  • 21. Data: 2009-07-27 21:35:00
    Temat: Re: jaki scalak - multiplekser
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "John Smith" <d...@b...pl> wrote in message
    news:h4kj9j$66a$1@217.76.112.12...
    > [...]
    >
    > Zakazu nie ma, dalej można stosować i8080. Tylko po co? Z sentymentu?
    > Do nowoczesnych DSP chcesz podłączać 8255 (?), to ile wait state-ów
    > trzeba wstawiać?
    > Mam szacunek do twórców tego scalaka, w swoim czasie był niezły.
    > Ale Z80PIO był jeszcze lepszy. Dla mnie "też był".

    a gdzież tu w wątku była mowa o "nowoczesnych DSP" ? cały czas mowie o TYM
    KONKRETNYM zastosowaniu.

    @

  • 22. Data: 2009-07-27 21:38:40
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > a gdzież tu w wątku była mowa o "nowoczesnych DSP" ? cały czas mowie o TYM
    > KONKRETNYM zastosowaniu.

    OK, w tym konkretnym zastosowaniu JA nie zastosowałbym scalaka muzealnego.
    Tranzystorów germanowych też, chociaż się bardzo dobrze sprawdzały.
    EOT.
    K.

  • 23. Data: 2009-07-27 22:55:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Jul 2009 23:35:00 +0200, Artur Miller wrote:
> [...]

    Z80PIO miale pare zalet, ale tez 8 bitow mniej. A to czasem duza wada.

    >a gdzież tu w wątku była mowa o "nowoczesnych DSP" ? cały czas mowie o TYM
    >KONKRETNYM zastosowaniu.

    Trzeba by popatrzec po producentach. Moze juz mozna dostac wersje
    100MHz ... a moze nie mozna dostac wcale ?

    http://www.lavalink.com/index.php?id=709

    J.

  • 24. Data: 2009-07-29 10:53:38
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > a gdzie? tu w w?tku by?a mowa o "nowoczesnych DSP" ? ca?y czas mowie o TYM
    > KONKRETNYM zastosowaniu.

    Tak mysle, ze w tym konkretnym zastosowaniu to jednak 74xx166 bylby
    najlepszy. Maly, do komunikacji z prockiem potrzebuje tylko 4 piny. Od
    biedy da sie to podpiac pod realizowana sprzetowo magistrale procka - SPI.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.