    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 19 Oct 2014 14:09:26 -0700 (PDT)
    Subject: 40 kkm Fabią 1,2 HTP
    From: Lisciasty <l...@p...pl>

    Zwykle na liście o takich niepozornych padakach się nie dyskutuje,
    w zasadzie nie dziwiłem się temu do momentu, kiedy usiadłem
    za kółkiem blaszaka jak w temacie. Taki większy kaszlak, wykonany
    dosyć topornie i pozbawiony wypasów. Pierwsze 10 kkm było nijakie
    i bezbarwne, powiedzmy że pojazd się docierał. Niby teraz nowych
    samochodów się nie dociera, ale ja wiem swoje :>
    Z biegiem czasu zaczynało mi się coraz fajniej jeździć tym
    półproduktem, a wręcz, o zgrozo, wolałem wsiąść w fabiaka
    zamiast wozić dupę czymś większym. Ten trzycylindrowiec, choć brzmi
    jak kosiarka, okazuje się maszynką całkiem do rzeczy.
    Trzeci bieg mnie zauroczył, jego elastyczność pozwala na poruszanie
    się od 50 do 120 km/h, normalnie jakbym motocyklem jechał :>
    Niska masa budy pozwala objechać większe i bardziej niemrawe
    padaki, generalnie w mieście mało kiedy ktoś mnie dogania
    po starcie spod świateł. Dziwne, ale prawdziwe :>
    Na zakrętach trzyma się nieźle, hamulce bez zarzutu,
    w zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Spalanie na poziomie
    7 litrów też jest do przyjęcia (jazda miejska, bez oszczędzania
    się). Do baku wchodzi ponad 57 litrów, więc wizyty na tanksztelu
    nie są zbyt częste. Cóż więcej napisać, padaka prawie nowa (2011),
    więc psuć się specjalnie nie ma co. Jakby ktoś szukał
    przyjemnego jeździdła na miasto i w okolice, to polecam,
    można kupić żonie a potem po cichu zawłaszczyć i samemu
    dupsko wozić ;)

    L.