  • 21. Data: 2021-06-11 12:39:39
    Temat: Re: skrętka mobilna
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może być, lecz po jakimś czasie zasycha i skleja kabel z osłoną, a smar silikonowy
    nie zasycha.
    Może zwykły z Lidla W5 w sprayu (7 zł puszka) by się nadał?
    Ktoś jeszcze jakieś mikrokulki wymyślił, ale nie stosowałem.

    -----

  • 22. Data: 2021-06-11 12:42:29
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 11:38, Rutkowski, Jacek pisze:
> [...]
    lna-na-bebnie-50m-Cat5e-UTP-sr-75mm-kolor-czarny.htm

    > Pytanie zasadnicze jaki jest na to budżet?
    > 700zł za 50m kabla profesjonalnego to chyba nie dla amatora na parę imprez.
    > Chociaż z drugiej strony jeśli tych imprez ma być >20 to cena nie jest
    > straszna. Brakuje od autora dwóch podstawowych informacji:
    >
    > jaki budżet i ile tych imprez???

    Ten co podałem, to tylko przykład. Znalazłem tańszy za 466 zł.

    https://www.musicstore.com/pl_PL/PLN/MUSIC-STORE-CAT
    5-Cable-Reel-50m-Neutrik-RJ45-/art-PAH0019751-000?ca
    mpaign=GShopping/PL&ProgramUUID=8ZbAqJar8cAAAAFlQFpy
    jI.B&gclid=Cj0KCQjwk4yGBhDQARIsACGfAesAJ0bhd7avjldzE
    _epDqcFnaqOcVCPH2qBwt98TLAnyGxtA19OpCcaAhv9EALw_wcB

    yabba

  • 23. Data: 2021-06-11 16:05:58
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako yabba <...@...pl>
    w artykule <news:60c33e16$0$548$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    >>> https://muzyczny.pl/162804_Belden-NET55-skretka-mobi
    lna-na-bebnie-50m-
    >>> Cat5e-UTP-sr-75mm-kolor-czarny.html
    ^^^^^
    > Ten co podałem, to tylko przykład. Znalazłem tańszy za 466 zł.
    > https://www.musicstore.com/pl_PL/PLN/MUSIC-STORE-CAT
    5-Cable-Reel-50m-
    ^^^^
    > Neutrik-RJ45-/art-PAH0019751-000

    Z linków wynika, że różnica w cenie jest spowodowana różnicą kategorii
    skrętki. Tańsza jest opisana jako cat5 (100 Mb), droższa to cat5e (1Gb).

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 24. Data: 2021-06-11 19:25:19
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 16:05, Andrzej P. Wozniak pisze:
> [...]
    >
    > Z linków wynika, że różnica w cenie jest spowodowana różnicą kategorii
    > skrętki. Tańsza jest opisana jako cat5 (100 Mb), droższa to cat5e (1Gb).

    To jeszcze pytanie do Autora wątku o wymagane pasmo. Jeśli jest to
    transmisja na Youtube to wystarczy.

    yabba

  • 25. Data: 2021-06-12 00:05:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-09 o 17:26, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Zagooglałem i takie cos wylazło:
    > "Firma Belden wprowadziła do oferty rodzinę kabli ethernetowych DataTuff
    > Kluczową cechą kabli DataTuff jest opatentowana przez producenta
    > technologia Bonded-Pair zapewniająca odporność na rozciąganie, zaginanie
    > i chodzenie po kablach zarówno w trakcie, jak i po ich zainstalowaniu."

    A propos rozciągania kabli to tak mi się skojarzyło z tą dyskusją, he
    he. Chyba nawet z tej grupy mam link do tego wideo -
    <https://www.youtube.com/watch?v=W77nvJJjU94>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 26. Data: 2021-06-12 02:49:36
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-06-11 o 11:38, Rutkowski, Jacek pisze:

    > jaki budżet i ile tych imprez???

    Budżet jest mały, bo o małe pieniądze prosili. Zainteresowałem się po co
    im to, no i się okazało, że chcieli kupić zwykłą skrętkę. Wybiłem im to
    z głowy rzecz jasna, ale z pewnością RR nie sfinansuje nagle czegoś za
    kilkaset zł. Podałem im jaki ma być kabel, zobaczymy, czy posłuchają.
    Tam jest jakaś nieziemska kombinacja kamery SDI>mixetr>HDMI>LAN, ale
    jeszcze tego sprzętu nie widziałem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa