  • 11. Data: 2020-11-24 13:22:21
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > O ile pytasz o cenę którą dostał mój sy, to szukał ceny za pakiet,
    > więc samo OC ani jego ani mnie nie interesowało.

    Aha, czyli nie wiesz jaka cena jest ok, jakiej oczekuje(sz) ale wiesz
    ze zle porownuje? Super :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 12. Data: 2020-11-24 13:55:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 13:22, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Aha, czyli nie wiesz jaka cena jest ok, jakiej oczekuje(sz) ale wiesz
    > ze zle porownuje?

    Jaja sobie robisz?
    Skąd miałbym wiedzieć jaka jest cena dla konkretnego modelu, człowieka,
    czy miejsca zamieszkania, jeśli ich nie znam (a to na ich podstawie
    liczy się cena)?

    Pytam o proste porównanie tej samej ceny z różnych porównywarek.
    Czy mubi nie wychodzi w nich najdrożej, nie licząc bonu?

    Bo pewnie jest tak, że dla taniego ubezpieczenia (np. gołego OC), mimo
    najwyższej ceny i tak suma sumarum po doliczeniu bonu może wyjść taniej,
    ale jak szukasz pakietu za kilka tys, to te 150 zł nie wpłynie już
    zbytnio na atrakcyjność oferty, w porównaniu do konkurencji nie
    stosującej bonów.

    Tak jak w wielu promocjach,w których najpierw podniesie się cenę, a
    potem daje od niej duuuuuży rabat kwotowy.
    Przy on jest duży tylko na papierze, bo w sklepie obok cena jest
    zbliżona, mimo braku rabatów.

  • 13. Data: 2020-11-24 14:49:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Jaja sobie robisz?

    Pytam o skale...

> [...]
    >
    > Pytam o proste porównanie tej samej ceny z różnych porównywarek.
    > Czy mubi nie wychodzi w nich najdrożej, nie licząc bonu?

    Jezeli podaje ci ceny około 500zł to o ile nizszych cen spodziewasz sie
    za gole OC?
    Bo skoro twierdzisz ze zle porównuje ceny to znaczy ze mozna to zrobic
    lepiej i osiagnac lepszy rezultat czyli nizsza cene.
    A zatem które porównywarki proponujesz przejrzec aby zamiast tych 500zł
    otrzymac cene w zakresie 350-400zł?

> [...]
    > wyjść taniej, ale jak szukasz pakietu za kilka tys, to te 150 zł
    > nie wpłynie już zbytnio na atrakcyjność oferty, w porównaniu do

    To jest oczywiste.
    Ale przeciez wyraznie pisałem o gołym OC.
    A i tak napisałes ze zle porównuje...

    > Tak jak w wielu promocjach,w których najpierw podniesie się cenę,
    > a potem daje od niej duuuuuży rabat kwotowy.
    > Przy on jest duży tylko na papierze, bo w sklepie obok cena jest
    > zbliżona, mimo braku rabatów.

    Dlatego ja nie patrze na goła cene przed bonusem, nie patrze na bonus -
    patrze na łaczna cene.
    W moim przypadku na przykładzie 3 samochodów ceny wyszły bardzo ok, w
    pełni satysfakcjonujac mnie swoja konkurencyjnoscia.
    Na to przyszedł Cavallino i napisał:
    "Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z
    celem...."

    Czyzbys sugerował ze to był zwykły fart iz złymi metodami osiagnałem
    porzadany efekt?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 14. Data: 2020-11-24 15:31:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 14:49, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Pytam o skale...

    > Jezeli podaje ci ceny około 500zł to o ile nizszych cen spodziewasz sie
    > za gole OC?

    A dlaczego zakładasz, że się czegoś spodziewam?
    Nie mam rozeznania co do cen gołych OC, bo praktycznie nigdy czegoś
    takiego nie kupuję.

> [...]
    > lepiej i osiagnac lepszy rezultat czyli nizsza cene.
    > A zatem które porównywarki proponujesz przejrzec aby zamiast tych 500zł

    Zazwyczaj korzystam z cuk - nigdy na żadnej innej porównywarce nie
    dostałem lepszych ofert.
    Ale ostatnio z nimi jest problem, bo większość ofert podają tylko
    telefonicznie.
    > Ale przeciez wyraznie pisałem o gołym OC.

    Ale ja nie pisałem o gołym OC.

    > A i tak napisałes ze zle porównuje...

    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

    > W moim przypadku na przykładzie 3 samochodów ceny wyszły bardzo ok, w
    > pełni satysfakcjonujac mnie swoja konkurencyjnoscia.
    > Na to przyszedł Cavallino i napisał:

    Mylisz się - nie odpisywałem Ci na tego typu sformułowanie.
    Musisz się bardziej starać rozumieć co czytasz.

    HINT:
    KAŻDA moja odpowiedź dotyczy ostatniego zdania z cytatu, a nie całej
    historii czyjejś korespondencji z ostatniego półwiecza.

