  • 11. Data: 2014-01-24 23:59:40
    Temat: Re: stacja pogodowa - wiele wyswietlaczy
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 24 stycznia 2014 23:40:21 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > i wyświetla ci się w oku temperatura, wilgotność, ciśnienie itp ?
    >

    > Terminator ??

    a z wyjątkiem temperatury po co komuś kto nie jest hobbystą meteorologiem reszta
    informacji? Co się kryje pod 'itp". Potrafisz podać inne niż te co podałeś parametry
    które są niezbędne do wiadomości żeby przeżyć i które trzeba mierzyć? Mnie się w oku
    wyświetla czy coś z góry pada czy nie pada.

  • 12. Data: 2014-01-25 00:28:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Jan 2014 14:59:40 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
    > a z wyjątkiem temperatury po co komuś kto nie jest hobbystą
    meteorolo=
    > giem reszta informacji? Co się kryje pod 'itp".

    Mimo, że meteorologiem nie jestem dla mnie istotna jest prognoza
    dot. wiatru, bo pozwala zaplanować latanie rc.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2014-01-25 00:58:13
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 00:28:11 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    >

    > Mimo, że meteorologiem nie jestem dla mnie istotna jest prognoza
    >
    > dot. wiatru, bo pozwala zaplanować latanie rc.

    Jesteś w stanie samodzielnie na podstawie danych dotyczących wiatru z kilku dni
    zrobić prognozę dotyczącą wiatru? Czy pomimo tego że zrobisz taką prognozę na kilka
    godzin naprzód to i tak sprawdzisz w innych źródłach opracowanych przez fachowców?

  • 14. Data: 2014-01-25 01:11:09
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    które są niezbędne do wiadomości żeby przeżyć i które trzeba mierzyć? Mnie się w oku
    wyświetla czy coś z góry pada czy nie pada.

    znaczy rozumiem, że odżywiasz się chlebem i wodą. To wystarczy żeby przeżyć.

  • 15. Data: 2014-01-25 02:20:37
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 01:11:09 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    wyświetla czy coś z góry pada czy nie pada.

    > znaczy rozumiem, że odżywiasz się chlebem i wodą. To wystarczy żeby przeżyć.

    Nie zmieniaj tematu. Chleb i woda to nie ta grupa. Idź na kuchnie to Cie jedna taka
    uświadomi w kwestii chleba i wody. Co się kryje pod " itp" takie było pytanie. Co
    jeszcze chcesz mierzyć? To grupa techniczna i odpowiedzi powinny być jednoznaczne a
    nie jakieś itp.

  • 16. Data: 2014-01-25 03:06:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    jeszcze chcesz mierzyć? To grupa techniczna i odpowiedzi powinny być jednoznaczne a

    nie zmieniam tematu, bo go nie było. Zadajesz głupie pytania "po co
    komu..." w dodatku argumentując, że to do życia niepotrzebne. Więc -
    głupie pytanie - głupia odpowiedź.

    Jak byś czytał, zamiast zadawać głupie pytania, to byś wiedział, co jest
    "itp" poza temperaturą.
    W najtańszych stacjach to jest wilgotność, ciśnienie, ze wskazaniem
    trendów. Ta stacja którą ja kupiłem podaje też prognozę pogody, czas z
    DCF, fazy księżyca, kalendarz.

    Dyskusja, czy komuś do życia jest potrzebna informacja o ciśnieniu czy
    wilgotności jest zaś durna.

  • 17. Data: 2014-01-25 08:59:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:30:34 +0100, JDX napisał(a):

    > On 2014-01-24 18:07, Jacek Maciejewski wrote:
    > [...]
    > Tylko że te wykresy są trochę do bani, tzn. za małe. Natomiast siatka
    > jest 4 lub 13 kilometrowa w zależności od wybranego modelu.

    No popatrz, korzystam codziennie a przeoczyłem :) Kiedyś, w zamierzchłych
    czasach było 50 km. Albo coś mi się popier... :) No i wnerwia że model
    COAMPS jest rzadko dostępny. Nie nadążają liczyć?
    Natomiast co do rozmiarów wykresów ja bym nie miał zawstrzeżeń.
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2014-01-25 09:26:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Jan 2014 15:58:13 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
    > Jesteś w stanie samodzielnie na podstawie danych dotyczących wiatru
    z k=
    > ilku dni zrobić prognozę dotyczącą wiatru? Czy pomimo tego że zro=

    Nie napisałem, że sam robię prognozę, korzystam z ptognozy icm.
    Pytałeś ogólnie po co komu info o wietrze.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2014-01-25 12:38:28
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 24.01.2014 16:43, a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > czy spotkal sie ktos moze ze stacja pogodowa, co moglaby miec wiele
    > wyswietlaczy??
    >
    > Ja to widze tak, ze kupujemy do bloku porzadna stacje pogodowa
    > (zrzutka lub ze wspolnoty) ale ludzie po mieszkaniach maja swoje
    > wyswietlacze?

    Ja taką mam, korzystam z czujnika radiowego sąsiada, czyli są
    prawdopodobnie co najmniej 2 wyświetlacze do tego samego czujnika;)
    Dlatego swojego czujnika nie wystawiłem, wystawię jak zorientuje się z
    której strony budynku jest ten czujnik którego sygnał odbieram.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 20. Data: 2014-01-25 13:39:48
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 09:26:40 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > z k=

    > Nie napisałem, że sam robię prognozę, korzystam z ptognozy icm.
    >
    > Pytałeś ogólnie po co komu info o wietrze.
    >

    > --
    >
    > Marek

    To teraz napisałeś ze jest taka informacja potrzebna profesjonalistom i hobbystom
    meteorologom. Nikomu więcej. Przedtem napisałeś ze tobie potrzebna taka informacja i
    chciałbyś wiedzieć jaki wiatr za oknem a teraz ze z niej i tak nie skorzystasz.