  • 21. Data: 2018-05-17 11:31:00
    Temat: Re: 11 letnie strucle
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2018 22:29:46 +0200, Uzytkownik napisał(a):

    > Auta powinny być po 5 latach użytkowania obowiązkowo złomowane, a jak
    > ktoś się nie podporządkuje to nakładać kary w wysokości podwojonej ceny
    > tego auta przy zakupie.

    Jeżeli to żart, to głupi, a jeśli serio tam uważasz, to sorry, ale
    pierniczysz jak potłuczony.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2018-05-17 18:20:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 16.05.2018 o 08:21, p...@g...com pisze:
    > znajomy kupil opla (Crossland X) po czym wyczytal ze to plyta emp2 czyli pezio
    3008, rozczarowanie spore ciekawe czy opcom zadziala czy tylko jakies francuskie
    wynalazki

    Ale nie zrozumiałem. Dopóki nie zobaczył metki, to buty były wygodne? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2018-05-17 19:48:43
    Od: e...@g...com

    Drogi asfaltowe też zlikwidować, gruntówki kiedyś byli i ludzie żyli i jeździli
    wozamy konnymy.

  • 24. Data: 2018-05-17 19:50:13
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-15 o 22:29, Uzytkownik pisze:
> [...]
    egląd-ogłoszeniowy-wysłużone-11-letnie-złomy-zalewaj
    ące-polskie-ulice/ar-AAxgjWI?ocid=spartanntp#page=1

    > Auta powinny być po 5 latach użytkowania obowiązkowo złomowane, a jak
    > ktoś się nie podporządkuje to nakładać kary w wysokości podwojonej ceny
    > tego auta przy zakupie.
    >
    > Poza tym cena benzyny powinna być 5 razy wyższa, bo obecnie tylko
    > dlatego, że jest taka tania to ludzie jeżdżą bez celu.
    >
    > Diesle natychmiast wszystkie na złom.
    >
    > Kiedyś ludzie chodzili piechotą, jeździli na rowerach, a towary pchali
    > na wózkach i było dobrze. Teraz byle kto chce dupę wozić.

    A konie zastrzelić ?

  • 25. Data: 2018-05-17 19:58:54
    Od: p...@g...com

    --Ale nie zrozumiałem. Dopóki nie zobaczył metki, to buty były wygodne? :-)

    Nie raczej coś w stylu kupujesz czekoladę a dostajesz wyrób czekoladopodobny

  • 26. Data: 2018-05-17 21:23:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-17 o 19:50, kk pisze:

    egląd-ogłoszeniowy-wysłużone-11-letnie-złomy-zalewaj
    ące-polskie-ulice/ar-AAxgjWI?ocid=spartanntp#page=1

    > A konie zastrzelić ?

    Czy Cię popier.....ło, że chcesz strzelać do koni?

    Tylko prądem, bo ołowiem można się zatruć, a końska kiełbaska i tatar,
    palce lizać :)

  • 27. Data: 2018-05-19 22:58:22
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Ja jezdzilem i nowym i uzywanym i stwierdzilem, ze dla samego zapachu
    nowosci nie ma sensu kilka razy przeplacac:)
    Piotr

  • 28. Data: 2018-05-20 10:52:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-19 o 22:58, gobo pisze:
    > Ja jezdzilem i nowym i uzywanym i stwierdzilem, ze dla samego zapachu
    > nowosci nie ma sensu kilka razy przeplacac:)
    > Piotr

    Zapach zawsze można dokupić w postaci odświeżacza o zapachu nowego auta :)

  • 29. Data: 2018-05-20 11:01:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2018 o 10:52, Uzytkownik pisze:

    > Zapach zawsze można dokupić w postaci odświeżacza o zapachu nowego auta :)

    Właśnie się zastanawiałem, że jakby smród świeżego plastiku był
    pożądany, to rynek by to zapewnił. Skoro nie ma wuderbaumów o zapachu
    plastiku z silikonem, to widać jednak wcale ludzie tego nie pożądają;)

    Shrek

  • 30. Data: 2018-05-20 12:06:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-20 o 11:01, Shrek pisze:

> [...]
    > pożądany, to rynek by to zapewnił. Skoro nie ma wuderbaumów o zapachu
    > plastiku z silikonem, to widać jednak wcale ludzie tego nie pożądają;)

    Jak nie ma, jak są. Sam byłem zdziwiony, że ktoś coś takiego wymyślił.