  • 201. Data: 2023-01-03 13:10:14
    Temat: Re: Wodor
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 12:42, J.F pisze:
    [...]
    > A mozna bylo zatankowac kulturalnie 200km wczesniej :-P

    https://goo.gl/maps/2S4VT3BG1YJwkfwQ9
    Zjechaliśmy na tę stację najpierw - ale kolejka wydawała nam się za duża
    (3-4 auta do dystrybutora) i pojechaliśmy dalej - błąd :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 202. Data: 2023-01-03 13:28:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2023 13:10:14 +0100, Mirek Ptak wrote:
> [...]
    > Zjechaliśmy na tę stację najpierw - ale kolejka wydawała nam się za duża
    > (3-4 auta do dystrybutora) i pojechaliśmy dalej - błąd :)

    A co - nie chcialo wam sie czekac 10-15 minut, czy doswiadczenie
    podpowiada, ze tankowanie dluzej trwa ? :-P

    No dobra - 15 minut to pewnie sam byl pojechal dalej, ale czemu nie
    zatankowałes 200km wczesniej? Szkoda Ci bylo tej minuty? :-)

    No, nabijam sie, a sam czasem jezdze na oparach ...

    J.

  • 203. Data: 2023-01-03 13:56:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2023 o 13:04, Mirek Ptak pisze:

    > No właśnie o tym piszę przecież - idioci :)

    Jak rozumiem powątpiewałeś w ich istnienie...
    Czyli wątpliwości już nie masz?

  • 204. Data: 2023-01-03 15:26:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 13:28, J.F pisze:
    > No dobra - 15 minut to pewnie sam byl pojechal dalej, ale czemu nie
    > zatankowałes 200km wczesniej? Szkoda Ci bylo tej minuty? ?

    Jazda na paliwie płynnym przyzwyczaja do tego, że stacje masz co 50 km w
    najgorszym wypadku (autostrada) poza oczywistymi wyjątkami jakimi są
    nowe odcinki dróg. Tutaj jednak było gorzej, bo stacji po prostu nie było :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 205. Data: 2023-01-03 15:29:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 13:56, Cavallino pisze:
    > Czyli wątpliwości już nie masz?

    Nie mam wątpliwości, że jak jest szczyt wyjazdów to się tworzą kolejki -
    wyraźnie większe przed ładowarkami niż przed dystrybutorami :)
    To czy na ładowarkach lub przed dystrybutorami powodują je idioci
    pomijam, bo nie jest to kluczowe.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 206. Data: 2023-01-03 15:45:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2023 15:26:04 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > Jazda na paliwie płynnym przyzwyczaja do tego, że stacje masz co 50 km w
    > najgorszym wypadku (autostrada) poza oczywistymi wyjątkami jakimi są
    > nowe odcinki dróg. Tutaj jednak było gorzej, bo stacji po prostu nie było :)

    Przez 200km?

    J.

  • 207. Data: 2023-01-03 16:52:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-03 o 15:26, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > najgorszym wypadku (autostrada) poza oczywistymi wyjątkami jakimi są
    > nowe odcinki dróg. Tutaj jednak było gorzej, bo stacji po prostu nie

    Ja mam inne przyzwyczajenia (czy też klapki)
    Ja jak jestem w obcym terenie, to tankuję najczęściej
    jak mi połowę zbiornika osiągnie a wtedy mam jeszcze
    dobre kilkaset kilometrów zasięgu. Na oparach rzadko mi się
    zdarza ale to raczej na znanych mi odcinkach gdzie wiem
    co ile km i jaka stacja jest.

  • 208. Data: 2023-01-03 17:07:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2023 o 15:29, Mirek Ptak pisze:

    > Nie mam wątpliwości, że jak jest szczyt wyjazdów to się tworzą kolejki -

    ALBO jak jest fajna promocja przed wyjazdami.

    > wyraźnie większe przed ładowarkami niż przed dystrybutorami :)
    > To czy na ładowarkach lub przed dystrybutorami powodują je idioci
    > pomijam, bo nie jest to kluczowe.

    Gdyby tak było, to nie brandzlowałbyś się kolejkami przed SC tylko przed
    Circle K.
    Nie przypominam sobie żebyś o tym tu pisał...

  • 209. Data: 2023-01-03 20:29:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 15:45, J.F pisze:

    > Przez 200km?

    No nie, 50km przed tą z której zrezygnowaliśmy

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 210. Data: 2023-01-03 20:43:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2023 20:29:21 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > No nie, 50km przed tą z której zrezygnowaliśmy

    A mozna bylo zatankowac wczesniej :-)

    J.