  • 50. Data: 2020-11-26 15:44:09
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A kto Ci powiedział, że ja w jakikolwiek sposób dyskutowałem o tym
    > o co sobie Ty porównywałeś?
    >
    > Mówię tylko o tym o czym sam pisałem w tym wątku - czyli o
    > porównywaniu porównywarek.

    Podsumujmy - ja pisałem o szukaie OC, ty dorzuciłes porównyweanie
    porównywarek i auwazyłes ze w tym temacie moje porównywanie do cen z
    zeszłego roku nie ma sensu.
    Tyle ze moje porownywanie nie odnosiło sie do porownywania
    porównywarek, bo to było twoje wtracenie.
    Dobrze rozumiem? ;-DDDD

    > Nie jest, jest stwierdzeniem faktu.

    Po prostu nie rozumiesz słowa fakt.

    > Baby tak właśnie robią i to często.

    Czyli nie tylko cham ale i szowinista...

    > Żadna manipulacja - po prostu przywołanie faktu sprzed kilku dni.
    > W którym zarzucałeś mi coś a propos jazdy eko, co do której się
    > nie wypowiadałem.

    ROTFL
    nie mozesz być az tak ograniczony! To jest po prostu niemozliwe!

    > Więc albo nie pamiętasz o jakiej jeździe wtedy mówiliśmy, tylko
    > coś sobie innego zapamiętałeś, albo po prostu kłamiesz.
    > Ale obstawiam że to pierwsze i że naprawdę wierzysz. że ja tak
    > kiedyś napisałem.

    Jebłem. Musisz zaczac zapisywac swoje twierdzenia.
    Czy ty twierdzisz ze nie pisałes wielokrotnie o ecodrivingu jako o
    powolnym poruszaniu sie? O jak ty to piszesz melepetach? Ze
    wielokrotnie nie wysmiewałes ecodrivingu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 52. Data: 2020-11-26 16:24:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-11-2020 o 15:44, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Podsumujmy - ja pisałem o szukaie OC, ty dorzuciłes porównyweanie
    > porównywarek

    Dokładniej to było tak, że Ty pisałeś o konkretnym przypadku OC, a ja
    dodałem uwagę że mubi może być droższe w porównaniu do innych
    porównywarek, niezależnie od bonu, więc promocja w mubi może okazać się
    ściemą.

    >i auwazyłes ze w tym temacie moje porównywanie do cen z
    > zeszłego roku nie ma sensu.

    Tak, przy moim porównaniu porównywarek nie miało.

    > Tyle ze moje porownywanie nie odnosiło sie do porownywania
    > porównywarek, bo

    Bo nie przeczytałeś na co odpowiadasz.

    > Po prostu nie rozumiesz słowa fakt.

    Oczywiście że rozumiem - takie właśnie są fakty.

    > Czyli nie tylko cham ale i szowinista...

    No sorry - jeśli dla Ciebie zaobserwowanie jakiegoś zjawiska jest
    chamstwem i szownizmem, toniech Ci będzie.
    Ale może faktycznie się mylę, bo Tobie podobni pozwalają przypuszczać że
    nie tylko baby tak mają, że zapamiętują to co same wymyśliły (i czasem
    nawet tego nie wypowiedziały na głos).

    > Jebłem. Musisz zaczac zapisywac swoje twierdzenia.

    Nie muszę, doskonale pamiętam o czym była rozmowa i w jakich
    okolicznościach.
    Za to Ty masz z tym problem.
    I to Ci właśnie teraz przekazywałem.

    HINT: Po raz kolejny nie dyskutujesz z tym, co ja napisałem, tylko z tym
    co sobie wtedy na ten temat wyobraziłeś.

    > Czy ty twierdzisz ze nie pisałes wielokrotnie o ecodrivingu jako o
    > powolnym poruszaniu sie?

    Nie.
    Ale i tak nie o to chodzi, tylko o to o czym pisaliśmy w tamtej
    konkretnej dyskusji.

    Ma się to nijak do innych dyskusji, wątków i tematów.

    > O jak ty to piszesz melepetach? Ze
    > wielokrotnie nie wysmiewałes ecodrivingu?

    Nie.
    Za to wyśmiewałem melepectwo i ślamazarną jazdę.
    Jeśli uważasz, że to ecodriving, to właśnie udowodniłeś przykład
    faktycznego ograniczenia, tyle że własnego.

  • 53. Data: 2020-11-26 18:41:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie.
    > Za to wyśmiewałem melepectwo i ślamazarną jazdę.
    > Jeśli uważasz, że to ecodriving, to właśnie udowodniłeś przykład
    > faktycznego ograniczenia, tyle że własnego.

    Nie, ja ci własnie wielokrotnie tłumaczyłem ze eco nie znaczy wolno i
    slamazarnie.

