  • 181. Data: 2009-05-08 07:44:23
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: n...@s...com

    On Fri, 08 May 2009 09:20:25 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >ja

    Chyba w odbycie Fekala (to tez jakis celebryta ?).
    Fakt ze jestes czarnuchem, nie oznacza z automatu ze jestes malpom.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 182. Data: 2009-05-08 07:48:58
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "maverik" napisał

    > ale nie rozumiesz o co mi chodzi, naprawdę chciałbyś żyć w kraju gdzie są
    > same budki z hamburgerami bo nikt nie pójdzie do knajpy gdzie trzeba
    > zapłacić za kelnera oraz ładny wystrój?- przekładając to na każdą inną
    > działalność,

    *** Nie chcialbym. Za to irytuje mnie jesli wlasciciel pieknej restauracji
    bedzie uparcie twierdzil, ze w malej knajpce nie da sie DOBRZE i TANIO
    zjesc. Tylko tyle.

    > w niemczech też nie każdy zarabia, z resztą nie lubię tego kraju

    *** Ja tez nie przepadam. Dwa tygodnie temu siedzialem w knajpie u Turka w
    Hamburgu i jedzac kebab sluchalem jak Niemiec, do ktorego sie przysiadlem
    opowiadal o ich ubezpieczeniu zdrowotnym i odnioslem wrazenie, ze oni tez
    powoli zaczynaja nie lubic samych siebie.

    > w dużym skrócie, moje pojęcie znasz, nikt tu malować nie musi,

    *** I nikt nie twierdzi, ze musi akurat u Ciebie- natomiast zabrales glos w
    dyskusji i wyraziles powazna watpliwosc o tym, ze w ogole "nie da sie".
    Otoz, da sie- szczegolnie jesli ktos oczekuje tylko dobrego produktu i
    przyzwoitej komunikacji, a nie celebracji procesu i nagrody na wystawie
    customizingu.
    W calej tej dyskusji dla mnie kluczowym zagadnieniem jest, czy da sie
    uzyskac DOBRY produkt za ta cene, czy nie. I ja twierdze podobnie jak Zonda,
    ze sie da.
    Swoje zdanie opieram rowniez na polakierowaniu wlasnorecznie kilku wlasnych
    motocykli i wczesniejszym doswiadczeniu modelarza. Zaznaczam ze jest to
    bardzo skromny dorobek i nie stawalbym z Toba w zawody co do jakosci, ale
    wystarczyl, zeby dwukrotnie poprawiac po PROFESJONALNYCH warsztatach
    lakierniczych i uzyskac znacznie lepszy efekt koncowy w warunkach garazowych
    za niewielkie pieniadze i przy rozsadnym nakladzie pracy.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 183. Data: 2009-05-08 07:51:10
    Od: a...@g...com

    On 8 Maj, 09:09, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Jestem zadowolony ze swojej twórczości.

    Gratuluję.

    > Jak mama do Ciebie mówi Artus to jest pierdolnieta czy mądra? Bo nie
    > rozumiem.

    Tylko że Ty nie jesteś moją mamą. Używanie w publicznej dyskusji
    zmiękczeń pokazuje ile tak na prawdę masz do powiedzenia bo odchodzisz
    od merytoryki i piszesz całkiem o czym innym.

    > Jakie argumenty? Tu wogóle potrzeba więcej argumentów? Ja napisałem, że da
    > się pomalować motocykl za 500 zł. I wszyscy chcą mi za to zajebać:-)

    Pytanie tylko jaka będzie jakość tego wykonania. Ja Ci mogę pomalować
    za stówę dekolakiem za 12zł, mogę nawet położyć jeszcze lakier - też
    dekolaka.

    > Ja zszedłem na prywatę? Czy Bartuś?

    Ktoś do Ciebie jak do człowieka a Ty wyjeżdzasz z jakimiś panienkami,
    barami czy innymi pierdołami zamiast dyskutować. Paniał?

    > Przyjedź do mnie to pooglądasz. Biklet wstępu jak dla Ciebie 5 zł. Niedrogo.
    > Z zakłądu wycofał sie Twój przyjaciel-guru Maverik. Nie chce robić
    > jednakowym sprzętem i podsyła mi laskę najpierw przed robotą, żebym się
    > zmęczył i przegrał.

    Niby dorosły, wykształcony człowiek a zachowuje się jak gówniarz. Po
    co pierdolisz o jakichś biletach? Nie znam nawet maverika bo to nie o
    niego tutaj chodzi, chodzi tylko o zasady panujące wszędzie - tanio i
    dobrze nigdy nie będzie, no chyba, że robi to znajomy po kosztach.

    > Może nie tak. TY pokaż, że nie jesteś pedałem:-)

    Zaczniesz normalnie dyskutować czy będziesz dalej pierdolił głupoty o
    dupie maryny?

    --
    Artur

  • 184. Data: 2009-05-08 07:55:49
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał

    > Bo tanio i dobrze. Wiesz ile kosztuje roboczogodzina u Niemca ?
    [cut]

    *** Kuczu ja ze Szczecina jestem i wiem, ze Ty ze Slubic, a to byly pytania
    retoryczne :)

    > Bo mozna zrobic tanio i bardzo dobrze a przy okazji wyrwac jeszcze pare
    > groszy z ubezpieczalni do wlasnej kieszeni.

    *** A no wlasnie. I Polacy tez tak kombinuja, jesli tylko moga, a dzieki
    dziesiecioleciom praktyki efekty sa znacznie lepsze. Widziales kiedy
    garazowo naprawiane w Niemczech motocykle- to dopiero rzezby!