    Tutaj chodziło mi tylko o to, czy mubi zawyża cenę, żeby dać ten rabat
    czy nie.
    Jednostkowy przypadek że Tobie gołe OC wyszło tak czy inaczej, totalnie
    mnie nie interesuje i nie ustosunkowywałem się do niego w ogóle.
    Jeśli już, to TYLKO do samej metodologii porównań w w/w kontekście (cen
    prezentowanych przez mubi przed bonem).

  • 15. Data: 2020-11-24 15:53:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 20-11-24 o 12:32, Cavallino pisze:

    > O ile pytasz o cenę którą dostał mój sy, to szukał ceny za pakiet, więc
    > samo OC ani jego ani mnie nie interesowało.

    O i właśnie legło w gruzach porównywanie.
    Bo jest wiele czynników i wariantów a ubezpieczalnie różną politykę.

    Ja ciągle płacę _Pakiet_ za auto warte kilkanaście tysi

  • 16. Data: 2020-11-24 16:01:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 20-11-24 o 14:49, Budzik pisze:
    > A zatem które porównywarki proponujesz przejrzec

    Nie porównywarki tylko konkretne firmy oraz pośrednika który się zna
    doradzi. NIE nie naciągnie bo później do niego nie przyjdę a mam tych
    pojazdów kilka ;-)

    Ostatnio płaciłem na 2 raty bo różnica była 20-30 zł.

    Porównywarka Ci to powie?

  • 18. Data: 2020-11-24 16:48:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Ja ciągle płacę _Pakiet_ za auto warte kilkanaście tysi

    Ile płacisz? Co to jest kilkanascie? 12 czy 19?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 17. Data: 2020-11-24 16:48:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > HINT:
    > KAŻDA moja odpowiedź dotyczy ostatniego zdania z cytatu, a nie
    > całej historii czyjejś korespondencji z ostatniego półwiecza.

    No to zacytujmy:
    > To sa ceny bez doliczenia bonusu.

    Ale użyłeś kilku porównywarek?
    Bo ja o tym pisałem.

    Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z
    celem....

    KONIEC CYTATU

    CZyli piszac o agentach odnosiłes sie do ostatniego zdania czyli do
    informacji ze to cena bez doliczenia bonusu? Dziwne. Agent? Gdzie w tym
    zdaniu jest cokolwiek o agencie?

    Czy mogłbys być zatem na tyle miły zebys przestał pierdolic o
    korespondencji z ostatniego polwiecza skoro chodzi o ogarniecie 3-4
    zdan? Dziwne rzeczy wymyslasz, panie...

    > Tutaj chodziło mi tylko o to, czy mubi zawyża cenę, żeby dać ten
    > rabat czy nie.

    Dlatego podałem te ceny zeby sobie kazdy mogł sprawdzic.
    TU tak kombinuja z cenami ze za to samo auto mozna dostac oferte 500
    ale i 1500zł.

    Dla mnie gołe OC w cenie 500zł to dobra oferta.
    Ty mozesz sadzic ze ona jest dobra, zła, mozesz tez udawać ze nie masz
    pojecia ile takie OC kosztuje w zwiazku z czym absolutnie, za zadne
    skarby nie przyznasz ze 500zł to jest cena ok.
    Twoja sprawa.

> [...]
    > ogóle. Jeśli już, to TYLKO do samej metodologii porównań w w/w
    > kontekście (cen prezentowanych przez mubi przed bonem).

    Spoko.
    Metodologia zła, efekt zły ale w sumie nie wiem jaki efekt bo nie wiem
    ile to powinno kosztowac, jaka cena jest konkurencyjna a w gole to nie
    gadam o OC chociaz odpowiadam na post z cenami OC.
    Lubie twoj sposób myslenia - taki wielowatkowy ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 19. Data: 2020-11-24 16:48:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Nie porównywarki tylko konkretne firmy oraz pośrednika który się
    > zna doradzi. NIE nie naciągnie bo później do niego nie przyjdę a
    > mam tych pojazdów kilka ;-)

    Alez ja czesto korzystam z usług posrednika.
    Tyle ze jak widzisz teraz wyszedłbym na tym gorzej albo duzo gorzej,
    doliczając bonus.

    Natomiast sprawdzanie na stronach poszczególnych TU to jakas mordega na
    którą zdecydowanie nie mam ochoty, moze niesłusznie.
    Jakie ceny płacisz za polisy ze wnioskujesz iz warto szukać
    bezpośrednio w poszczególnych TU?

    > Ostatnio płaciłem na 2 raty bo różnica była 20-30 zł.
    >
    > Porównywarka Ci to powie?

    Nie od razu. Ale na etapie wykupu polisy w jednym przypadku
    rzeczywiście wybrałem raty bo dokładnie wychodziło 30zł drozej.
    Ale tak normalnie, dla swoich aut chocby wychodziło 5zł drozej to i tak
    biore prawie zawsze płatnosc na raz. Cenie swój czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 20. Data: 2020-11-24 16:59:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 20-11-24 o 16:48, Budzik pisze:
    > Tyle ze jak widzisz teraz wyszedłbym na tym gorzej albo duzo gorzej,
    > doliczając bonus.

    W przyszłym roku też dostaniesz bonus?

    Zbierasz naklejki w biedronce? ;-)