  • 21. Data: 2023-01-22 16:49:12
    Temat: Re: [media] wjechał pan pod zakaz ...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 16:26, To.Ja pisze:
    > Shrek w

    > To narysuj jak to wygląda schematycznie...

    https://zapodaj.net/601088fb4a1e0.png.html

    Sorry za jakość ale nie chciało mi się nic lepszego od painta odpalać
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-01-22 16:51:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 16:39, To.Ja pisze:

    > Nie, cały czas znak oznacza zakaz/nakaz nie oznacza mniejszego/większego
    > zakazu/nakazu..

    Jak rowerów nie dotyczy to jest większy czy mniejszy zakaz dla rowerów>

    > No i? Ogranicza czy rozszerza listę?

    Jest w ramach rozporządzenia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2023-01-22 16:57:11
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Jak rowerów nie dotyczy to jest większy czy mniejszy zakaz dla rowerów>

    > Jest w ramach rozporządzenia.

    Czyli twierdzenie niejakiego Shreka <tabliczka nie może "rozszerzać" znaku a
    jedynie go ograniczać> jest nieprawdziwe.
    CBDU :P

    --
    Tomasz

  • 24. Data: 2023-01-22 17:07:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 16:57, To.Ja pisze:

    > Czyli twierdzenie niejakiego Shreka <tabliczka nie może "rozszerzać" znaku a
    > jedynie go ograniczać> jest nieprawdziwe.

    Dobrze - sprecyzuje - nie może rozszerzać poza to, co przewidziano w
    rozporządzeniu. W szczególności na przykład pod znakiem zakazu
    zatrzymywania może być "nie dotyczy rowerów", ale nie może być "dotyczy
    wyznaczonych miejsc postojowych", bo rozporządzenie mówi, że takowych
    nie dotyczy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-01-22 17:20:44
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > https://zapodaj.net/601088fb4a1e0.png.html

    > Sorry za jakość ale nie chciało mi się nic lepszego od painta odpalać

    Tak więc zgodnie z odpowiednim rozporządzeniem, gdyby się czepiać
    literalnie, jak ty to robisz, że nie ma w rozporządzeniu odpowiedniego
    rysunku, to parkowanie równoległe do jezdni wymaga znaku pionowego
    (odpowiednio D-18 lub tabliczki "nie dotyczy chodnika" pod zakazem B-35/36).
    Sama brak słupków (tak jak po lewo), choć pisałeś o jakichś znakach
    poziomych, których nie ma widać na rysunku -- po prawo nie oznacza, że tam
    zatrzymanie/parkowanie w całości na chodniku do 15 min jest dozwolone,
    raczej chodzi o parkowanie wyłącznie dwoma kołami, ale nie narysowałeś gdzie
    i jakie te linie, więc zgaduję...

    <Znak P-19 ,,linia wyznaczająca pas postojowy" (rys. 5.2.5.1) stosuje się na
    drogach w obszarze zabudowanym w celu: - - wskazania pasa przeznaczonego do
    postoju pojazdów przy krawędzi jezdni lub zatoki postojowej, wyznaczenia
    miejsc postojowych częściowo na jezdni, częściowo na chodniku. Szerokość
    pasa postojowego powinna być nie mniejsza niż 2,0 m.>

    PS.

    <cite>
    Nie - bo po pierwsze mam już jednego wielbiciela ntej grupie co chciał
    się ze mną na solo umówić w realu, a po drgie nie ma aktualnego w g-m.
    </cite>

    ROTFL
    tyle lat żyjesz w traumie?
    Co na to kulsony, olali zgłoszenie?

    --
    Tomasz

  • 26. Data: 2023-01-22 17:31:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 17:20, To.Ja pisze:

> [...]
    > Sama brak słupków (tak jak po lewo), choć pisałeś o jakichś znakach
    > poziomych, których nie ma widać na rysunku

    Ten niebieski prostokąt.

> [...]
    > raczej chodzi o parkowanie wyłącznie dwoma kołami, ale nie narysowałeś gdzie

    Z pewnością chodzi o parkowanie w całości, bo wyznaczone jest
    pełnowymiarowe miejsce.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-01-22 17:38:57
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Ten niebieski prostokąt.

    No jak niebieski, to dla osób niepełnosprawnych -- masz odpowiedni kwit,
    który pozwala parkować na dedykowanych przez prawo miejscach?

    > Z pewnością chodzi o parkowanie w całości, bo wyznaczone jest
    > pełnowymiarowe miejsce.

    Nie wątpię...
    Tylko, że wątpię, bo póki co, jak jest wyznaczone, to nie chcesz pokazać!

    --
    Tomasz

  • 28. Data: 2023-01-22 17:48:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 17:38, To.Ja pisze:

    > No jak niebieski, to dla osób niepełnosprawnych -- masz odpowiedni kwit,
    > który pozwala parkować na dedykowanych przez prawo miejscach?

    Niebieski na rysunku. Linia jest biała.

    > Nie wątpię...
    > Tylko, że wątpię, bo póki co, jak jest wyznaczone, to nie chcesz pokazać!

    Że znak zakazu tam nie obowiązuje z definicji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2023-01-22 18:05:25
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Niebieski na rysunku. Linia jest biała.

    > Że znak zakazu tam nie obowiązuje z definicji.

    Dobra, podjadę na róg Wrzeciono/Przy Agorze do Rossmana na zakupy i porobię
    zdjęcia przy najbliższej okazji, pewnie za tydzień... Może chciałbyś się
    spotkać i wyjaśnić kilka tematów? ;P
    Nie nalegam! Ale mam cię :P

    --
    Tomasz

  • 30. Data: 2023-01-22 18:12:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 18:05, To.Ja pisze:

> [...]
    > zdjęcia przy najbliższej okazji, pewnie za tydzień... Może chciałbyś się

    To jak będziesz to obejrzyj i daj znać do jakich doszedłeś wnosków:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!