-02-21 23:20:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2021 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To juz tylko kwestia przyjetej nomenklatury. Ale wychodzi na to samo
    > ;-D

    Spoko, przy zmianie rodzaju napędu, prawidłowe przyzwyczajenia szybko
    powracają.
    To ta, jakbyś z busa do samochodu się przesiadł ;-)