  • 31. Data: 2022-10-08 20:23:02
    Temat: Re: energia elektryczna
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2022 o 12:09, ii pisze:

    > A co to składy są by miały na hałdach?

    nie wiem - janusza pytaj:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2022-10-09 14:13:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 08.10.2022 o 20:23, Shrek pisze:

    > nie wiem - janusza pytaj:P

    Janusz nie widzi problemu. Jak Ty widzisz to argumentuj.

  • 33. Data: 2022-10-09 15:23:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2022 o 14:13, ii pisze:

    > Janusz nie widzi problemu. Jak Ty widzisz to argumentuj.

    Zaloguj się do sklepu polskiej grupy górniczej (jak górniczej to chyba
    jakieś kopalnie mają?) https://sklep.pgg.pl/ i powiedz jak ci poszło.
    Skoro kopalnie węgiel mają to czemu nie można kupić?

    Węgla zabrakło, janusz twierdzi że jest i ja mam kurwa janusza
    przekonywać że węgiel nie ma? Dalej sobie liżcie jaja że infrę mamy
    gotową i możemy sobie zmienić spalinki na elektryki jak nam się system
    sypie już teraz a wy mu chcecie dopierdolić jeszcze z 1/3 więcej. Potem
    wszystko się wyjebie i będziecie tłumaczyć, że problemu nie ma bo skoro
    ludzie nie kupują elektryków, to widocznie ich nie potrzebują, prądu
    zresztą też nie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2022-10-09 15:50:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.10.2022 o 15:23, Shrek pisze:

    > Zaloguj się do sklepu polskiej grupy górniczej (jak górniczej to chyba
    > jakieś kopalnie mają?) https://sklep.pgg.pl/ i powiedz jak ci poszło.
    > Skoro kopalnie węgiel mają to czemu nie można kupić?

    Skąd mam wiedzieć.

    > Węgla zabrakło, janusz twierdzi że jest i ja mam kurwa janusza
    > przekonywać że węgiel nie ma?

    Wcześnej twierdziłeś, że prąd z węgla jest więc niegodny używania.
    Teraz, że nie ma prądu. Co według Ciebie będzie dalej? Wody zabraknie?

    > Dalej sobie liżcie jaja że infrę mamy
    > gotową i możemy sobie zmienić spalinki na elektryki jak nam się system
    > sypie już teraz a wy mu chcecie dopierdolić jeszcze z 1/3 więcej.

    No właśnie, jeszcze na infrę narzekałeś.

    > Potem
    > wszystko się wyjebie i będziecie tłumaczyć, że problemu nie ma bo skoro
    > ludzie nie kupują elektryków, to widocznie ich nie potrzebują, prądu
    > zresztą też nie:P

    Nie no, węgla teraz nie ma. Drewna nie będzie, wody.

    Jakie właściwie jest twoje przesłanie?

  • 35. Data: 2022-10-09 16:28:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 6 Oct 2022 12:51:03 +0200, Jacek Maciejewski

    > Skąd się biorą tacy idioci polityczni jak ty? Niepojęte...

    Konfedera ich swoim soczkiem poi i rosną takie wygibasy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2022-10-09 17:20:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-09 o 15:23, Shrek pisze:

> [...]
    > Skoro kopalnie węgiel mają to czemu nie można kupić?
    >
    > Węgla zabrakło, janusz twierdzi że jest i ja mam kurwa janusza
    Jakiego węgla? bo są różne.

    --
    Janusz

  • 37. Data: 2022-10-09 17:21:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-07 o 19:11, Shrek pisze:

    > Tak - mają na hałdach i nie dają - po złości:P

    A komu miały dać?

    --
    Janusz

  • 38. Data: 2022-10-09 18:32:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2022 o 15:50, ii pisze:

    > Wcześnej twierdziłeś, że prąd z węgla jest więc niegodny używania.

    ???

    > Teraz, że nie ma prądu. Co według Ciebie będzie dalej? Wody zabraknie?

    Jak prądu nie będzie to wody też nie:P

    > No właśnie, jeszcze na infrę narzekałeś.

    I dalej twierdzę, że elektryki istnieją tylko dlatego, że jest ich tyle
    co kot napłakał.

    > Nie no, węgla teraz nie ma. Drewna nie będzie, wody.
    >
    > Jakie właściwie jest twoje przesłanie?

    Że skoro system sypie się bez dodatkowych 100GWh dziennie, to raczej nie
    jest przygotowany na to dodatkowe obciążenie. Finalnie - plebs będzie
    popierdalał na piechotę bo żadnych elektyków dla niego nie będzie a za
    prąd będzie płacił 1/4 pensji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2022-10-09 18:32:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2022 o 17:20, Janusz pisze:

    > Jakiego węgla? bo są różne.

    A którego mamy w nadmiarze?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2022-10-09 18:34:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2022 o 17:21, Janusz pisze:

    > A komu miały dać?

    A co za różnica komu nie dają?

    --
    Shrek