  • 81. Data: 2021-02-21 23:58:40
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-21 o 22:14, ii pisze:

    > Aukcje możnaby organizować, kto da więcej, ten pierwszy.

    Można by.
    Zawsze jakiś biedak miałby wrażenie że skoro wygrał to nie jest biedakiem.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2021-02-22 06:16:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2021 o 21:43, ii pisze:

    > No i czemu do centrum miasta nie możnaby wjechać elektrykiem a na wieś
    > możnaby?

    Bo jak rozumiem problemem jest nadmierna ilość aut w centrum.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2021-02-22 06:22:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2021 o 22:21, Pete pisze:

    > Znalazłem.
    >
    > https://legislacja.gov.
    > pl/docs//2/12340506/12740132/12740133/dokument490911
    .pdf

    > Chełm, ekoterroryści z Krakowa i jakiś ćwok RODO.

    Ale nie jest napisane dlaczego, tylko nie bo nie.

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2021-02-22 09:25:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ii,

    Sunday, February 21, 2021, 9:33:41 PM, you wrote:

    [...]

    > Te twoje wywody bez związku są. Tu o drugi łikend otwarty na turystów
    > chodzi. Taki jakby długi łikend. Ludzie tłumnie odwiedzają Zakopane a
    > nie Łódź. Żeby wrócić będą musieli doładować się.

    Ale w czym problem? Do tego nie trzeba szybkiej ładowarki - przyjeżdża
    podłącza się u bacy do gniazdka zwykłego i mu się doładuje przez
    weekend.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 85. Data: 2021-02-22 10:39:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-02-21 o 21:33, ii pisze:

    > Te twoje wywody bez związku są. Tu o drugi łikend otwarty na turystów
    > chodzi. Taki jakby długi łikend. Ludzie tłumnie odwiedzają Zakopane a
    > nie Łódź. Żeby wrócić będą musieli doładować się.

    Jak w Kalifornii było zaćmienie słońca to sporo ludzi teslami zajechało.
    Ostatni w kolejce czekał 2 dni na naładowanie auta...
    T.

  • 86. Data: 2021-02-22 11:05:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2021 10:39:45 +0100, T. napisał(a):

    > Jak w Kalifornii było zaćmienie słońca to sporo ludzi teslami zajechało.
    > Ostatni w kolejce czekał 2 dni na naładowanie auta...

    Chyba dowiodłeś że w Kalifornii zaćmienie się zdarza zbyt rzadko by
    kapitalista zainwestował w ładowarki :) Brawo.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 87. Data: 2021-02-22 11:45:19
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-21 19:40, RadoslawF wrote:

    > Dostawcy raczej tylko nowe dostarczają.
    Dostawcy pewnie tylko nowe wożą, ale zwykli ludzie już niekoniecznie, a
    o nich mowa.

    > Może być ale można tez zgrać termin wystawienia z terminem wywozu.
    No, tysiąckilometrową podróż elektrykiem na wakacje też se można
    zaplanować. :-)

  • 88. Data: 2021-02-22 11:52:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-02-2021 o 11:45, JDX pisze:

    > No, tysiąckilometrową podróż elektrykiem na wakacje też se można
    > zaplanować. :-)

    Obstawiam, że byłby z tym mniejszy problem, niż z tymi gratami.
    Bo potem okazuje się, że części rzeczy które ludzie wystawiają, nikt nie
    odbierze i walają się po okolicy przez wiele miesięcy.

  • 89. Data: 2021-02-22 12:46:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Feb 2021 15:02:30 +0100, w
    <1j0shrpi3jtqs$.1bf2n69zzgtj2.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Za 10 lat raczej już nie kupicie nowego spaliniaka. Wielkie marki
    > ogłaszają jedna po drugiej zaprzestanie produkcji w 2030.

    Tak, tak, tak...

    Założyłbym się, ale za 10 lat zapomnę o tym tak jak o elektrykach...

  • 90. Data: 2021-02-22 13:06:05

    Sun, 21 Feb 2021 15:38:06 +0100, w
    <6032704e$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>, cef <c...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Jak nie potrafisz zaplanować, to już Twój problem.

    Całe moje życie to planowanie (jak większości).
    Gdy wsiadam w samochód, to jadę tam gdzie chcę, a nie gdzie mi auto
    zaplanowało.
    Zaplanować to ja mogę czy skręcić w lewo czy w prawo po benzynę.