    > To niestety psuje nasz lokalny rynek bo, jak powiedzial mi kiedys jeden z
    > lakiernikow:
    > "chlopie, ja wole zrobic w jeden dzien blotnik dla Niemca za 150 euro niz
    > pieprzyc sie tydzien z Twoim motocyklem".

    *** Ale tylko w promieniu 50 km od przejscia granicznego. Dalej juz SIE DA.
    Pozdro
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 185. Data: 2009-05-08 08:08:55
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > Fakt ze jestes czarnuchem, nie oznacza z automatu ze jestes malpom.

    mam wlosy na klacie i banana tez mam

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 186. Data: 2009-05-08 08:14:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > mam wlosy na klacie i banana tez mam

    dobrze, że się zdążyłem uchylić.

    --
    gildor
    9'99

  • 187. Data: 2009-05-08 08:17:43
    Od: n...@s...com

    On Fri, 08 May 2009 10:08:55 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >mam wlosy na klacie i banana tez mam

    Wole nie pytac GDZIE masz tego banana bo odpowiedz moga przeczytac
    trzynastoletnie dzieci!

    pozdr
    newrom

  • 188. Data: 2009-05-08 08:19:12
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacot" napisal

    > Wisz, ogolem to na pewno masz racje ale jesli wyjsc od podstaw, czyli
    > jakosci wykonania w wartosci bezwzglednej to niczego nie uzasadnia;)
    > Dawno temu jakosc niemieckich fabrycznych powlok lakierniczych byla
    > legendarna (no moze bylo cos w tym z legendy ale byla;)

    *** To prawda, ale uwierz mi- 95% klienteli nie oczekuje produktu
    legendarnego i nie chce za jego legendarnosc placic, szczegolnie jezeli tak
    naprawde, na niefachowe oko, nie widac roznicy. Kiedys handlowalem czaszami
    anten satelitarnych i wydawalo mi sie ze skoro hurtownicy kupuja w 95%
    czasze stalowe, ktore zaczynaja rdzewiec po kilku latach, to jest to
    sztuczne wmuszanie gorszego produktu w odbiorce. Potem zaczalem obslugiwac
    tez okazjonalnie klientow indywidualnych i za kazdym razem probowalem im
    oferowac czasze aluminiowe tej samej srednicy- praktycznie rzecz biorac
    wieczne pod wzgledem trwalosci. Roznica w cenie 50 PLN. I z udalo mi sie
    przekonac do aluminium tylko te 5% kupujacych.

    > No i niczego nie umniejszajac garazowcom, sa rzeczy ktore mozna zrobic
    > z doskonalym skutkiem dysponujac tylko wiedza (choc niekoniecznie
    > papierowymi fakultetami) i minimum narzedzi ale sa takie, do ktorych
    > "trza miec sprzet";)

    *** I znow sie zgadzam, ale w tym watku mowa konkretnie o polakierowaniu
    nakeda (najczesciej jeden kolor, minimum naklejek, niewielkie powierzchnie),
    a to nie zaden "swider z bakiem". I nie teoretyzuje, bo robilem to.

  • 189. Data: 2009-05-08 08:35:04
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > *** Nie chcialbym. Za to irytuje mnie jesli wlasciciel pieknej restauracji
    > bedzie uparcie twierdzil, ze w malej knajpce nie da sie DOBRZE i TANIO
    > zjesc. Tylko tyle.
    Alez oczywiscie, ze sie da. Problem jest tylko taki, ze nie rozmawiamy o
    budkach z kebebami.
    Z innej beczki. Pracuje w jednej z wiekszych firm oferujacych uslugi
    medyczne. I czasami zdarza sie, ze przegrywamy przetargi z powodu, ze inny
    oferent sprzedaje usluge za duzo mniejsze pieniadze. A ja wiem, ze nie da
    sie taniej czasami, zeby bylo dobrze. Musisz robic kalibracje aparatow,
    kontrole, wymieniac odczynniki itp. Jesli chcesz zeby bylo dobrze. Bo tanio
    to np mozesz sobie wydrukowac wynik z Worda wziety z kosmosu.

> [...]
    > warsztatach lakierniczych i uzyskac znacznie lepszy efekt koncowy w
    > warunkach garazowych za niewielkie pieniadze i przy rozsadnym nakladzie
    Wydaja mi sie, ze inaczej odbieramy slowo "profesjonalnie". W moim odczuciu
    to tak zeby nie trzeba bylo poprawiac.
    A Ty chyba mylisz zaklady oferujace profesjonalne naprawy z
    pseudoprofesjonalnymi :)
    I dlatego rozumiem Mavericka, jego prace trzeba wycenic powyzej "sredniej"
    bo sie na tym zna.
    Natomiast prace takiego grzyba to moze wykonac srednio rozwinieta malpa.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 190. Data: 2009-05-08 08:36:11
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]

    > W calej tej dyskusji dla mnie kluczowym zagadnieniem jest, czy da sie
    > uzyskac DOBRY produkt za ta cene, czy nie. I ja twierdze podobnie jak

    z jako taka reszta się zgadzam, wszystko fajnie, tylko teraz powiedz mi
    jedną rzecz, jeśli się da, to czemu człowiek zajmujący się jakimś
    specjalistycznym zawodem, ma utrzymywać siebie i przykładowo rodzinę za 200
    zł tygodniowo, bo przecież da się za tyle polakierować, i to jest kolejny
    argument na naszą polską rzeczywistość, dojebać każdemu kto ma więcej,
    wybacz, ale już nie mam siły do tej dyskusji ;-)