  • 191. Data: 2023-01-01 11:14:13
    Temat: Re: Wodor
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Dec 2022 13:38:50 +0100, Cavallino wrote:

    > To już też nie jest problemem za naszą zachodnią granicą:
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/pojechali-te
    sla-model-y-z-warszawy-az-do-hiszpanii-najtrudniej-b
    ylo-wyjechac-z-polski/2rnbsfb?utm_source=forum.elekt
    rowoz.pl_viasg_auto-swiat&utm_medium=referal&utm_cam
    paign=leo_automatic&srcc=undefined&utm_v=2

    Tesla. Ma swoje ladowarki.

    Inny samochod moze miec inne problemy.

    J.

  • 192. Data: 2023-01-01 11:20:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-01-2023 o 11:14, J.F pisze:

> [...]
    rowoz.pl_viasg_auto-swiat&utm_medium=referal&utm_cam
    paign=leo_automatic&srcc=undefined&utm_v=2

    Nie.
    Wspominali o abo juice pass.
    Czyli nie korzystali z superchargerów Tesli, tylko z tego rozwiązania i
    normalnych ładowarek.

    Do niedawna było to mocno opłacalne,szczególnie na ionity (350 kW na DC
    taniej niż AC na innych sieciach), więc właśnie wycofali go z oferty.
    Podobnie zresztą jak wypadł ionity pass.

  • 193. Data: 2023-01-02 18:14:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 23.12.2022 o 17:22, Cavallino pisze:

    > Jak zmierzysz to pogadamy.

    > Albo do dystrybutora...
    > Pamiętaj, że mówimy o tankowaniu w szczycie sezonu, na stacji np. gdzieś
    > w Austrii przy autostradzie....

    O czymś podobnym do tego piszesz?
    https://elektrowoz.pl/ladowarki/swiateczne-kolejki-n
    a-superchargerach-w-zjednoczonym-krolestwie-wiemy-ja
    k-to-wyglada-ale-to-dobre-wiesci/

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Te "dobre wieści" w nagłówku - jakbym Pereirę czytał, że tęczowe opaski
    na ichniejszym sylwestrze to przejaw braku cenzury w tvpis :)
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 194. Data: 2023-01-03 08:44:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-01-2023 o 18:14, Mirek Ptak pisze:

    > O czymś podobnym do tego piszesz?
    > https://elektrowoz.pl/ladowarki/swiateczne-kolejki-n
    a-superchargerach-w-zjednoczonym-krolestwie-wiemy-ja
    k-to-wyglada-ale-to-dobre-wiesci/

    Nie, to akurat jest tożsame z przedświątecznymi kolejkami ice do Circle
    K, w Polsce.
    Więc nie hejtuj tak bezmyślnie.

  • 195. Data: 2023-01-03 10:50:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 08:44, Cavallino pisze:

    a-superchargerach-w-zjednoczonym-krolestwie-wiemy-ja
    k-to-wyglada-ale-to-dobre-wiesci/

    > Nie, to akurat jest tożsame z przedświątecznymi kolejkami ice do Circle
    > K, w Polsce.

    Ani trochę.

    > Więc nie hejtuj tak bezmyślnie.

    Sytuacja z linku doskonale pasuje do sytuacji, którą podałeś i wyciąłeś
    w cytacie. Czyli mającą pokazać jak duże kolejki do dystrybutora mogą
    być w szczycie wakacyjnym na stacjach przy popularnych szlakach.

    Ja tylko raz trafiłem na sytuację w której musiałem czekać w wakacje na
    zatankowanie dłużej niż 10 minut - było to około 30 minut na tej stacji
    w Rumuni:
    https://goo.gl/maps/dXYsc8KbNXZFvJQXA
    i tylko dlatego, że jechałem już na oparach i nie chciałem zjeżdżać z
    głównej trasy i był sajgon w kolejce z tirem, który chciał zatankować na
    siłę.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 196. Data: 2023-01-03 11:03:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2023 o 10:50, Mirek Ptak pisze:

    a-superchargerach-w-zjednoczonym-krolestwie-wiemy-ja
    k-to-wyglada-ale-to-dobre-wiesci/

    > Ani trochę.

    Nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > Sytuacja z linku doskonale pasuje do sytuacji, którą podałeś i wyciąłeś
    > w cytacie.

    Tak się tylko wydaje tym, którzy nie wiedzą o czym piszą.

    W artykule jest wspomniane dlaczego tak było, ale nie raczyłeś na to
    zwrócić uwagi...

    > Ja tylko raz trafiłem na sytuację w której musiałem czekać w wakacje na
    > zatankowanie dłużej niż 10 minut

    Trzeba było postać przed Circle K kilka dni temu, jak TEŻ promocję
    wprowadzili.
    Długie godziny byś stał....

  • 197. Data: 2023-01-03 11:38:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 11:03, Cavallino pisze:

    > Tak się tylko wydaje tym, którzy nie wiedzą o czym piszą.
    >
    > W artykule jest wspomniane dlaczego tak było, ale nie raczyłeś na to
    > zwrócić uwagi...

    Ależ zwróciłem :)
    Uważasz zatem, że cała sytuacja jest spowodowana tym, że te Tesle z
    promocyjnym 10 kkm (nie z promocyjnym ładowanie w święta lub w
    konkretnych godzinach) a właściwie ich właściciele postanowili stać
    kilka godzin w kolejce, zamiast naładować się jak kolejki nie będzie?

    Ciekawa konstrukcja logiczna i łatwe wytłumaczenie ale tylko pod
    warunkiem, ze tych kierowców uznamy za idiotów.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 198. Data: 2023-01-03 12:02:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2023 o 11:38, Mirek Ptak pisze:

    > Uważasz zatem, że cała sytuacja jest spowodowana tym, że te Tesle z
    > promocyjnym 10 kkm (nie z promocyjnym ładowanie w święta lub w
    > konkretnych godzinach

    Prądu się nie wyjeździ bez wyjazdów - te świąteczne były na to jak znalazł.
    Mnie też się zdarzało stać w kolejce po darmowy prąd, jak nie miałem nic
    lepszego do roboty. ;-)

    >) a właściwie ich właściciele postanowili stać
    > kilka godzin w kolejce, zamiast naładować się jak kolejki nie będzie?

    A z jakich innych powodów niby?
    Masz jakieś informacje o takich samych kolejkach na innych ładowarkach w
    tym czasie?
    Które to ładowarki często są szybsze i tańsze niż superchargery?

    > Ciekawa konstrukcja logiczna i łatwe wytłumaczenie ale tylko pod
    > warunkiem, ze tych kierowców uznamy za idiotów.

    A jednak - dla 1 zł obniżki ceny, w Polsce zachowali się DOKŁADNIE tak samo.
    I nie udawaj że nie wiesz o czym piszę....

  • 199. Data: 2023-01-03 12:42:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2023 10:50:46 +0100, Mirek Ptak wrote:
> [...]
    > i tylko dlatego, że jechałem już na oparach i nie chciałem zjeżdżać z
    > głównej trasy i był sajgon w kolejce z tirem, który chciał zatankować na

    A mozna bylo zatankowac kulturalnie 200km wczesniej :-P

    J.

  • 200. Data: 2023-01-03 13:04:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 12:02, Cavallino pisze:

    > A jednak - dla 1 zł obniżki ceny, w Polsce zachowali się DOKŁADNIE tak
    > samo.
    > I nie udawaj że nie wiesz o czym piszę....

    No właśnie o tym piszę przecież - idioci :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l