  • 31. Data: 2017-05-23 22:00:45
    Temat: Re: Akumulator do Multipla(Budzik;))
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Rozwiń proszę.
    > Bo jak na razie jedyny problem jaki miałem to z wymiarami a to i
    > sklepu dotyczy. No chyba żebym pod sklepem demontował stary i wsadzał
    > nowy. Nie uśmiecha mi się jednak babrać w aucie pod drzwiami sklepu

    To trzeba kupowac w miejscach gdzie ci zamontuja i jeszcze ładowanie
    sprawdza (tak, wiem, zadna filozofia, ale jednak)
    A jak ostatnio kupowałem to róznice nie wychodziły wielkie.
    Dodatkowo stary aku zostawiali, wiec trzeba było zapłacic kaucje a potem
    odyskac ja na złomowisku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,