  • 61. Data: 2020-11-27 16:44:42
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Wiedziałem, byłem nawet na kursie z tego typu elementami, kilka la
    > temu.

    W tamtej rozmowie dwa posty dalej przyznałes ze nie wiesz i cie to nie
    interesuje. :)
    To jest rozmowa z 2011 roku...

    > I z tym i z tym.
    > Przy czym z drugim obecnie już nie zawsze, czasem w dalsze trasy
    > elektrykiem też tak jadę (gdy mi zależy na maksymalizacji
    > zasięgu), więc wtedy mi nie przeszkadza. ;-)

    Na trasie to w ogole takie rzeczy nie powinny przeszkadzac.

    > Czyli std w świecie.
    > Dlatego jest takie groźna propagacja, bo 99% ludzi będzie słabo
    > naciskać gaz, a 1% się zainteresuje czy robią coś prawidłowo.

    > I w normalnej dynamicznej jeździe też.
    > To taka, że masz gdzieś spalanie (bo np. tankujesz za darmo, albo
    > Cię stać), za to lubisz wciskanie w fotel i brak smrodzących i
    > zasłaniających widoczność busów przed sobą.

    Jezdziłem tak przez jakis czas.
    Ze o takiej jezdzie mozna powiedziec dynamiczna to zgoda ale zeby to
    było madre i normalne to bym nie powiedział.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 62. Data: 2020-11-27 16:44:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Dużo mówi o człowieku.
    >
    > Młodym być, ach młodym być... ;-)

    Ale co mowi bo wyciałes cytat wiec nie wiem do czego sie odnosisz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 63. Data: 2020-11-27 16:44:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Wiem. Ale święty spokój ma swoją wartość.
    >
    > Od kilu dni walczę z promocjami dla młodego bo chce jeszcze szybciej
    > grać ;-)
    >
    > Przez to pierdolenie się i nerwy w kontaktach ze złodziejami ;-)
    > spierdolę coś w robocie i na jeden hu.... wyjdzie...
    >
    > Wbrew pozorom dokładnie kalkuluję pieniądze ;-)

    Nadal nie rozumiem jakis masz problem z zakupem takiej pierdoły jak pad
    do grania.
    wiesz co chcesz kupic? Masz konkretny model wybrany?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 64. Data: 2020-11-27 16:44:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Też kupuję regularnie...
    >
    > Ale nie podniecam się na promocjach bo wiem że nie ma nic za darmo
    > a w zderzeniu a bandą specjalistów od marketingu nie mam szans.

    Ja tez nie mam watpliwości i zgadzam sie ze wiekszosc promocji to gówna
    nastawione na przyciagniecie klienta itp.
    W ogole nie czytam ofert które zaczynaja sie: rabat nawet 50%.

    > Cena zakupu nie jest najważniejsza w moich wyborach.

    Jest waznym czynnikiem.
    Ale wiadomo ze sa wazniejsze. Sprzedawca musi byc "pewny".

    Dlatego tym bardziej nie rozumiem tych twoich problemów z zakupem pada.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 65. Data: 2020-11-27 16:44:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Czy też dostanę BONUS? ;-)

    A dlaczego miałbys nie dostac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 66. Data: 2020-11-27 18:50:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-11-2020 o 16:44, Budzik pisze:

    > W tamtej rozmowie dwa posty dalej przyznałes ze nie wiesz i cie to nie
    > interesuje. :)

    Zacytuj, bo jak znam życie, znowu przedstawiasz swoje własne
    wyobrażenia.....

    > Jezdziłem tak przez jakis czas.

    A potem kupiłeś busa i kapelusz i odcisnął swoje piętno....

    > Ze o takiej jezdzie mozna powiedziec dynamiczna to zgoda ale zeby to
    > było madre i normalne to bym nie powiedział.

    Bo Ty się lubisz wlec 90 i wydaje Ci się że to jest mądre i normalne.
    Ale nie jest.

  • 67. Data: 2020-12-22 13:07:45
    Temat: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Adam <a...@w...pl>

    W dniu 22.11.2020 o 19:37, Budzik pisze:
    > Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o 150zł.
    > Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka osób kupiło
    > i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
    > https://mubi.pl/id-AWLF30
    >
    > Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na konto.
    > A ja 50zł.
    >
    > Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem ponad 600
    > takze moze warto przeliczyc.

    Dzięki Budzik za link, właśnie dostałem 150zł na konto.
    Czyli ubezpieczenie za 300zł.
    Dostałeś za mnie 50zł?
    Może i ja coś skubnę
    https://mubi.pl/id-5F3MWX <https://mubi.pl/id-5F3MWX>
    Adam

  • 68. Data: 2020-12-22 23:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@w...pl ...

    > Dzięki Budzik za link, właśnie dostałem 150zł na konto.
    > Czyli ubezpieczenie za 300zł.

    Ciesze sie ze wyszło tak korzystnie.
    Nie chciałes zaryzykować bonusa 250zł po upływie 12 miesiecy?

    > Dostałeś za mnie 50zł?

    Dostałem 18.12 - to od ciebie?
    Dziekuje.

    > Może i ja coś skubnę
    > https://mubi.pl/id-5F3MWX <https://mubi.pl/id-5F3MWX>

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin