  • 21. Data: 2009-03-20 22:51:46
    Temat: Re: Wyswietlacz graficzny cz/b 400x160
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Sebastian Biały wrote:

    > Pomyłka, chodzilo oczywiscie o 256x128.
    >
    > Nie mogę tego twojego trafić w pl. Jest ktoś kto go sprzedaje w detalu?

    A bo ja wiem? Od 4 lat tylko na wakacje jezdze, wiec nie wiem ;-)

    > Jak z widocznością "na hali" gdzie panuje półmrok? miałem w ręku
    > niedawono sterownik z wyświetlaczem około 128x64 bez podświetlenia i po
    > zamnowaniu w miejscu docelowym trzeba było chodzić do niego z latarką ;)

    Jasny ale bez podswietlenia. Jak na hali ciemno, to bedzie ciemno. Chyba
    maja wersje z podswietleniem - nie pamietam.

    --
    Jerry1111

  • 22. Data: 2009-03-20 22:52:57
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Sebastian Biały wrote:

    Maja jeszcze jeden ladny feature: Jest z 5mm marginesu od konca szybki
    do powierzchni aktywnej, wiec mozna ladnie zabudowac. W 99% KS0108 masz
    ta debilna ramke metalowa i ciezko ladnie urzadzenie zbudowac.

    --
    Jerry1111

  • 23. Data: 2009-03-22 21:58:39
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Lepiej LCD z SPI albo LCD z AVR robiacym za SPI ;)

    Nie zależy mi akurat, aby było SPI. Może być magistrala równoległa ze
    strobami i chipselectami (jak KS0108), ew. inna kombinacja kilku pinów.
    W procku wystarczy mi pinów a dowolną transmisję równoległą śmignie "na
    piechotę". Ważne, aby reszta sprzętu mogła pójść spać ciągnąc mało
    prądu, a LCD (z wyłączonym podświetleniem - dlatego odpadają LCD
    kolorowe) trzymał ostatnio wyświetlony obraz. Stąd też potrzeba
    zintegrowanego z LCD kontrolera.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 24. Data: 2009-03-22 21:59:31
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Nie mogę tego twojego trafić w pl. Jest ktoś kto go sprzedaje w detalu?
    > W zasadzie sam szukam czegoś rozsadnego 256x128 z touchscreenem, na
    > razie trafiłem tylko na to:
    >
    > http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/0
    /pid/12640/page/1/backurl

    Uwaga: to jest tylko matryca bez kontrolera. Trzeba ją ciągle popędzać
    danymi obrazu i zegarem. Upierdliwe ale do zrobienia.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 25. Data: 2009-03-22 22:02:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Adam Dybkowski wrote:

    /0/pid/12640/page/1/backurl

    > Uwaga: to jest tylko matryca bez kontrolera. Trzeba ją ciągle popędzać
    > danymi obrazu i zegarem. Upierdliwe ale do zrobienia.

    Ale za to z touch i w dodatku dość tanio. Z chęcia zobacze coś w SPI +
    touch do 80zł, moglbym wtedy zrezygnowac z sam7 jako sterownika co jest
    z lekka upierdliwe.

  • 26. Data: 2009-03-23 23:18:09
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Ale za to z touch i w dodatku dość tanio. Z chęcia zobacze coś w SPI +
    > touch do 80zł, moglbym wtedy zrezygnowac z sam7 jako sterownika co jest
    > z lekka upierdliwe.

    Przejdź na SAM9 - w wielu prockach tej serii jest kontroler LCD, który
    praktycznie odciąża od "ręcznej roboty" z odświeżaniem wyświetlacza.
    Wtedy matrycę bez sterownika podłącza się bezproblemowo.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/