  • 41. Data: 2021-06-22 02:40:50
    Temat: Re: dziwaczne pytanie o sieć LAN
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No i, tak, bedzie pan zadowolony.

    aż się nie mogę doczekać, aż znajdę na to chwilę, tak pobudziliście moją
    wyobraźnię :)

  • 42. Data: 2021-06-22 10:31:45
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 21 czerwca 2021 o 19:40:53 UTC-5 sundayman napisał(a):
    > aż się nie mogę doczekać, aż znajdę na to chwilę, tak pobudziliście moją
    > wyobraźnię :)
    Spoko, napisz jak ci poszlo. rdp ma tez pare ciekawych ficzerow (min, obsluga wielu
    monitorow) wiec moza sobie calkiem ciekawie zestawic srodowisko robocze.

  • 43. Data: 2021-06-22 19:00:37
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Spoko, napisz jak ci poszlo. rdp ma tez pare ciekawych ficzerow (min, obsluga wielu
    monitorow) wiec moza sobie calkiem ciekawie zestawic srodowisko robocze.

    ale jak się okaże, że jednak nie, to będę musiał was wszystkich znaleźć
    i pobić.

    Więc chciałbym, żebyście podali wszyscy swój wzrost i miejscowość.
    Chodzi oczywiście o to, że do niektórych miejscowości mogę mieć za daleko...

  • 44. Data: 2021-07-10 00:53:47
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    gwoli spóźnionej informacji - wczoraj sprawdziłem ten RDP na Win7 i
    działa toto naprawdę nieźle. Jedyny problem, to brak obsługi wielu
    ekranów i chyba jest problem z obsługą 4K, ale albo przejdę na wyższe
    windowsy albo zrobię takie same monitory, to już mniejszy kłopot.

    Grunt, że działa.

  • 45. Data: 2021-07-10 01:32:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://anydesk.com/pl

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 46. Data: 2021-07-10 04:45:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > https://anydesk.com/pl

    niezłe, ale płatne i co gorsza chyba nie będzie działać w sieci bez
    internetu.

  • 47. Data: 2021-07-10 05:34:20
    Od: ptoki <s...@g...com>

    piątek, 9 lipca 2021 o 17:53:56 UTC-5 sundayman napisał(a):
> [...]
    > ekranów i chyba jest problem z obsługą 4K, ale albo przejdę na wyższe
    > windowsy albo zrobię takie same monitory, to już mniejszy kłopot.

    Sprobuj moze pomoze:
    https://www.splitview.com/node/77

  • 48. Data: 2021-07-10 08:52:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Sprobuj moze pomoze:
    > https://www.splitview.com/node/77

    Total resolution of all monitors not exceeding 4096 x 2048

    No to u mnie jest dużo więcej... ale nic. pobawię się jeszcze.

  • 49. Data: 2021-07-10 09:51:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.07.2021 o 04:45, sundayman pisze:

    > niezłe, ale płatne i co gorsza chyba nie będzie działać w sieci bez
    > internetu.

    Płatne w wersji Pro, w nie-Pro, masz za darmo. Kiedyś, używałem jeszcze
    Radmin ale ten akurat jest płatny https://www.radmin.pl/ działa bez netu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 50. Data: 2021-07-10 23:29:03
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > ekranów i chyba jest problem z obsługą 4K, ale albo przejdę na wyższe
    > windowsy albo zrobię takie same monitory, to już mniejszy kłopot.

    Czyli jest Pan zadowolony?

    yabba