    Przykładowa dyskusja;

    > moze tobie by sieprzydało? nie myliłbys wtedy wolnej jazdy od eco-
    jazdy?

    Sugerujesz że eko jazda może nie być wolna?

    To ostatnie zdanie jest twoje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 54. Data: 2020-11-26 20:32:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-11-2020 o 18:41, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie, ja ci własnie wielokrotnie tłumaczyłem ze eco nie znaczy wolno i
    > slamazarnie.

    Mówisz o ruszaniu?
    No to wiem, że nie znaczy.
    Tyle że Ci którzy jeżdżą wolno i ślamazarnie tego nie wiedzą, więc
    uważają że jeżdżą eko, bo słabo gaz naciskają.

    A co za tym idzie - ten cały trend przynosi tylko szkody.

    Ale tak czy tak - wszystko zależy od tego do czego porównujesz.
    Jeśli ktoś chce pojeździć dynamicznie (a o tym wtedy gadaliśmy), to i
    owszem - jazda eko, nawet zgodna z regułami, będzie w tym przeszkadzać i
    będzie wolna.

  • 55. Data: 2020-11-27 10:47:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Mówisz o ruszaniu?
    > No to wiem, że nie znaczy.

    Wtedy nie wiedziałes :)
    Ale to dobrze.

    > Tyle że Ci którzy jeżdżą wolno i ślamazarnie tego nie wiedzą, więc
    > uważają że jeżdżą eko, bo słabo gaz naciskają.

    Czyli problemem nie jest eko jazda tylko brak wiedzy o niej?

    > A co za tym idzie - ten cały trend przynosi tylko szkody.

    Ja bym powiedział ze TEN TREND to brak szkolenia, wiedzy, czytanie po
    łebkach i lizanie nagłówków zamiast dokładnego czytania.
    Wtedy zgodze sie ze TEN TREND przynosi wiele szkód (nie wiem czy tylko
    szkody) i ekodriving jest przykładem ze jezeli ktos chce coś robic a
    nie doczyta o co w tym własciwie chodzi to moze osiagnac efekty inne od
    zamierzonych.

> [...]
    > Jeśli ktoś chce pojeździć dynamicznie (a o tym wtedy gadaliśmy),
    > to i owszem - jazda eko, nawet zgodna z regułami, będzie w tym

    Niewatpliwie jazda eko przekresla udział samochodem w rajdzie - tu
    pełna zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 56. Data: 2020-11-27 10:59:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-11-2020 o 10:47, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Wtedy nie wiedziałes :)

    Wiedziałem, byłem nawet na kursie z tego typu elementami, kilka la temu.

    > Ale to dobrze.

    > Czyli problemem nie jest eko jazda tylko brak wiedzy o niej?

    I z tym i z tym.
    Przy czym z drugim obecnie już nie zawsze, czasem w dalsze trasy
    elektrykiem też tak jadę (gdy mi zależy na maksymalizacji zasięgu), więc
    wtedy mi nie przeszkadza. ;-)

    > Ja bym powiedział ze TEN TREND to brak szkolenia, wiedzy, czytanie po
    > łebkach i lizanie nagłówków zamiast dokładnego czytania.

    Czyli std w świecie.
    Dlatego jest takie groźna propagacja, bo 99% ludzi będzie słabo naciskać
    gaz, a 1% się zainteresuje czy robią coś prawidłowo.

    > Niewatpliwie jazda eko przekresla udział samochodem w rajdzie

    I w normalnej dynamicznej jeździe też.
    To taka, że masz gdzieś spalanie (bo np. tankujesz za darmo, albo Cię
    stać), za to lubisz wciskanie w fotel i brak smrodzących i
    zasłaniających widoczność busów przed sobą.

  • 57. Data: 2020-11-27 13:11:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dużo mówi o człowieku.

    Młodym być, ach młodym być... ;-)

  • 58. Data: 2020-11-27 13:16:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-26 o 15:44, Budzik pisze:
    > Dramatyzujesz, wasc.

    Wiem. Ale święty spokój ma swoją wartość.

    Od kilu dni walczę z promocjami dla młodego bo chce jeszcze szybciej
    grać ;-)

    Przez to pierdolenie się i nerwy w kontaktach ze złodziejami ;-)
    spierdolę coś w robocie i na jeden hu.... wyjdzie...

    Wbrew pozorom dokładnie kalkuluję pieniądze ;-)

  • 59. Data: 2020-11-27 13:19:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Też kupuję regularnie...

    Ale nie podniecam się na promocjach bo wiem że nie ma nic za darmo a w
    zderzeniu a bandą specjalistów od marketingu nie mam szans.

    Cena zakupu nie jest najważniejsza w moich wyborach.

  • 60. Data: 2020-11-27 13:20:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-26 o 15:44, Budzik pisze:

    > Ale o co pytasz? Mam ci przeliczyc? :)

    Czy też dostanę BONUS? ;-)