  • 21. Data: 2017-05-23 16:21:33
    Temat: Re: Akumulator do Multipla(Budzik;))
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak w masterze ( dizel 2,5 litra) akumulator mial cale 7Ah to przy zerze zapalil. Za
    dwa miesiace mial 5Ah i przy lekko dodatniej temperaturze nie zapalil.

  • 22. Data: 2017-05-23 16:37:54
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A te w sklepach lokalnych to myślisz że inne jak te z allegro?

    tak. Dziwnym trafem boshe silvery s5 z allegro zdychały błyskawicznie, a
    wzięty z tesco (bo tam rozkraczył się S5 - półroczny bodajże) za 200 czy
    250pln wynalazek popindala po dziś dzień drugi rok bez zająknięcia.

    > Z nie tak dawnych dyskusji na tej grupie wynikło że nawet markowe drogie
    akumulatory padają po 2-3 latach wiec nie widzę sensu przepłacać. Akurat na tej
    grupie własnie kilka osób polecało akumulatory WOLF to i zakupiłem. Za ok 200zł jak
    wytrzyma 2-3 lata to aż nadto będzie;)

    W drugim zmieniłem wiekowe FIAMM (10 lat?) na nowy krzak z lokalnego
    sklepu i też śmiga jak złoto (aczkolwiek dopiero niecały rok więc
    jeszcze to za wiele nie świadczy o nim)

  • 23. Data: 2017-05-23 17:28:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tanimi marketowymi rzeczami w tym i akumulatorami jest tak. Siec zamawia ogromna
    ilosc akumulatorow. Od razu kupuja dla wszystkich sklepow. Dostaja super upust na
    wymiane na gwarancji, do Chin kazdego popsutego akumulatora wysylac nie beda. W
    momencie podpisania umowy producent czuje sie jak by pana Boga za nogi zlapal. Ale
    wie ze w umowie jest zapis ze jak wyprodukuje gowno to kary jakie zaplaci beda
    ogromne.

  • 24. Data: 2017-05-23 17:46:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >popsutego akumulatora wysylac nie beda.
    >W momencie podpisania umowy producent czuje sie jak by pana Boga za

    A to akurat trudno powiedziec - niektorzy widza te cene, ten termin
    platnosci ... zgrzytaja, ale co robic - sprzedamy duza partie, lub nie
    sprzedamy.

    No i producent chinski, czy krajowy/bliski zagraniczny ?
    Sugerujesz chyba chinskiego ... dla niego to moze byc niewielka
    partia, za to po dobrej cenie :-)

    Wiekszosc akumulatorow chyba jednak z blizszych okolic pochodzi.

    >Ale wie ze w umowie jest zapis ze jak wyprodukuje gowno to kary jakie
    >zaplaci beda ogromne.

    To tez trudno powiedziec. Moze tylko jest koszt pokrycia wymiany, moze
    w ogole limit - dostarczymy 10% wiecej akumulatorow na pokrycie
    gwarancji wlasnie.

    A dodatkowo, jesli nie zrobil kompletnego bubla, to moze liczyc na to,
    ze nic nie zaplaci - 2 lata wytrzyma, a te co nie wytrzymaly, to sie
    zwali na klientow.
    Teraz tak naprawde to sprzet musi pol roku wytrzymac - a mialo byc
    lepiej :-)

    A jak chinski, to tym bardziej moze nie zaplacic.

    J.

  • 25. Data: 2017-05-23 19:15:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ostatnio zanioslem do marketu dwie ledowki. Jedna miala prawie dwa lata druga pol
    roku. Kase oddali bez slowa.

  • 26. Data: 2017-05-23 19:53:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ostatnio zanioslem do marketu dwie ledowki. Jedna miala prawie dwa
    >lata druga pol roku. Kase oddali bez slowa.

    Ja ostanio zanioslem, to bez slowa sie nie obylo, mimo ze odnosilem po
    2 tygodniach.
    Ale szybko babe zgasilem.

    Z ledowkami o tyle dobrze, ze czesto gdzies tam z jest napisane -
    trwalosc 8 lat, czy 10 tys h.
    I wtedy wykazanie, ze towar byl niezgodny z umowa wydaje sie banalnie
    proste (ha ha - czekam fachowej opinii Liwiusza :-)

    Z innymi towarami juz nie jest tak dobrze, i po 6 miesiacach raczej
    zostaje gwarancja.

    J.

  • 27. Data: 2017-05-23 21:20:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z zalozenia gwarancja ma sluzyc ujawnieniu wad wyrobu. I nie ma nic wspolnego z
    zywotnoscia wyrobu. Dlatego w chujni kombinuja zeby odpowiedzialnosc producenta byla
    duzo dlusza niz gwarancja bo zauwazyli ze producenci w chuja graja i robia tak zeby
    popsulo sie zaraz po gwaracji. Akumulator, na innej grupie jest pisane. Typowa
    zywotnosc akumulatora to 6 lat i wiecej. I jak bezbolesnie przetrzyma gwarancje to
    minimum cztery lata powinien sluzyc.

  • 28. Data: 2017-05-23 21:23:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jest ten temat z akumulatorem. Moze nikt nie zauwazy. A jak zauwazy to przywilej
    wieku sie pomylic.

  • 30. Data: 2017-05-23 22:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Żona dzwoniła ze kurier był, nowy aku zostawił, stary zabrał, (sam
    > zapakował do jakiegoś specjalnego pojemnika)więc chyba po sprawie

    Fajna sprawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 29. Data: 2017-05-23 22:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > przepłacać. Akurat na tej grupie własnie kilka osób polecało
    > akumulatory WOLF to i zakupiłem. Za ok 200zł jak wytrzyma 2-3 lata to

    2.5 roku temu kupiłem aku AKCELa.
    Auto od tego czasu przejchalo jakies 130kkm. Codziennie po 20-40 odpalan.
    Wniosek - nasuwa sie sam :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"