  • 11. Data: 2021-06-09 21:45:30
    Temat: Re: skrętka mobilna
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.06.2021 o 17:18, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Różne miejsca. Gdyby było 1, to bym tak doradził.

    > 50

    Różne miejsca w promieniu 50m od jakiegoś gniazdka z internetem? A jaki
    jest właściwie powód nieużycia wifi?

    MJ

  • 12. Data: 2021-06-10 01:19:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-06-09 o 18:17, Rutkowski, Jacek pisze:
    > Telegartner L02002D0061

    Dzięki, taki im doradziłem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2021-06-10 11:19:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Proces wciągania może być ciekawy, złóż relację.

    -----

  • 14. Data: 2021-06-10 11:36:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 10 czerwca 2021 o 04:19:29 UTC-5 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Proces wciągania może być ciekawy, złóż relację.
    >

    > -----

    Bez problemu wciagalem kabel w weza, bez pilota idzie dobre 20m wcisnac. Jak sie
    pilota uzyje (odkurzacz i troche sznurka bawelnianego) to z palcem w oku i 50m w
    jednym kawalku wejdzie. Choc pewnie wolal bym na dwa razy zrobic...

    W cienkie peszle wciskalem po 4 skretki naraz.

  • 15. Data: 2021-06-10 17:53:35
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 6/10/2021 o 11:19 AM, ąćęłńóśźż pisze:
    > Proces wciągania może być ciekawy, złóż relację.
    >

    > -----

    Sprężarka, korek z dziurą na skrętkę i z boku podłączeniem powietrza.
    Na ok 15m wsadzałem skrętkę z drutami w wąż najtańszy 1/2 cala.
    Później złączka skręcana do węży i następny odcinek.
    Jedynie korek musiałem rozciąć na pół żeby z kabla zdjąć po środku.
    Jednak ja potrzebowałem 30m i chodziło o szybkie wrzucenie w beton
    wzdłuż ogrodzenia.
    Dzięki temu że wąż był napięty teraz można przeciągać
    ją bez użycia siły.

    --
    pzdr, j.r.

  • 16. Data: 2021-06-10 20:02:45
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2021-06-09 21:45, Michal Jankowski wrote:

    > Różne miejsca w promieniu 50m od jakiegoś gniazdka z internetem? A jaki
    > jest właściwie powód nieużycia wifi?

    Niewrażliwość na Janusza z jammerem?
    Tak trudno coś sobie wyobrazić abstrakcyjnie?

  • 17. Data: 2021-06-11 11:15:49
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 09.06.2021 o 15:06, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > odbywała cyklicznie. Musi być zapewniona transmisja po kablu
    > ethernetowym. Kabel będzie więc zwijany i rozwijany wielokrotnie, mogą
    > po tym łazić ludzie itp. Pomyślałem więc o lince, ale z tego, co
    > zdążyłem się doktoryzować, to nawet zewnętrzne kable FTP robią z drutu.
    > Jakoś nie chce mi się wierzyć, że żyła z pojedynczego drutu wytrzyma
    > kilkukrotne zginanie.
    > Czy dobrze zgaduję, że patchcordy robi się z linki?
    > Czy stalowa linka nośna zatopiona razem ze skrętką w kablach
    > napowietrznych świadczy o jakiś magicznie większej odporności takiego

    nagłośnienia i telewizyjnym.

    Przykład:
    https://muzyczny.pl/162804_Belden-NET55-skretka-mobi
    lna-na-bebnie-50m-Cat5e-UTP-sr-75mm-kolor-czarny.htm

    yabba

  • 18. Data: 2021-06-11 11:30:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie myl 15 m z 50 m.
    Aczkolwiek gdybym miał to robić, to bez robienia DIY osprzętu do plumetażu jak Ty,
    spróbowałbym przeciągnąć pilota (sznurek z kulką)
    odkurzaczem.
    Generalnie węże ogrodowe z miękkiego igelitu mają duże tarcie o powłokę kabli,
    karbowane peszle z twardego PCW to inna bajka.
    Dla otwierającego wątek:
    Znaleźć rurę osłonową z HDPE do światłowodu, 32 mm są na pewno, może są do
    znalezienia i cieńsze 25 mm, mają zwykle karby wzdłużne
    zmniejszające tarcie (dodatkowo dodaje się smar silikonowy czy podobny).

    -----

  • 19. Data: 2021-06-11 11:38:37
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 6/11/2021 o 11:15 AM, yabba pisze:

    > nagłośnienia i telewizyjnym.
    >
    > Przykład:
    > https://muzyczny.pl/162804_Belden-NET55-skretka-mobi
    lna-na-bebnie-50m-Cat5e-UTP-sr-75mm-kolor-czarny.htm

    Pytanie zasadnicze jaki jest na to budżet?
    700zł za 50m kabla profesjonalnego to chyba nie dla amatora na parę imprez.
    Chociaż z drugiej strony jeśli tych imprez ma być >20 to cena nie jest
    straszna. Brakuje od autora dwóch podstawowych informacji:

    jaki budżet i ile tych imprez???

    --
    pzdr, j.r.

  • 20. Data: 2021-06-11 11:39:05
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-06-11 11:30, ąćęłńóśźż wrote:
    (ciap)
    > Znaleźć rurę osłonową z HDPE do światłowodu, 32 mm są na pewno, może są
    > do znalezienia i cieńsze 25 mm, mają zwykle karby wzdłużne zmniejszające
    > tarcie (dodatkowo dodaje się smar silikonowy czy podobny).

    Z pamiętnika "Robola praktyka":
    Ludwik!

    W.