  • 21. Data: 2019-06-14 13:53:59
    Temat: Re: A jakby tak...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:96f4431e-0bfd-480e-842d-1246d28af29f@googlegrou
    ps.com...
    > --OK, czyli ograniczasz się do bardzo małych paczuszek.
    >
    > 20l dokladnie rzecz biorac ale pozbywam sie opakowania pod poczta od kiedy
    > amazon wyslal mi blister baterii aaa w takim opakowaniu
    >
    > https://www.amazon.de/Faltkartons-Kartons-geeignet-V
    ersand-Versandkartons/dp/B07SFVTHZV?ref_=Oct_NReleas
    eC_202983031_4&pf_rd_r=5CSR4MXK75WWD2CHB3Y2&pf_rd_p=
    9e61b781-7104-5cd1-8052-6c508b49914b&pf_rd_s=merchan
    dised-search-6&pf_rd_t=101&pf_rd_i=202983031&pf_rd_m
    =A3JWKAKR8XB7XF

    Faktem jest, że te firmy muszą mieć te kartony za darmo,
    bo w ogóle się nie certolą aby dobrać mniejszy rozmiar
    do wielkości towaru w paczce - a wypełniacze też kosztują
    przecież... najwyraźniej są inne motywacje aby tak robić.
    Coś, czego nie rozumiemy nie planując podobnych strategii.

  • 22. Data: 2019-06-14 14:58:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chcesz Pszemol zebym kazdy komentarz do Ciebie zaczynal od pytania czy metalowa
    plytka jaka masz w glowie dalej Ci sie rusza? Jeden baran napisal ze jestem sam. Az
    zadzwonilem zeby sprawdzic bo moze wie lepiej niz ja. No nie wie lepiej. Teraz
    zajebales jak chory w kubel to samo i dolozyles ze jestem na emeryturze jak do niej
    mam jeszcze 4 lata(pis) 6 lat( placforma). Wczesniej napisalem ze nie wszystko jest
    dla wszystkich. To pytac a ta plytke czy ci sie rusza czy nie pytac?

  • 23. Data: 2019-06-14 15:42:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 12:52, Pszemol pisze:
    > "ddddddddddddd" <d...@f...pl> wrote in message

    > Pół godziny? Szybki jesteś...

    zgadywałem, nie robię codziennych zakupów, ale jak się przemyśli
    wcześniej a sklep ma się za rogiem (tylko po co wtedy hulajnoga?) to
    może się udać :)

    Lukasz

  • 24. Data: 2019-06-14 16:15:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kluczowe jest ze nie tylko nie robisz codziennych zakupow to nie robisz wcale zakupow
    i kobieta z torbami chodzi i pod pysk zarcie podstawia. Chyba ze ze wsi jestes i
    faktycznie jeden sklep za rogiem to wtedy z buta bo trzy piwa pod sklepem musisz
    wypic i jeszcze trzy zabrac do domu.

  • 25. Data: 2019-06-14 21:06:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-14 01:48, Pszemol wrote:
    > "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Mi się małe kółka nie podobają... nie będzie jazdy komfortowej.

    Kiedy one właśnie większe są niż w przeciętnej hulajnodze.

    > A kto ten skuterek produkuje i ile kosztuje?

    Nie stać Cię :-)

  • 26. Data: 2019-06-15 12:20:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-14 o 13:53, Pszemol pisze:
> [...]
    > przecież... najwyraźniej są inne motywacje aby tak robić.
    > Coś, czego nie rozumiemy nie planując podobnych strategii.

    Mniejszy koszt logistyczny.
    Firma ma dwa lub trzy opakowania i nie bawi się w dopasowywanie towaru
    do kilkunastu/kilkudziesięciu różnych opakować.
    Wiadomo, ile wejdzie na paletę, wiadomo, ile wejdzie do określonego
    pojazdu. Natomiast wypełniacze (aktualnie prawie wyłącznie pompowane)
    stanowią pomijalny koszt.

    Analogicznie: samochody produkowane współcześnie z reguły mają pełne
    wiązki kabli, włącznie z klimą, szyberdachem, tempomatem, "tysiącem"
    głośników, dupogrzaniem, itd - a klienci kupują gołe wersje, często
    nawet bez klimy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2019-06-15 14:49:06
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    jestes i faktycznie jeden sklep za rogiem to wtedy z buta bo trzy piwa pod sklepem
    musisz wypic i jeszcze trzy zabrac do domu.

    wiem że czytanie ze zrozumieniem sprawia ci problem, ale wyraźnie
    napisałem, że codzienne chodzenie do sklepu żeby postać pod nim z piwem,
    w przeciwieństwie do ciebie, nie sprawia mi przyjemności

    Lukasz

  • 28. Data: 2019-06-17 09:23:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Jak nie mozna po chodniku jak teraz tylko po chodniku mozna. Ma byc zmiana zeby
    hulajnoga wolno bylo po chodniku jak teraz, po drodze dla rowerow i po jezdni w
    pewnym przypadku.

    Ale jeśli ma siodło to nie jest hulajnoga, ale skuter elektryczny. A tym
    po chodniku nadal nie będzie wolno.

    Tym też można po ścieżce rowerowej?
    https://sew.waw.pl/puma-x-9000w-72v-100ah/

    Od tego z linku wyżej różni się praktycznie ramą... (i mocą silnika, ale
    powyżej 250 W i tak nie można jechać po DDR).

    Więc powtarzam - nie wszystko co ktoś sobie nazwie "hulajnogą" jest nią
    de facto. Należy wziąć pod uwagę moc silnika, prędkość maksymalną i
    wyposażenie, żeby coś prawidłowo sklasyfikować, a dopiero na tej
    podstawie można zorientować się, gdzie czymś takim można się poruszać.

    Rowerem nie jest coś, co nie ma pedałów. Jeśli ma więcej niż 250 W lub
    może samodzielnie się poruszać (właśnie bez pedałów) to nie jest to
    rower. A póki co tylko rowery mogą się po DDR poruszać. Nawet po zmianie
    prawa - jeśli hulajnogi będą mogły jeździć po DDR-ach, to urządzenie z
    linku nie będzie mogło, bo ma silnik 350 W i nie ma pedałów, więc jest
    skuterem.

    T.

  • 29. Data: 2019-06-17 11:45:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co mnie skuter elektryczny obchodzi. Dobrze sie czujesz piszac o drodze dla rowerow i
    chodniku w kontekscie czy na nich bedzie mozna malym motocyklem jezdzic?

  • 30. Data: 2019-06-17 20:55:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-17 09:23, T. wrote:

    > Ale jeśli ma siodło to nie jest hulajnoga, ale skuter elektryczny. A tym
    > po chodniku nadal nie będzie wolno.
    >
    > Tym też można po ścieżce rowerowej?
    > https://sew.waw.pl/puma-x-9000w-72v-100ah/

    30 tysięcy złotych? Buhahahaha

> [...]
    > prawa - jeśli hulajnogi będą mogły jeździć po DDR-ach, to urządzenie z
    > linku nie będzie mogło, bo ma silnik 350 W i nie ma pedałów, więc jest

    Kolejny bubel prawny?