  • 81. Data: 2021-01-15 10:37:33
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-14 22:56, ToMasz wrote:
    > 2. ile spędziłeś czasu na przeglądaniu internetu zanim wybrałeś model?
    > Były komentarze, czy to był nowy produkt. nie kupuje się auta z wadami
    > wieku niemowlęcego. a sprzęt rtv?

    wtedy? dokładnie zero, przeprowadzka, zakup domu, remont, nie było czasu

    zakładałem jednak że parę lat pochodzi ;)

    > 3. jeśli masz (musisz, chcesz) mieć tyle przedmiotów które mogą się
    > popsuć, ogarnij sobie jakąś lokalną złotą rączkę, która Ci to będzie
    > naprawiać. Tak jak mechanik od auta. dobry... powinien być, ale
    > ważniejsze żeby był uczciwy, żeby Cię nie naciągał i miał czas gdy
    > wystąpi problem

    jakieś podstawy ogarniam sam, jak jest sens naprawiać to też kogoś
    znajdę, problem w tym że pralka czy kuchenka to małe piwo, ale o serwis
    lodówki w cenie która ma uzasadnienie ekonomiczne w mojej okolicy ciężko

    (a jak się do tego doda koszt uszczelki która zaczynała wymagać wymiany
    to wychodziło 2/3 ceny nowej...)

    jestem jak najbardziej za naprawianiem, ale coraz ciężej trafić na
    sprzęt który jest sens naprawiać

  • 82. Data: 2021-01-15 11:32:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/01/2021 06:47, Cavallino wrote:

    > To są normalne warunki.
    > A że nie dla wszystkich - trudno, trzeba dłużej i więcej pracować, a
    > mnie truć na grupach.

    > Wiek niestotny.
    > Albo Cię stać na samochód, albo na pks.

    > Mówimy o klientach na nowe samochody, a nie o wielbicielach złomu.
    > Idź sobie na grupę o złomowiskach z tego typu wynurzeniami.

    Wez kredyt, zmien prace. Czasem nie da sie do nowopowstalego centrum
    biznesowego gdzies w wypizdowie w ktorym miesci sie firma dojechac
    inaczej niz autem. Firma w ktorej obecnie pracuje jest w super
    nowoczesnym i prestizowym campusie, zeby tam dojechac zbiorkomem
    potrzebuje 2h i musze wyjsc z domu najpozniej o 6.30 bo autobusy w
    korkach itp. Samochodem jade 45 minut i wychodze 8.15 z domu.
    Wiecej pokory, a mniej pierdolenia farmazonow misiu.

  • 83. Data: 2021-01-15 12:18:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > https://www.geekweek.pl/news/2018-09-25/najwiekszy-n
    a-swiecie-magazyn-energii-w-australii-przynosi-gigan
    tyczne-zyski/
    > https://wysokienapiecie.pl/18396-magazyny-energii-w-
    polsce-akumulatory-elektryczne/
    > https://wysokienapiecie.pl/16711-chinczycy-buduja-na
    jwieksza-baterie-na-swiecie/
    > W Polsce praktycznie wyczerpano możliwości budowy elektrowni
    > szczytowo-pompowych. Które zresztą w naszych warunkach w znacznym
    > stopniu dewastują przyrodę. Za to i w kraju i na świecie buduje się
    > bateryjne magazyny energii wbrew temu co gołosłownie twierdzisz. Poza
    > tym, mógłbyś zacząć pisać bez błędów. Jak nie umiesz, włącz sobie
    > autookorektę.

    to było dwa lata temu, w Australii, a my mówimy o Polsce. O tym że że
    samo OZE nie wystarczy, jeśli nie będzie czegoś jeszcze. o tym że nie
    istnieje to coś jeszcze w naszych planach. Atom - opór, sztuczne słońce
    - odległe marzenia. Gigantyczne powerwale - strzał w dziesiątkę. to dla
    czego ich wokół nas niema? To my ich potrzebujemy, bo sąsiedzi mają atom.

    ToMasz

    autookorektę - nie ma takiego wyrazu w mojej autokorekcie

  • 84. Data: 2021-01-15 12:35:55
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    > bateryjne magazyny energii wbrew temu co gołosłownie twierdzisz. Poza
    > tym, mógłbyś zacząć pisać bez błędów. Jak nie umiesz, włącz sobie
    > autookorektę.

    Zanim zacznie się kogoś pouczać, to w dobrym tonie byłoby samemu błędów
    nie robić.

  • 85. Data: 2021-01-15 12:57:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2021 12:35:55 +0100, kosmos napisał(a):

    > Zanim zacznie się kogoś pouczać, to w dobrym tonie byłoby samemu błędów
    > nie robić.

    Nie ma ludzi nie robiących błędów. Ale chyba dostrzegasz różnicę w
    jakości moich tekstów i tekstów Tomasza? I skąd wniosek że by komuś
    wytknąć nadmierną ilość błędów trzeba być samemu bezbłędnym?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 86. Data: 2021-01-15 13:41:59
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    > Nie ma ludzi nie robiących błędów. Ale chyba dostrzegasz różnicę w
    > jakości moich tekstów i tekstów Tomasza? I skąd wniosek że by komuś
    > wytknąć nadmierną ilość błędów trzeba być samemu bezbłędnym?

    Do napisania pod Twoim postem w ogóle mnie nie "zainspirowały" błędy,
    ani ToMasza ani Twój (ani Twoje wcześniejsze w tym wątku) - tylko Twoje
    wytknięcie ich przedpiścy. Udzielasz rady sam się do niej najwyraźniej
    nie stosując, i mi się to nie podoba. I tyle.

  • 87. Data: 2021-01-15 13:46:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2021 o 08:58, ToMasz pisze:

    > WIĘCEJ PRACOWAC? chyba Cie pogięło.

    Alternatywą jest niewypowiadanie się na tematy, na które Cię nie stać,
    więc z zawiści je hejtujesz.

  • 88. Data: 2021-01-15 13:55:48
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 15.01.2021 o 12:35, kosmos pisze:

    > Zanim zacznie się kogoś pouczać, to w dobrym tonie byłoby samemu błędów
    > nie robić.

    Nie da się nauczać bez popełniania błędów.
    Dobry ton nie ma z tym nic wspólnego.

  • 89. Data: 2021-01-15 13:57:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2021 12:18:44 +0100, ToMasz napisał(a):

    > autookorektę - nie ma takiego wyrazu w mojej autokorekcie

    Nie będę ci wyliczał błędów jakie robisz, za dużo tego. Wystarczy mi
    jeśli osiągniesz mój poziom bezbłędności )
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 90. Data: 2021-01-15 13:59:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2021 13:41:59 +0100, kosmos napisał(a):

    > Udzielasz rady sam się do niej najwyraźniej
    > nie stosując, i mi się to nie podoba.

    Nie adwokatuj nikomu nieproszony. Jak ci się coś nie podoba a nie jest
    na temat, zawsze możesz napisać na priv.
    --
    Jacek
    -I hate haters-