  • 41. Data: 2009-03-01 12:52:17
    Temat: Re: prosty i tani videorecorder
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Na przykład taki pierwszy z brzegu Linksys NSLU2:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/NSLU2

    "...discontinued in 2008..."

    zbyszek

  • 42. Data: 2009-03-01 14:35:41
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 1 Mar 2009 13:52:17 +0100,
    zbyszek <z...@o...eu> screamed:

    > "...discontinued in 2008..."

    Tak samo jak ww Asus w wersji Deluxe. Ale jest wersja Premium, nadal
    produkowana.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 15:35:15 user up 11998 days, 3:30, 1 user, load average: 0.09, 0.50, 0.27 ]

    He is diagonally parked in a parallel universe.

  • 43. Data: 2009-03-01 17:01:41
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    Dzięki Panowie za informację.

    Marcin

  • 44. Data: 2009-03-01 22:33:58
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    zbyszek pisze:

    > "...discontinued in 2008..."

    Ceneo zeznaje jeszcze wiele sklepów, które go sprzedają.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/